Reklama

352
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń26 tys.
  • Odpowiedzi74
  • Ocen na +35
352 ppt ?

Jak poznać, że to na seks? (75)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Re: Jak poznać, że to na seks?

Napisał(a): femm -

Witaj..przewaznie wszystko sprowadza sie w tym kierunku,bo predzej,czy pozniej sie ulega.Czasy sie zmienily i chyba mezczyzna juz nie przywiazuje bacznej uwagi do tego,na ktorej randce pojdzie sie do lozka,zwlaszcza,gdy sa to osoby juz dojrzale,bo jesli oboje tego chca,decyduja...to jest ok.Tak naprawde to mozna miec nad tym kontrole,bo On zawsze bedzie probowal,co nie musi oznaczac,ze tylko jedno mu w glowie.Mezczyzna,ktory tylko o tym mowi,wszystko sprowadza do jednego celu moze byc flirciarzem,ale niekoniecznie.Nie mozna z gory zalozyc,sprawdzic,ze facet chce tylko sexu,potrzeba na to kilu spotkan,bliskosci,pobycia z soba..

Re: Jak poznać, że to na seks?

Napisał(a): soczi -

Seks to jest jedyny powód dla którego facet bierze sobie babe .
Nie ma innego powodu i nigdy nie będzie , bo kobiety poza seksapilem
nic więcej w sobie nie mają .

Problem jest taki żeby to wykorzystać i związać faceta ze sobą .
Musisz być biegła w seksie i spełniać męskie pragnienia .
Od takiej partnerki facet nie odejdzie .

Faceci odchodzą od kobiet aseksualnych .
I TUTAJ masz dwie opcje .
Albo idę do klasztoru , albo staję się mistrzynią w seksie .

Nie wystarczy rozłożyć nogi raz w miesiącu .
To trzeba pompować parę godzin dziennie .... albo klasztor .

Re: Jak poznać, że to na seks?

Napisał(a): dioscamente -

zuza40 Jak można rozpoznać, że facet spotyka sie z Toba tylko na seks? Wielu facetów robi piękną otoczkę, żeby wyglądało iż to nie tylko na to...a przecież raczej nie powiedzą, że cel jest jeden...
Jak facet chce seksu to od razu widać , bo mu się oczy świecą jak wilkowi .

Dlatego należy unikać chłopów w ciemnych okularach .

Re: Jak poznać, że to na seks?

Napisał(a): Antoinette -

soczi Seks to jest jedyny powód dla którego facet bierze sobie babe .
Nie ma innego powodu i nigdy nie będzie , bo kobiety poza seksapilem
nic więcej w sobie nie mają .

Problem jest taki żeby to wykorzystać i związać faceta ze sobą .
Musisz być biegła w seksie i spełniać męskie pragnienia .
Od takiej partnerki facet nie odejdzie .

Faceci odchodzą od kobiet aseksualnych .
I TUTAJ masz dwie opcje .
Albo idę do klasztoru , albo staję się mistrzynią w seksie .

Nie wystarczy rozłożyć nogi raz w miesiącu .
To trzeba pompować parę godzin dziennie .... albo klasztor .
Powiedzial co wiedzial i pewnie dalej bez baby....marzyc mozna zawsze;)

Re: Jak poznać, że to na seks?

Napisał(a): keloimi -

zuza40 Jak można rozpoznać, że facet spotyka sie z Toba tylko na seks? Wielu facetów robi piękną otoczkę, żeby wyglądało iż to nie tylko na to...a przecież raczej nie powiedzą, że cel jest jeden...
Ale to przecież od Ciebie zależy czy i kiedy będzie ten seks ..... jak nie jesteś pewna poczekaj :)
No i korzystaj z tej "otoczki " kino ,teatr,kawiarnia ,spacer ...... :)))

Re: Jak poznać, że to na seks?

Napisał(a): wedrowniczka -

zuza40 Jak można rozpoznać, że facet spotyka sie z Toba tylko na seks? Wielu facetów robi piękną otoczkę, żeby wyglądało iż to nie tylko na to...a przecież raczej nie powiedzą, że cel jest jeden...
niestety nie mozesz byc tego pewna choc bardzo czesto mozna zauwazyc objawy typowe dla spotkan na seks...

Re: Jak poznać, że to na seks?

