Re: Czym jest dla Ciebie "koszykówka"???
Napisał(a): Gość -
Dla mnie równiez jest całym zyciem, gram w kosza od 9 lat a trenuje systematycznie 4 razy w tyg od 4 lat...jest to moja pasja życiowa i mimo że mam ich jeszcze pare innych to to jest ta najważniejsza i ta którą uwielbiam robic i nigdy mi sie nie nudzi, nawet samotne granie gdzies na streecie jest czyms fajnym......pozdrawiam wszystkich dla ktorych basket jest czyms więcej niż tylko grą....:)
Dla mnie koszykówka to gra zespołowa!
Koszykówka jest dla mnie życiem :) gram już długo ale zawsze można się uczyć nowych elementów...trenuje 6 razy w tyg. i mi się to nigdy nie nudzi...;)
gdybym nie ternował tej dyscypliny to w domu umierałbym na fotelu.
to styl życia i miłość
dziekuje :D
dla mnie koszykówka jest moją ulubioną dyscypliną sportową w przyszłości zamierzam zostać koszykarką
jest grą zespołową tak a propo czy ktoś z was gra w koszykówkę uliczna czyli streetball?odpiszcie
mam 12 lat i gram w koszykówkę i streetball czy ktoś wie kiedy jest najbl;iższy turniej streetball w krakowie koszykarka
Koszykówka jest dla mnie moim życiem, trenuję już 3 lata, od 3 klasy podstawówki i jestem kapitanem drużyny r.96. Koszykówka to dla mnie najwspanialszy sport na świecie. Teraz nie wyobrażam sobie mojego życia bez koszykówki. To jest gra zespołowa i trzeba zawsze grać drużynowo. Bez drużyny nie ma koszykówki, Zawsze trzeba sie wspierac na boisku i poza nim. To jest po prostu wspaniałe, że taki sport istnieje. Będę sie dalej kształcić i jak będe dorosła to pójdę w ślady koszykówki.