617
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń7 tys.
  • Odpowiedzi496
  • Ocen na +165
617 ppt ?

Kobieta w wieku 55 lat nie może juz wymagać? (497)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Re: Kobieta w wieku 55 lat nie może juz wymagać?

Napisał(a): Alicjaja -

0becny
Alicjaja Natychmiast przestań..!!! ała..już niekcem się tak bawić..buuuu
Mam teraz doopę.. czerwoną jak pawian.teraz szybko rób zimne okłady,
bo za pół godziny.. wraca mój z roboty :(( i co mu powiem ? :)
Nie zdziwiaj. Powiesz mu że to z solarium ;o)))
Zresztą przy drzwiach soczek stoi i wychodzące laski całuje w bolące miejsca żeby mniej bolało więc zaraz niczego nie bedziesz czuła bo on jest mocno jadowity i nie ma jeszcze na niego żadnego antidotum ;o)))
Skoro tak gadasz..to idę szybko..dam Mu kilka razy cmoknąć,
i biegnę do domu..boszszsz..już jestem spóźniona :))
INTERIA.PL

Re: Kobieta w wieku 55 lat nie może juz wymagać?

Napisał(a): Alicjaja -

0becny
Alicjaja Skoro tak gadasz..to idę szybko..dam Mu kilka razy cmoknąć,
i biegnę do domu..boszszsz..już jestem spóźniona :))
Tobie chyba ten ból całkiem rozum odebrał! Dwa razy cię cmoknie i nie żyjesz!!! ;o))) Jedno cmokniecie porównywalne jest z ukąszeniem grzechotnika a ty sie chcesz dać cała wycmokać?! ;o))) Toż porazi cię jad i żadnych szans na odratowanie nie będzie!!! ;o)))
No..to wczas mi gadasz :(
Teraz już po ptokach..a za to że mnie,
nie ostrzegłeś..podziękuję Ci jutro :))
Pa !

Re: Kobieta w wieku 55 lat nie może juz wymagać?

Napisał(a): prowincjusz2 -

Alicjaja
0becny
Alicjaja Skoro tak gadasz..to idę szybko..dam Mu kilka razy cmoknąć,
i biegnę do domu..boszszsz..już jestem spóźniona :))
Tobie chyba ten ból całkiem rozum odebrał! Dwa razy cię cmoknie i nie żyjesz!!! ;o))) Jedno cmokniecie porównywalne jest z ukąszeniem grzechotnika a ty sie chcesz dać cała wycmokać?! ;o))) Toż porazi cię jad i żadnych szans na odratowanie nie będzie!!! ;o)))
No..to wczas mi gadasz :(
Teraz już po ptokach..a za to że mnie,
nie ostrzegłeś..podziękuję Ci jutro :))
Pa !
Szkoda że mnie nie chce cmoknąć. 25 lat mieszkała ze mną teściowa, to by dopiero poczuł.

Re: Kobieta w wieku 55 lat nie może juz wymagać?

Napisał(a): ~Gość -

Na zdięciach jest aktorka z filmu Agenci....Nie sugerujcie sie aktorami oni maja wiele mozliwości.....Teraz mężczyzni traktują sie jak swięte krowy i szukaja kobiet które prałyby im gacie, śmierdzące skarpetki i znosiły ich humory a przy tym własnie " dziękowały" losowi że jakis egoista i palant je zechciał Nie ma za co dziękować.!!!........

Re: Kobieta w wieku 55 lat nie może juz wymagać?

Napisał(a): rudii -

~Gość Na zdięciach jest aktorka z filmu Agenci....Nie sugerujcie sie aktorami oni maja wiele mozliwości.....Teraz mężczyzni traktują sie jak swięte krowy i szukaja kobiet które prałyby im gacie, śmierdzące skarpetki i znosiły ich humory a przy tym własnie " dziękowały" losowi że jakis egoista i palant je zechciał Nie ma za co dziękować.!!!........
to fakt nikt normalny nie bedzie dziekowal za to,ze ma do wyprania smierdzace skarpety:D

Re: Kobieta w wieku 55 lat nie może juz wymagać?

Napisał(a): bodzik1 -

Alicjaja
bodzik1
Alicjaja
bodzik1
Alicjaja
bodzik1
~CHOZY JESTESCIE CHUJOWI TYLKO SEKS WAM W GLOWIE BO NIE MACIE GO W REALU
:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
Lepiej seks niż punkty:))))))))))))))))))
Przecież On bzdury pisze..bo nie wie,
że tutaj seks też mamy :)))
ale Ujowi jesteśmy..........to moze być komplement.......xD
a jak by jeszcze napisał że po 25cm mamy..........mmmmmmmmmm.................:)
Ty oszalałaś..wiesz co t.z mieć dwudziesto pięcio centymetrowy dzyndzel ?
Toż..pół dnia..zwijania by było :)))
A po kiego Ty chcesz go zwijać??????????????
Przecież to co najmniej wandalizm by był!!!:)))))))))))))))))))))))))

Używać Używać ....i naciągać!!!!!!!!!
A ta zwijać chce.........................ludzie, co się tu wyrabia!!!???????????????
xD
Taka jesteś mundra ? :)))
To wsiadaj na rower..i wypróbuj,
uważaj tylko..na szprychy i łańcuch :))
Zawsze do nogi można przywiazać.......xD

Re: Kobieta w wieku 55 lat nie może juz wymagać?

