146
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń11 tys.
  • Odpowiedzi29
  • Ocen na +17
146 ppt ?

kac moralny po imprezie (30)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

kac moralny po imprezie

Napisał(a): ~bunia94 -

impreza była w sobotę a ja dalej czuję się bardzo źle... miałam iść ze swoim facetem na imprezę do moich przyjaciół, ale on powiedział, że ich nie lubi i nie pójdzie. ja razem z nimi studiuję, bardzo się lubimy i pomagamy sobie, więc poszłam sama. po kilku(-nastu) szotach siedziałam z kumplem na fajce, zaczęliśmy gadać tak bardziej od serca, rozpłakałam się, a on mnie przytulił. nawet nie wiem, kiedy się pocałowaliśmy. nic do siebie nie czujemy, i mnie i jemu było strasznie głupio, przeprosiliśmy się i tak dalej. ale jednak się z nim całowałam...
kac moralny - najgorzej... i co teraz?

Re: kac moralny po imprezie

Napisał(a): ~bunia94 -

Jiraya Jeżeli teraz, na trzeźwo nic nie czujesz do tego kolegi, to była zwykła sytuacja. Pytanie czy ktoś was widział, wiesz za X lat ktoś może palnąć jakąś gafę..
nie, byliśmy zupełnie sami... jest mi po prostu trochę wstyd sama przed sobą...

Napisał(a): Jiraya -

~bunia94
Jiraya Jeżeli teraz, na trzeźwo nic nie czujesz do tego kolegi, to była zwykła sytuacja. Pytanie czy ktoś was widział, wiesz za X lat ktoś może palnąć jakąś gafę..
nie, byliśmy zupełnie sami... jest mi po prostu trochę wstyd sama przed sobą...
To że Ci wstyd to dobra oznaka, martwiłbym się gdyby Ci nie było wstyd. Porozmawiajcie, zamknijcie sprawę na poziomie. Co z obecnym facetem? Domyślam się, że nie chcesz mu mówić, i jeśli faktycznie to był zwykły kaprys pod wpływem odurzenia nie przejmowałbym się tym. Znasz już swoją słabość, teraz wypracuj solucję, by nigdy więcej do czegoś takiego nie doszło. Errare humanum est.

Napisał(a): ~Darek -