12
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń118
  • Odpowiedzi11
  • Ocen na +0
12 ppt ?

kiedy facet już nie może? (12)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Re: kiedy facet już nie może?

Napisał(a): Air842 -

;)))))))))))) ,a kiedy kobieta juz nie ma zainteresowania sexem? Jest dalej kobiet czy juz nie ? Co traci ,a co zyskuje ? Mimo mojego zainteresowania zyciem , nie wpalabym na taki temat .ale pytanie mam ... Czy czlowiek bez sexsu to juz nie czlowiek ?

Hemingway palnal sobie w leb , bo alkohol mozg mu wyprostowal i nie mogl juz pisac .

Re: kiedy facet już nie może?

Napisał(a): stiffnecked -

Air842 ;)))))))))))) ,a kiedy kobieta juz nie ma zainteresowania sexem? Jest dalej kobiet czy juz nie ? Co traci ,a co zyskuje ? Mimo mojego zainteresowania zyciem , nie wpalabym na taki temat .ale pytanie mam ... Czy czlowiek bez sexsu to juz nie czlowiek ?

Hemingway palnal sobie w leb , bo alkohol mozg mu wyprostowal i nie mogl juz pisac .
W chrzescijanizmach cos takiego wystepuje w kwestii slubow. Wedlug kkretaczy malzenstwa sa tylko dla plodnych z potencjalem. Malzenstwa z ktorych nie bedzie dzieci to abominacja i takie pary sa atakowane przez bigoterie.

Re: kiedy facet już nie może?

Napisał(a): ireneo -

synku, nie rozpisuj bredni o personaliach znanych i słynnych. No, do pudelka już, już.

Re: kiedy facet już nie może?

Napisał(a): ireneo -

W łeb sobie palnął,?! Ten człowiek jest martwy. Jak tak można, podając przy tym wydumane powody śmierci samobójczej. Uszanuj to co minęło. Nie rozliczaj go z uczynku jeśli tobie nie wadził ani nie łożyłeś na niego z obrzydzeniem i pod przymusem podatkowym.
Szanujcie innych. Przecież ten pisarz nie był ci potrzebny do klepnięcia tematu. Wystarczyło wspomnieć, że zdarzają się / bo tak bywa /; przypadki nie radzenia sobie z impotencją.
( samobójstwo tu potrzebne? ) Nawet skutkujące samobójstwem.

Re: kiedy facet już nie może?

Napisał(a): Viper1964 -

Facet nie staje sie impotentem nigdy.Poprostu czasem uswiadamia sobie ze cale zycie krazyl wokol czarnej dziury a ta go wreszcie wchlonela.Albo np wsiada do auta stary jest spowolnione reakcje ale wie co robi i czym ryzykuje i cisnie do podlogi mknie 240 na godzine smierc w oczach maly stoi uslizg na zakrecie orgazm a potem ta mysl.:):):)Po co byla mi kobieta???????????Cale zycie musialem ja znosicA tak wogole to moze jak chce,zalezy od bodzcow zewnetrznych z wiekiem niestety poprostu jest sie znudzonym i ma sie to gdzies.To tylko zwykla dzura.Sorry dziewczyny jestem menskim szowinista.:):):)Ale moja jeszcze mnie niezle kreci ja w aucie nie umre raczej w czarnej kosmicznej dziurze.:):):)
« Wróć do tematów
Do góry strony: kiedy facet już nie może?