Napisał(a): RADO0255 -

0becny
RADO0255
0becny
RADO0255 ....A seks? Dopiero teraz są świadome swoich potrzeb i-facecie ....na głowie stań ,żeby im sprostać.
A ja głupi myślałem że to bzykać trzeba ;o)))
A bogata była i miałem jak pączek w maśle tylko przez to że na głowie nie stałem wywaliła mnie pewnie ;o)
No właśnie bzykać....... A ja o seksie i jeszcze paru ważnych sprawach
Witaj wolnomyślicielu ;o))) Bez ciebie nie wiedzielibyśmy jak laski zaspokajać i byśmy w niewiedzy wyzdychali ;o) Oddam ci pejczyk i wysmagaj tyłek enki bo chcę się nauczyć od miszcza ;o)
Enka już wypięta więc czyń swoją powinność ;o)
Witam---pejczyk niekoniecznie.Ale jak masz problemy z wiedzą o zaspakajaniu.chętnie paru rad udzielę.

Re: Kobieta w wieku 55 lat nie może juz wymagać?

Napisał(a): RADO0255 -

NNka
0becny
Witaj wolnomyślicielu ;o))) Bez ciebie nie wiedzielibyśmy jak laski zaspokajać i byśmy w niewiedzy wyzdychali ;o) Oddam ci pejczyk i wysmagaj tyłek enki bo chcę się nauczyć od miszcza ;o)
Enka już wypięta więc czyń swoją powinność ;o)
Zara chwilunia, niech nasampierw napisze o tym staniu na głowie...
Stanie na głowie -----w sensie bardzo się starac.Nie chodzi o pozycję seksualną--ale takich niuansów to chyba nie łapiemy co?

Re: Kobieta w wieku 55 lat nie może juz wymagać?

Napisał(a): Alicjaja -

0becny
Alicjaja No..to wczas mi gadasz :(
Teraz już po ptokach..a za to że mnie,
nie ostrzegłeś..podziękuję Ci jutro :))
Pa !
Jak cię sok cmoknął więcej niż raz to jutra nie dożyjesz ;o)))
No to ci pa ;o)
Artek !! wstawaj..i nie udawaj :))
Dziwne że cię tutaj jeszcze nie ma..skoro powinieneś,
tutaj być..czekać i się martwić..czy ze mną wszystko,
w porządku. Dożyłam..bo okazało się że jad soka..był,
jednak dla mnie za słaby..a w ogóle to dziewczyny,
się strasznie pchały..bo już chciały być też cmokane,
i soku tylko..tak w pośpiechu zdążył..delikatnie mnie,
językiem szturchnąć :))

Re: Kobieta w wieku 55 lat nie może juz wymagać?

Napisał(a): ~Renata -

0becny
Alicjaja Artek !! wstawaj..i nie udawaj :))
Dziwne że cię tutaj jeszcze nie ma..skoro powinieneś,
tutaj być..czekać i się martwić..czy ze mną wszystko,
w porządku. Dożyłam..bo okazało się że jad soka..był,
jednak dla mnie za słaby..a w ogóle to dziewczyny,
się strasznie pchały..bo już chciały być też cmokane,
i soku tylko..tak w pośpiechu zdążył..delikatnie mnie,
językiem szturchnąć :))
Jak żyjesz to znaczy że całował cię ktoś inny ;o)
Pewnie zamieszanie wykorzystał i się pod soka podszywał ;o)))
Tris sie podszywala pod 0becnego i to jest galaxis uwazajcie sama mi pisala

Re: Kobieta w wieku 55 lat nie może juz wymagać?

Napisał(a): ~Renata -

0becny
~Renata Tris sie podszywala pod 0becnego i to jest galaxis uwazajcie sama mi pisala
Wiemy wiemy galaxis/puszkin. Ja jestem znany z tego że się podszywam pod innych.
Tak galaxis ,trisa i puszkin to jedna ta sama osoba zgadza sie Artek!

Re: Kobieta w wieku 55 lat nie może juz wymagać?

