Reklama

203
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń12 tys.
  • Odpowiedzi80
  • Ocen na +0
203 ppt ?

20 latka i 37 letni facet (81)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

20 latka i 37 letni facet

Napisał(a): haankaaa -

Hej,
spotykam się ze starszym facetem. Jestem sceptyczna wierzcie mi broniłam się przed tym uczuciem rękami i nogami ale powoli zaczynam mięknąć...
Czy starszy facet może myśleć o mnie naprawdę poważnie? Czy to tylko słowa? Proszę o poważne opinie.
Pozdrawiam!
INTERIA.PL

Re: 20 latka i 37 letni facet

Napisał(a): gość -

Zadaj sobie pytanie, czy on jest fantastyczny. Jeżeli odpowiesz sobie, że tak, to zadaj kolejne. Skoro jest fantastyczny, to dlaczego nie jest z kobietą zbliżoną wiekiem?? Może szuka głupiutkiej lalki którą łatwo omamić mając doświadczenie życiowe. A może dopiero teraz się obudził, że życie kawalera nie jest fajne i potrzebuje kogoś i przypadkiem trafił na Ciebie. Może z tego wyjść coś wielkiego, ale możesz też się najzwyczajniej wpieprzyć - bądź ostrożna. Ale mimo wszystko powodzenia życzę

Re: 20 latka i 37 letni facet

Napisał(a): Szosza -

haankaaa Czy starszy facet może myśleć o mnie naprawdę poważnie? Czy to tylko słowa?
A dlaczego nie miałby myśleć poważnie? Ważniejsze jest chyba pytanie, jak się wzajemnie dogadujecie, czujecie, etc., przy takiej różnicy wieku i w tym wieku.

17 lat różnicy, między 47 latkiem i 30 latką, to nic oszałamiającego. Ale Ty masz ledwie 2 dychy na karku. Sorry, za szczerość, ale dziecko qrna jeszcze jesteś.

Może nie przekreślaj faceta, ale pilnuj się i trzymaj go przez dłuższą chwilę na bezpiecznym dystansie.

Re: 20 latka i 37 letni facet

Napisał(a): Asialacz -

Oczywiście, że warto zaufac. Jak mialam 23 lata zaczelam spotykac sie z mezczyzna o 12 lat starszym od siebie i tak juz 5 lat ze soba jestesmy, szczesliwi i zkochani. Z autopsji moge Ci napisac, ze starsi mezczyzni sa lepszymi partnerami, bo traktuja kobiete powaznie. A co do zjadliwej uwagi, ze czemu nie ma rowiesniczki? Otoz dlatego, ze kobiety w wieku 40 lat wygladaja jak po 50. Jak mezczyzna jest zadbany etc to szuka kobiety podobnej do siebie, a nie zapuszczonej z nadwaga i nawykami.

Re: 20 latka i 37 letni facet

Napisał(a): gość -

A jaka jest jego sytuacja zyciowa? Żona? Rodzina? Nawet, jeśli zostawi ich dla Ciebie... będziesz z tym spokojna i bezpieczna? Przerabiałam taka sytuację. Okazało się, że w domy laska jeszcze młodsza ode mnie i dziecko w drodze...I jego zapewnieniam, że to tylko liźny związek... Zmarnowałam sobie życie. Nie zrób tego. I wiem jak boli wychodzenie z takiego gówna...

Re: 20 latka i 37 letni facet

Napisał(a): gość -

kochana uciekaj gdzie pieprz rośnie...szukaj partnera w swoim wieku...mam męża szesnaście lat starszego... całe dwadziecia pięc lat mnie zdradzał i oszukiwał...ja siedziam w domu z dziećmi... małymi dodam... a on firmę rozkręcał.ciągłe wyjazdy, spotkania, imprezy a ja z dziećmi... bo szkoła, bo małe ..bo chore a potem dowiawduje się że..ma dziecko z sekretarką do którego nigdy się nie przyznał i cały czas twierdzi że to nie jego...o którym sie dowiedziałam jak dziecko to miało sześć lat....teraz jest starym zgnuśniałym dziadem z którym wstydzę sie gdziekolwiek pokazać... teraz on nie lubi imprez..dla niego głupotą jest taniec, więc nie tańczy, nie lubi sylwestra za ktorym ja przepadam...bo kocham ludzi, śmiech i taniec....nie i jeszcze raz nie.....nie ryzykuj i niech nigdy nie wydaje ci sie że będzie dobrze bo nie będzie różnica pokoleń jest nie do zatarcia....żałuję straszni ale po prawie trzydziestu latach cóż mogę zrobić, cierpię ale nie wiem jak długo to wytrzymania gdyż jestem towarzyska, z humorem, a sytuacja w domu mnie przerosła....NIGDY

