28
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń117
  • Odpowiedzi25
  • Ocen na +6
28 ppt ?

HR STUDIO Wawa! (26)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny
INTERIA.PL

Re: HR STUDIO Wawa!

Napisał(a): ~miska235 -

jestem zadowolona z tego salonu fryzjerskiego, dlatego że wykwalifikowany personel uczestniczą w szkoleniach,targach i międzynarodowych konferencjach
polecam z dużą przyjemnością
oni zawsze potrafią zrobić taką fryzurę bym była zadowolona

to jedyny salon w Warszawie który odwiedzam i cenię

Napisał(a): ~ewa3566 -

miałam okazję być parę razy :)
fajny salon, ale troszkę drogi
jestem biedną studentką, więc pozwalam sobie na usługi tutaj co jakiś czas , ale gdybym już nie studiowała i tylko pracowała, to pewnie bywałabym tu częściej, bo warto!

Napisał(a): ~micha2455 -

~elina355 witam, czy ktoś mogłby mi podać link do ich strony www?
chciałabym poznać ich ofertę tak bardziej szczegółowo zanim umówię się na wizytę

będę wdzięczna
dzieki
proszę,to jest ich strona internetowa : [url=http://hr-studio.pl/warszawa/]http://hr-studio.pl/warszawa/[/url]

Napisał(a): ~Anka -

ewa580 No ceny nie są zbyt niskie, ale ja osobiście bardziej zwracam uwagę na jakość, niż na cenę.
Idź do taniego fryzjera i może będziesz tydzień zadowolona, a idź do np. własnie HR Studio i będziesz zadowolona miesiąc, czy dwa.
Mam jakoś większe zaufanie do autentycznych profesjonalistów, niż pseudo fryzjerów.
Dzisiaj byłam w tym salonie.Z rudzielca stałam się piękną naturalną blondynką.Bardzo polecam salon za pełen PROFESJONALIZM,trzeba naprawdę wykazać się dużymi umiejętnościami aby wykonać koloryzację po której wyglądam jak bym nigdy nie zmieniała koloru włosów.Bardzo polecam p.Sylwię,która dokonała tej metamorfozy.Efekt wart pieniędzy:)

Napisał(a): ~grazynkaa54 -

też polecam, ceny nie są tak duże jak niektórzy myślą
to, że jest światowy poziom, to nie znaczy, że nie wiadomo ile chcą za modelowanie i strzyżenie włosów
uważam,że jakość jest godna polecena
warto odwiedzić ten salon!!!!