51
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń184
  • Odpowiedzi37
  • Ocen na +49
51 ppt ?

CZY NINAWIŚĆ PIS DOBROWADZI DO WOJNY W EUROPIE? (38)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Re: CZY NINAWIŚĆ PIS DOBROWADZI DO WOJNY W EUROPIE?

Napisał(a): buc1 -

Kajetana Mogą doprowadzić do wojny ale domowej, bo obcych tak naprawdę nie obchodzi nasza sytuacja wewnętrzna, owszem unia sie emocjonuje, ale gdy bedzie juz bardzo źle, to nie kiwnie palcem w bucie, dadzą nam sie spokojnie wybić, a co madrzejsi zwyczajnie stad uciekną, unii nie bedzie chciało się brudzić rąk. Wojny im też nie potrzeba. Do wojny domowej może dojść, ale muszą wygrać przynajmniej jeszcze jedne wybory.
Tak masz rację Unią europejska żałuje, że przyjęcie Polski było niepotrzebne, zatem stracimy wszystkie profity i fundusze z kasy zapomogowo-pożyczkowej, a potem izolacja gospodarczą. Ale machanie szabelką jest niebezpieczne. Zwłaszcza gdy ministrem jest szaman.
INTERIA.PL

Re: CZY NINAWIŚĆ PIS DOBROWADZI DO WOJNY W EUROPIE?

Napisał(a): ~jjj -

To totalna oPOzycja dążyłą do starć, do Majdanu, do wojny, do krwawych zamieszek.
Nie udało się mimo licznych prowokacji.
Za PO już POlicja dawno by strzelała, gazowała, pałowała, aresztowała, cenzurowała...

Re: CZY NINAWIŚĆ PIS DOBROWADZI DO WOJNY W EUROPIE?

Napisał(a): buc1 -

taie
buc1
taie Popełniasz błąd - tolerowany jest każdy pod warunkiem podpisania lojalki oraz przysięgi na kodeks BMW.
Nawet Lechu po przyjściu na kolanach w worku pokutnym stał by się największym przyjacielem i wybaczono by mu wszystko a nowy wróg znalazł by się szybko.
Gorzej z hejterami - ci nigdy nie są na bieżąco i działają ze strasznym opóźnieniem (przykład TVN- mimo że stał się jankeski nadal jest atakowany)
Oczywiście, że masz rację, przecież jest wielu wieloletnich członków PZPR w PiS. Do wielkiej drużyny można się zapisać, po odprawieniu pokuty i wypraniu swoich poglądów. Jednym z wielu aktów pokutnyc, jest uprawianie seksu w koszulach nocnych przy portrecie Tuska. To taki średniowieczny akt pokutny PiS.
Znowu popełniasz błąd - oni nie mają żadnych poglądów a liczy się tylko "koryto+" -
dla pełnego gotowi są zaakceptować najgorszą brednię.
Ale musi wykrzykiwać hasła Pisowskie i chwalić ,, dobrą zmianę" przy żłobie.

Re: CZY NINAWIŚĆ PIS DOBROWADZI DO WOJNY W EUROPIE?

Napisał(a): taie -

buc1
WOMAR1910
~heh Myslisz, że kazda partia POstepuje jak PO, PSL, SLD?
Otóż mylisz się. Polscy patrioci z PiSu chcą POkoju w Europie ale nie dają sobie narzucić niemiecko-francuskich zasad.
Gdyby rządziła rozczochrana Kopaczka to już mielibyśmy tysiące emgirantów i zamachy w dużych miastach POlski.
PIS to najgorsza partia rządząca ich nieobliczalne posunięcia doprowadzą Polskę do klęski i zostajemy zaściankiem Europy.
Przecież to jedyne państwo, które niesie niepokój i zamęt w Europie, a reparacje są tego zachowania kulminacją. Fachowcy, prawnicy nawet powiązaniu z PiS-em mówią zgodnie,, nie ma szans na reparacje", a wtóruje im część kościółka katolickiego- watykańskiego, zaś kościół papieża Rydzyka popiera reparacje.
Jak piszesz o reparacjach to przyznaję rację prof.Karolowi Modzelewskiemu który określił je jako otwarcie "Puszki pandory" i "wodą na młyn" dla ugrupowań rewizjonistycznych w Niemczech - pytał co z ziemiami "odzyskanymi" i ziomkostwami niemieckimi , stowarzyszeniem wypędzonych.

Re: CZY NINAWIŚĆ PIS DOBROWADZI DO WOJNY W EUROPIE?

Napisał(a): ~odp -

buc1
Kajetana Mogą doprowadzić do wojny ale domowej, bo obcych tak naprawdę nie obchodzi nasza sytuacja wewnętrzna, owszem unia sie emocjonuje, ale gdy bedzie juz bardzo źle, to nie kiwnie palcem w bucie, dadzą nam sie spokojnie wybić, a co madrzejsi zwyczajnie stad uciekną, unii nie bedzie chciało się brudzić rąk. Wojny im też nie potrzeba. Do wojny domowej może dojść, ale muszą wygrać przynajmniej jeszcze jedne wybory.
Tak masz rację Unią europejska żałuje, że przyjęcie Polski było niepotrzebne, zatem stracimy wszystkie profity i fundusze z kasy zapomogowo-pożyczkowej, a potem izolacja gospodarczą. Ale machanie szabelką jest niebezpieczne. Zwłaszcza gdy ministrem jest szaman.
Stracą POlityczy PO,PSL, N itd.
Szary człowiek jak emeryt, pracownik, ubogie dziecko już zyskali a zyska zyska więcej.