Re: 20 latka i 37 letni facet

Napisał(a): Isabell38 -

No tu mnie Kochana urazilas!!Ja mam juz prawie 40-tke i wcale nie wyglädam jak 50-tka!Mam faceta starszego o 22 lata i tez na tyle nie wygläda!Jest przystojny i zadbany.i tez jest nam juz dlugo dobrze ze sobä!!!A Ty tez kiedys bedziesz miec i 40 lat-no oczywiscie jak dozyjesz!Czego serdecznie Ci zycze!!Powodzeniacytat kogo=Asialacz]Oczywiście, że warto zaufac. Jak mialam 23 lata zaczelam spotykac sie z mezczyzna o 12 lat starszym od siebie i tak juz 5 lat ze soba jestesmy, szczesliwi i zkochani. Z autopsji moge Ci napisac, ze starsi mezczyzni sa lepszymi partnerami, bo traktuja kobiete powaznie. A co do zjadliwej uwagi, ze czemu nie ma rowiesniczki? Otoz dlatego, ze kobiety w wieku 40 lat wygladaja jak po 50. Jak mezczyzna jest zadbany etc to szuka kobiety podobnej do siebie, a nie zapuszczonej z nadwaga i nawykami. [/cytat]

Re: 20 latka i 37 letni facet

Napisał(a): gość -

Powiem Ci co myslę,a więc jeżeli chodzi o róznicę wieku ,to taki starszy facet dzisiaj Ci odpowiada,no bo 37 lat ,to nie starośc,ale za 20 lat on będzie panem koło 60 a ty dopiero bedziesz czterdziestolatką.To co napisała jakaś 20 letnia gąska,że kobieta 40 letnia wyglada na 50 to nieprawda,chyba ,ze jest zdzirą ,która się puszczała na lewo i prawo, nie dbała o siebie.W dzisiejszych czasach kobieta nawet 60 letnia może być atrakcyjna,oczywiscie ,że nie może porównywać się do nastolatki,ale znam wiele kobiet od których emanuje seks i uroda pomimo ,że nie są już młode,natomiast facet mając 50 na ogół nie jest zbyt atrakcyjny,no i w tych sprawach to na ogół jest kiepski ,a kobieta dbając o siebie może jeszcze długo być pociagajaca.Chyba ,że to prawdziwa miłość,ale nie sądzę.Gdybyś miała 30 a on 40 to jeszcze można by to zrozumieć,Ty masz po prostu w główce pstro.To tyle dziecino.Liza.

Re: 20 latka i 37 letni facet

Napisał(a): n1i2n3a -

Nie rozumiem dziewczyn które chcą romansować ze starszymi!!! Ja mam 40lat ,wyglądam b, dobrze i mam męża równolatka. Mamy o czym rozmawiać i oboje z jednakową siłą - werwą wychowujemy dzieci. Jakby był starszy to na pewno nie ganiałby w piłkę z synem .... Dziewczyno o 12 lat starszy , za chwilę nie będzie mógł chodzić na imprezy, kochać się z Tobą i tylko będzie siedział przy telewizorze lub piwie a o Ciebie będzie zazdrosny i nie da Ci nigdzie wyjść. Mężczyżni szybciej tetryczeją ... jak tylko Cię zdobędzie to już nie będzie mu się chciało mówic czułych słówek , przymilać - bo oni do 40 gonią króliczka a potem lenią się!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: 20 latka i 37 letni facet

Napisał(a): gość -

Zapomniałam Cię zapytać,czy Ty nie masz mamusi ,która mogłaby Ci słuzyć radą,a nie pisać takie bzdury na forum.A koleżanek też panienka nie ma,nie rozumiem tego ,nie wyobrażam sobie żeby młoda dziewczyna wikłała się w zwiazek z facetem koło 40tki.Czy Ty pomyslałaś ile on już dup zaliczył,bo nie sądzę by czekał do tej pory na Ciebie.Może odpowiada Ci jego doswiadczenie, bo gdybyś go kochała to nie miałabyś takich rozterek.Ja jak byłam zakochana ,to wiedziałam co chcę i nikogo nie pytałam ,czy to co robię jest dobre.Zastanów się i życzę byś sobie z takim starym koniem dała sobie spokój.Lizka.

Re: 20 latka i 37 letni facet

Napisał(a): gość -

moje doswiadczenie mowi uciekaj! ale dlaczego - jak w zyciu na początku super , podziw jaki mądry i doswiadczony facet, teraz po 18 latach mam dosc jestem traktowana jak smarkula , jezeli jest jakas rozmowa i nie zgadzam się z jego zdaniem to ciągle słyszę ze nic nie wiem o zyciu , nic nie umiem i na niczym się nie znam . chce powiedziec ze mam 42 lat a on 57 , często jak byłam młodsza chciałam gdzies wyjsc , potanczyc ale nie on jest za stary i nie ma zdrowia na takie pierdoły .Uwierz mi choc mamy 2-dzieci i byly fajne chwile coraz częsciej zastanawiam się czy bylo warto ,patrzę na moje kolezanki i serce sciska ze w mojm wieku mozna jeszcze fajnie cieszyc się zyciem a nie oglądac tylko telewizję .
« Wróć do tematów
Użytkownicy poszukiwali
  • dlaczego faceci po 50 nie lubią rówieśniczek
  • facet po 30 i 20 latka
  • 22 letni chlopak a seks
  • czy 20latki lubia sex ze starszymi
  • jak sie pieprzą 20 latki
  • seks20 latki z 40 latkami
  • Seks20 letni
  • uczucia 16-latki do starszego faceta
Do góry strony: 20 latka i 37 letni facet