88
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń2 tys.
  • Odpowiedzi64
  • Ocen na +0
88 ppt ?

Gimnazjum - publiczne czy prywatne? (65)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Gimnazjum - publiczne czy prywatne?

Napisał(a): -

Ciągle słyszy się, że najtrudniejszy wiek to właśnie ten gimnazjalny. Dzieciaki maja wtedy najgłupsze pomysły, duży wpływ mają na nie rówieśnicy. Ważne jest więc, żeby wychowawcy i nauczyciele szkoły angażowali się w ich wychowanie. Jakie macie doświadczenia z gimnazjami publicznymi i prywatnymi? Czy podejście nauczycieli się różni? Czy jak się zapłaci za prywatną szkołę, to można być spokojniejszym o swoje dziecko? Czy w prywatnych gimnazjach rzadziej występują problemy wychowawcze?
INTERIA.PL

Re: Gimnazjum - publiczne czy prywatne?

Napisał(a): Gość -

W gimnazjach prywatnych wystepuja dokladnie takie same problemy wychowawcze jak w gimnazjach publicznycg-nie ludzmy sie. Obecnie jestem studentka ale mam znajomych ktorzy konczyli zarowno gimnazja publiczne jak i prywatne. Z tatmtych czasow zarowno od jednych jak i od drugich nasluchalam sie podobnych historii:) Roznica jest tylko taka ze roznych afer z gimnazjow prywatnych nie naglasnia sie (sa one tuszowane przez dyrekcje zeby nie spadla renoma szkoly). Zarowno w prywatnych szkolach jak i panstwowych (czy to gimnazja czy licea) wystepuja problemy z narkotykami, wyskokami alkoholowymi na wycieczkach, problem popalania po katach, bojek oraz innych mniejszych lub wiekszych incydentow. W dodatku w szkolach prywatnych dochodzi problem dzieci bogatych ktore za wszelka cene chca zwrocic na siebie uwage, a ze nie maja szansy popisac sie super komorka czy ciuchami bo wszyscy takie maja to nadrabiaja w inny sposob. W gimnazjach niepublicznych jest moze troszke wyzszy poziom nauczania, szkoly sa lepiej wyposazone i ciut mniejsze klasy (nie 30 ale np 20 osob) co sprawia ze nauczyciele rzeczywiscie moga miec uczniow pod wieksza kontrola i miec z nimi lepszy kontakt. Jednak nauczyciel moze sie dwo