Re: CZY NINAWIŚĆ PIS DOBROWADZI DO WOJNY W EUROPIE?

Napisał(a): buc1 -

Air842
~heh Myslisz, że kazda partia POstepuje jak PO, PSL, SLD?
Otóż mylisz się. Polscy patrioci z PiSu chcą POkoju w Europie ale nie dają sobie narzucić niemiecko-francuskich zasad.
Gdyby rządziła rozczochrana Kopaczka to już mielibyśmy tysiące emgirantów i zamachy w dużych miastach POlski.
Patioci z PiSu ! ,a ktorzy,,,Ten z ksiazki czy ten co nazwal Sejm mordercami i kanaliami ?
Ten to jest czempionem, szamanem i opoką dla PiS. Bo inaczej już dawno, by wyleciał.

Re: CZY NINAWIŚĆ PIS DOBROWADZI DO WOJNY W EUROPIE?

Napisał(a): buc1 -

~odp
buc1
Kajetana Mogą doprowadzić do wojny ale domowej, bo obcych tak naprawdę nie obchodzi nasza sytuacja wewnętrzna, owszem unia sie emocjonuje, ale gdy bedzie juz bardzo źle, to nie kiwnie palcem w bucie, dadzą nam sie spokojnie wybić, a co madrzejsi zwyczajnie stad uciekną, unii nie bedzie chciało się brudzić rąk. Wojny im też nie potrzeba. Do wojny domowej może dojść, ale muszą wygrać przynajmniej jeszcze jedne wybory.
Tak masz rację Unią europejska żałuje, że przyjęcie Polski było niepotrzebne, zatem stracimy wszystkie profity i fundusze z kasy zapomogowo-pożyczkowej, a potem izolacja gospodarczą. Ale machanie szabelką jest niebezpieczne. Zwłaszcza gdy ministrem jest szaman.
Stracą POlityczy PO,PSL, N itd.
Szary człowiek jak emeryt, pracownik, ubogie dziecko już zyskali a zyska zyska więcej.
Straci naród, ale nie rząd PiS, bo ten się wyżywi.

Re: CZY NINAWIŚĆ PIS DOBROWADZI DO WOJNY W EUROPIE?

Napisał(a): taie -

~pol
taie
buc1
WOMAR1910
~heh Myslisz, że kazda partia POstepuje jak PO, PSL, SLD?
Otóż mylisz się. Polscy patrioci z PiSu chcą POkoju w Europie ale nie dają sobie narzucić niemiecko-francuskich zasad.
Gdyby rządziła rozczochrana Kopaczka to już mielibyśmy tysiące emgirantów i zamachy w dużych miastach POlski.
PIS to najgorsza partia rządząca ich nieobliczalne posunięcia doprowadzą Polskę do klęski i zostajemy zaściankiem Europy.
Przecież to jedyne państwo, które niesie niepokój i zamęt w Europie, a reparacje są tego zachowania kulminacją. Fachowcy, prawnicy nawet powiązaniu z PiS-em mówią zgodnie,, nie ma szans na reparacje", a wtóruje im część kościółka katolickiego- watykańskiego, zaś kościół papieża Rydzyka popiera reparacje.
Jak piszesz o reparacjach to przyznaję rację prof.Karolowi Modzelewskiemu który określił je jako otwarcie "Puszki pandory" i "wodą na młyn" dla ugrupowań rewizjonistycznych w Niemczech - pytał co z ziemiami "odzyskanymi" i ziomkostwami niemieckimi , stowarzyszeniem wypędzonych.
Twoim zdaniem mamy srać w gacie przed niemieckimi faszystami, ziomkostwem i rewizjonistami?
Dość tej POlityki wstydu.
Czy umiesz czytać ze zrozumieniem czy klepiesz co ci z w KC napisali .
A twój PO/PiS mam daleko w .......!!!
Przyłączamy się do KRLD ?

Re: CZY NINAWIŚĆ PIS DOBROWADZI DO WOJNY W EUROPIE?