Napisał(a): ~glaxy -

~puszkin
0becny
~Renata Tris sie podszywala pod 0becnego i to jest galaxis uwazajcie sama mi pisala
Wiemy wiemy galaxis/puszkin. Ja jestem znany z tego że się podszywam pod innych.
Czego chcesz ode mnie wodzu pigulki? bralo dziewcze pigulecki na rozmiar cipeczki chcesz viagry? juz ci nie staje .Prostata alarmuje? wez prostamol
Przyjde pozniej na tris tylko mnie nie minusujcie bo tego nie znosze

Re: Kobieta w wieku 55 lat nie może juz wymagać?

Napisał(a): ~glaxy -

~glaxy
~puszkin
0becny
~Renata Tris sie podszywala pod 0becnego i to jest galaxis uwazajcie sama mi pisala
Wiemy wiemy galaxis/puszkin. Ja jestem znany z tego że się podszywam pod innych.
Czego chcesz ode mnie wodzu pigulki? bralo dziewcze pigulecki na rozmiar cipeczki chcesz viagry? juz ci nie staje .Prostata alarmuje? wez prostamol
Przyjde pozniej na tris tylko mnie nie minusujcie bo tego nie znosze
Jestem 100% nowa .Frajerzy! bede sie wypierala aha a ćwokiem jestes ty 0becny ale nie minusujesz mnie wiec cie nie zglosze:))

Re: Kobieta w wieku 55 lat nie może juz wymagać?

Napisał(a): ~Renata -

~glaxy
~glaxy
~puszkin
0becny
~Renata Tris sie podszywala pod 0becnego i to jest galaxis uwazajcie sama mi pisala
Wiemy wiemy galaxis/puszkin. Ja jestem znany z tego że się podszywam pod innych.
Czego chcesz ode mnie wodzu pigulki? bralo dziewcze pigulecki na rozmiar cipeczki chcesz viagry? juz ci nie staje .Prostata alarmuje? wez prostamol
Przyjde pozniej na tris tylko mnie nie minusujcie bo tego nie znosze
Jestem 100% nowa .Frajerzy! bede sie wypierala aha a ćwokiem jestes ty 0becny ale nie minusujesz mnie wiec cie nie zglosze:))
Jeżeli myślicie że mnie wyprowadzicie z równowagi to wasz problem .
Nie mam zamiaru się tłumaczyć ..tak jak to robią inni ..jestem nie zalogowana więc możecie się bawić moją osobą ile wam się podoba,
Nigdy nie zniżę się do waszego poziomu.
JESTEM BARDZO CIERPLIWA ....nawet podstawię wam drugi policzek
więc co kochani ja spokojnie siadam na krzesło ...z ciekawoscią popatrzę na ten wasz cyrk
zdejmujcie stare maski,zakładając nowe ,bo te poprzednie są już zużyte za bardzo... szybko je można rozpoznać..
No to jedziem proszę państwa ...

Re: Kobieta w wieku 55 lat nie może juz wymagać?

Napisał(a): ~Renata -

~Renata
~glaxy
~glaxy
~puszkin
0becny
~Renata Tris sie podszywala pod 0becnego i to jest galaxis uwazajcie sama mi pisala
Wiemy wiemy galaxis/puszkin. Ja jestem znany z tego że się podszywam pod innych.
Czego chcesz ode mnie wodzu pigulki? bralo dziewcze pigulecki na rozmiar cipeczki chcesz viagry? juz ci nie staje .Prostata alarmuje? wez prostamol
Przyjde pozniej na tris tylko mnie nie minusujcie bo tego nie znosze
Jestem 100% nowa .Frajerzy! bede sie wypierala aha a ćwokiem jestes ty 0becny ale nie minusujesz mnie wiec cie nie zglosze:))
Jeżeli myślicie że mnie wyprowadzicie z równowagi to wasz problem .
Nie mam zamiaru się tłumaczyć ..tak jak to robią inni ..jestem nie zalogowana więc możecie się bawić moją osobą ile wam się podoba,
Nigdy nie zniżę się do waszego poziomu.
JESTEM BARDZO CIERPLIWA ....nawet podstawię wam drugi policzek
więc co kochani ja spokojnie siadam na krzesło ...z ciekawoscią popatrzę na ten wasz cyrk
zdejmujcie stare maski,zakładając nowe ,bo te poprzednie są już zużyte za bardzo... szybko je można rozpoznać..
No to jedziem proszę państwa ...
zapomniałam dodać
Załączniki:
« Wróć do tematów
Użytkownicy poszukiwali
  • kobiety 55+
  • jak wyglda kobieta w wieku 55 lat
  • kbiety w wieku 55 zdjcia
  • kobieta 55+
  • kobiety 55 +
  • jak dbac o siebie kobiety 55
  • jak zadba o siebie w wieku 55lat
  • kobieta 55+-makija
  • kobieta w wieku 55 lat
  • zdjecie kobiety 55 lat
  • kobieta po 55
  • jak wyglata kobieta 55 tal
  • jak dbac o siebie w wieku 55l
Do góry strony: Kobieta w wieku 55 lat nie może juz wymagać?