Napisał(a): elwira69 -

femm Witaj..przewaznie wszystko sprowadza sie w tym kierunku,bo predzej,czy pozniej sie ulega.Czasy sie zmienily i chyba mezczyzna juz nie przywiazuje bacznej uwagi do tego,na ktorej randce pojdzie sie do lozka,zwlaszcza,gdy sa to osoby juz dojrzale,bo jesli oboje tego chca,decyduja...to jest ok.Tak naprawde to mozna miec nad tym kontrole,bo On zawsze bedzie probowal,co nie musi oznaczac,ze tylko jedno mu w glowie.Mezczyzna,ktory tylko o tym mowi,wszystko sprowadza do jednego celu moze byc flirciarzem,ale niekoniecznie.Nie mozna z gory zalozyc,sprawdzic,ze facet chce tylko sexu,potrzeba na to kilu spotkan,bliskosci,pobycia z soba..
Całkowicie się zgodzę a zresztą który facet nie chce seksu?Każdy zdrowy człowiek to lubi tak mężczyzna jak i kobieta.Jeśli jest się człowiekiem dojrzałym to nie ma w tym żadnego problemu jeśli oboje tego chcą.Problemy są raczej u ludzi młodych kiedy chodzi jedynie o zaliczenie kolejnej.A tak poza tym seks na pierwszej randce niczego nie przekreśla i można być z tym kimś spędzić życie a może się zdarzyć że seks będzie na setnej randce i związek nie przetrwa.Nie ma reguły co do tego.

Re: Jak poznać, że to na seks?

Napisał(a): season -

soczi Seks to jest jedyny powód dla którego facet bierze sobie babe .
Nie ma innego powodu i nigdy nie będzie , bo kobiety poza seksapilem
nic więcej w sobie nie mają .

Problem jest taki żeby to wykorzystać i związać faceta ze sobą .
Musisz być biegła w seksie i spełniać męskie pragnienia .
Od takiej partnerki facet nie odejdzie .

Faceci odchodzą od kobiet aseksualnych .
I TUTAJ masz dwie opcje .
Albo idę do klasztoru , albo staję się mistrzynią w seksie .

Nie wystarczy rozłożyć nogi raz w miesiącu .
To trzeba pompować parę godzin dziennie .... albo klasztor .
święta racja przyjacielu albo do garów
Załączniki:

Re: Jak poznać, że to na seks?

Napisał(a): kula -

zuza40 Jak można rozpoznać, że facet spotyka sie z Toba tylko na seks? Wielu facetów robi piękną otoczkę, żeby wyglądało iż to nie tylko na to...a przecież raczej nie powiedzą, że cel jest jeden...
A co miałby się umawiać od razu do ołtarza? Wy pasztety zakochujecie się co sekunda, co by zadekować się na garbie faceta i ulepić go na swoją modłę. Oczywiście, że tacy idioci istnieją. Wystarczy pojechać do miasteczka Wilanów, by zobaczyć takie "piękne" pary.
Reasumując ciesz się, że ktoś cię jeszcze chce :):):)
« Wróć do tematów
Użytkownicy poszukiwali
  • co jesli chlopak spotyka sie tylko dla seksu
  • czy on tylko sexu chce
  • po czym pozna, e facet chce tylko seksu
  • jak sprawdzic czy on spotyka sie tylko dla seksu
  • jak rozpoznac czy chlopak jest z toba dla seksu
  • Po czym poznac faceta.ze spotyka sie z by
  • jak sprawdzic czy facet nie jest z toba dla seksu
  • jak sprawdzic czy chopak jest z toba dla seksu
  • Jak sprawdzi czy jest z tob dla seksu
  • jak odrni e chopak spotyka si tylko dla sex
  • Jak pozna czy chopak jest tylko z powodu seksu
  • jak rozpoznac ze chopak jest z tob tylko do sexsu
  • jak odkryc czy chloopak nie spotyka sie tylko dla jednego
  • Jak pozna, e to na seks? - Forum dyskusyjne w INTERIA.PL
  • jak wiedziec ze facet chce nie tylko sexu
  • jak pozna e mczyzna spotyka si dla sexu
  • po czym widac ze facet spotyka sie tylko dla seksu
  • jak sprawdzic czy facet nie jest z toba tylko dla seksu
  • jak poznać że chłopak jest z tobą tylko dla seksu
  • jak rozpoznać że ktoś jest tylko dla seksu
  • jak poznac ze spotyka sie tylko dla seksu
Do góry strony: Jak poznać, że to na seks?