Napisał(a): buc1 -

~pol
taie
buc1
WOMAR1910
~heh Myslisz, że kazda partia POstepuje jak PO, PSL, SLD?
Otóż mylisz się. Polscy patrioci z PiSu chcą POkoju w Europie ale nie dają sobie narzucić niemiecko-francuskich zasad.
Gdyby rządziła rozczochrana Kopaczka to już mielibyśmy tysiące emgirantów i zamachy w dużych miastach POlski.
PIS to najgorsza partia rządząca ich nieobliczalne posunięcia doprowadzą Polskę do klęski i zostajemy zaściankiem Europy.
Przecież to jedyne państwo, które niesie niepokój i zamęt w Europie, a reparacje są tego zachowania kulminacją. Fachowcy, prawnicy nawet powiązaniu z PiS-em mówią zgodnie,, nie ma szans na reparacje", a wtóruje im część kościółka katolickiego- watykańskiego, zaś kościół papieża Rydzyka popiera reparacje.
Jak piszesz o reparacjach to przyznaję rację prof.Karolowi Modzelewskiemu który określił je jako otwarcie "Puszki pandory" i "wodą na młyn" dla ugrupowań rewizjonistycznych w Niemczech - pytał co z ziemiami "odzyskanymi" i ziomkostwami niemieckimi , stowarzyszeniem wypędzonych.
Twoim zdaniem mamy srać w gacie przed niemieckimi faszystami, ziomkostwem i rewizjonistami?
Dość tej POlityki wstydu.
Nie rozumiem, czy ktoś bał się Niemców?? To przecież Niemcy są największymi sponsorami Unii europejskiej i Polski.

Re: CZY NINAWIŚĆ PIS DOBROWADZI DO WOJNY W EUROPIE?

Napisał(a): taie -

buc1
~odp
buc1
Kajetana Mogą doprowadzić do wojny ale domowej, bo obcych tak naprawdę nie obchodzi nasza sytuacja wewnętrzna, owszem unia sie emocjonuje, ale gdy bedzie juz bardzo źle, to nie kiwnie palcem w bucie, dadzą nam sie spokojnie wybić, a co madrzejsi zwyczajnie stad uciekną, unii nie bedzie chciało się brudzić rąk. Wojny im też nie potrzeba. Do wojny domowej może dojść, ale muszą wygrać przynajmniej jeszcze jedne wybory.
Tak masz rację Unią europejska żałuje, że przyjęcie Polski było niepotrzebne, zatem stracimy wszystkie profity i fundusze z kasy zapomogowo-pożyczkowej, a potem izolacja gospodarczą. Ale machanie szabelką jest niebezpieczne. Zwłaszcza gdy ministrem jest szaman.
Stracą POlityczy PO,PSL, N itd.
Szary człowiek jak emeryt, pracownik, ubogie dziecko już zyskali a zyska zyska więcej.
Straci naród, ale nie rząd PiS, bo ten się wyżywi.
Pamiętam to hasło i szybkimi krokami ku temu zmierzamy.

Re: CZY NINAWIŚĆ PIS DOBROWADZI DO WOJNY W EUROPIE?

Napisał(a): buc1 -

~jjj To totalna oPOzycja dążyłą do starć, do Majdanu, do wojny, do krwawych zamieszek.
Nie udało się mimo licznych prowokacji.
Za PO już POlicja dawno by strzelała, gazowała, pałowała, aresztowała, cenzurowała...
A totalna władza ściągnęła totalną ilość policji i zasłania się metalowymi barierkami, według hasła wyborczego,, będziemy bliżej ludzi" ,, będziemy słuchać ludzi"" chyba zza metalowych barierek i kordonów policji. A ustawy tworzy się pod osłoną nocy 🌃 . To wszystko jest OK.

Re: CZY NINAWIŚĆ PIS DOBROWADZI DO WOJNY W EUROPIE?

Napisał(a): buc1 -

~gość1 Tylko idioci mogą pisać o wojnie w Europie, a nawet w Polsce z powodu rządów PiSu. Lewactwo - posrało was już zupełnie.

Tylko idioci i prawach mogą lekceważyć sytuację w Europie. A występowanie o reperacje doczego prowadzi?? Reparacje rujnują dotychczasowe ustalenia porządku granicznego. Czy rozumiesz, że Niemcy mogą zażądać zwrotu Śląska, Polacy montują w paszportach tereny utraconych ziem polskich. Czy nie rozumiesz, że takie działania zaostrzją konflikty terytorialne. Ale wy nie potraficie myśleć.

Re: CZY NINAWIŚĆ PIS DOBROWADZI DO WOJNY W EUROPIE?

Napisał(a): taie -

buc1
~jjj To totalna oPOzycja dążyłą do starć, do Majdanu, do wojny, do krwawych zamieszek.
Nie udało się mimo licznych prowokacji.
Za PO już POlicja dawno by strzelała, gazowała, pałowała, aresztowała, cenzurowała...
A totalna władza ściągnęła totalną ilość policji i zasłania się metalowymi barierkami, według hasła wyborczego,, będziemy bliżej ludzi" ,, będziemy słuchać ludzi"" chyba zza metalowych barierek i kordonów policji. A ustawy tworzy się pod osłoną nocy 🌃 . To wszystko jest OK.
Ma być koniec barierek (bo są nieestetyczne) a ma być stawiane solidne ogrodzenie.
PiS kocha MURY. ale kiedyś trzeba będzie znowu te mury rozwalić.

Tylko nie wiem czy doczekam ?
« Wróć do tematów
Do góry strony: CZY NINAWIŚĆ PIS DOBROWADZI DO WOJNY W EUROPIE?