130
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń5 tys.
  • Odpowiedzi53
  • Ocen na +81
130 ppt ?

Budżet Pokryje Abonament RTV (54)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Budżet Pokryje Abonament RTV

Napisał(a): Marduk1986 -

No no,dojna zmiana widocznie doszła do wniosku że wszystkich nie zamkną.
Od 2019 roku abonament RTV najprawdopodobniej będzie pokrywany pieniędzmi z budżetu.
Ciekawe jakie podatki wzrosną? Budżet nie jest rozciągliwy wiadome.
INTERIA.PL

Re: Budżet Pokryje Abonament RTV

Napisał(a): taie -

Czy reklamy Spółek Skarbu Państwa w mediach RTVPiS to nie omijanie prawa ?
W radiu słyszę reklamę śmigłowców (jaka jest ich sprzedaż w Polsce) Orlenu (jaki ma wpływ na sprzedaż) ?

taie Czy reklamy Spółek Skarbu Państwa w mediach RTVPiS to nie omijanie prawa ?
W radiu słyszę reklamę śmigłowców (jaka jest ich sprzedaż w Polsce) Orlenu (jaki ma wpływ na sprzedaż) ?
Nie wiem,za bardzo nie znam się na prawie,a ono tutaj często się zmienia.

Ktoś tu kiedyś planował kupić sobie awionetkę,ja się przymierzam do kupna śmigłowca,w sam raz,ominę zakorkowane ulice mojej metropolii. A tak na prawdę,omijam spółki w których macza macki polski rząd, patriota jestem.

Napisał(a): Kajetana -

No i dobrze bo jak słyszałam inne pomysły wg których powinnam płacić za coś czego nie używam to szlag jasny trafia. Fakt m jest że skoro z budżetu to z naszych podatków i znów nieroby wychodzą na tym najlepiej. Dość że dostaną 500+ to jeszcze tv za darmo :D

aliada Od dawna mówię, że państwowa telewizja nie jest mi do niczego potrzebna. Nie dałabym na nią dobrowolnie złamanego grosza i dlatego władza musi mnie okradać cichcem i łaskawie finansować ten badziew "z budżetu"... Taka sytuacja.
Mi też nie jest potrzebna,ponad rok temu zdarzyło mi się obejrzeć trochę może kilkanaście programów "w tyle wizji",ale tak ogólnie jakby zniknęła publiczna,nawet bym tego nie zauważył.