169
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń10 tys.
  • Odpowiedzi62
  • Ocen na +0
169 ppt ?

Kręcą mnie tylko żonaci faceci (63)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny
INTERIA.PL

Re: Kręcą mnie tylko żonaci faceci

Napisał(a): gość -

kropelcia Nie mam szczęścia w miłości i jakoś nie mogę ułożyć sobie życia. Mam 26 lat i jeszcze nigdy nie byłam w związku z samotnym chłopakiem. Zawsze byli tylko już zajęci, narzeczeni albo żonaci.. Trwało to krótko, choć zawsze obiecywali, że dla mnie zostawią swoje dotychczasowe kobiety. Niestety..., po czasie zostawiali ale mnie :(
Co ja poradzę, że kręcą mnie tylko zajęci? Mają w sobie coś co mnie przyciąga, a ja nie umiem się temu oprzeć. Chciałabym w końcu ułożyć sobie życie i znaleźć tego jedynego, ale jak na takiego trafić?
Nie żartuj, nie daj sobą manipulować, to jaki typ faceta ty preferujesz, ze samych takich spotykałas i gdzie ty ich wynajdujesz, na dyskotekach? No weź. Faceta z klasą szuka się w miejscach zklasą. A i jest wiele wskazówek o co facetowi chodzi , naprawdę jak szybko chce do łożka do uciekaj, bo na bank się jakoś bawi...

Re: Kręcą mnie tylko żonaci faceci

Napisał(a): gość -

nastka32 to twój problem.. może idź do psychologa, bo sama chyba tego nie ogarniesz a tylko specjalista może pomóc..
no właśnie np tutaj : www.psychotherapie-live.de

1. Naturalnie są powody dla których preferujesz żonatych facetów.
2. Związek z żonatym facetem nie musi się kończyć dramatycznym porzuceniem.
3. Musisz nauczyć się kierować takim związkiem.

Jeżeli chcesz sięcej informacji to skontaktuj się przez linka ?

Re: Kręcą mnie tylko żonaci faceci

Napisał(a): gość -

Chątnie nawiązał bym kontakt z "gościem" , która to napisała. Mój adres to
info@psychotherapie-live.de
Interesuje mnie czy rzucasz facetów przez zemstę, i czy tylko kryteria finansowe są decydujące. ( ciekawość zawodowoa)
gość
kropelcia Nie mam szczęścia w miłości i jakoś nie mogę ułożyć sobie życia. Mam 26 lat i jeszcze nigdy nie byłam w związku z samotnym chłopakiem. Zawsze byli tylko już zajęci, narzeczeni albo żonaci.. Trwało to krótko, choć zawsze obiecywali, że dla mnie zostawią swoje dotychczasowe kobiety. Niestety..., po czasie zostawiali ale mnie :(
Co ja poradzę, że kręcą mnie tylko zajęci? Mają w sobie coś co mnie przyciąga, a ja nie umiem się temu oprzeć. Chciałabym w końcu ułożyć sobie życie i znaleźć tego jedynego, ale jak na takiego trafić?
Nie licz na to że zostawią dla ciebie żonę i dzieci.Jestem atrakcyjną kobietą i nie mam zamiaru układać się życia mi jest tak dobrze. Pracuję mam mieszkanie nic mi do życia nie potrzeba.Nie będę poświęcać się dla żadnego faceta,tym bardziej dopłacać do alimentów.Wolni faceci są zadłużeni ,pobrali kredyty na auta,motory szpanując przed laskami jacy to oni są zaradni,żonaci alimenta na żony ,dzieci ,nie za moje pieniądze.Nie powiem ze nie wybrałam taką samą drogę jak ty . Tak to prawda że żonaci mają to coś co przyciąga-tylko u mnie jest odwrotnie to ja ich zostawiam.Żonaty facet to same problemy nie masz szans na godne życie wiecznie będzie brakować kasy,zapomnij o swoim dziecku .Bo za co chcesz go utrzymać za średnią krajową ,żebrać w opiece co to za życie.Można kogoś kochać ale nie do przesady .Na pewno znajdziesz kogoś odpowiedniego aby ułożyc się życie.

Re: Kręcą mnie tylko żonaci faceci

Napisał(a): gość -

Po pierwsze sama decydujesz z kim się spotykasz. Po drugie co do jasnej cholery, że nie potrafisz się oprzeć? Co Ty k**wa chomik jesteś który, żre, sika i biega po kółku bo działa instynktownie i nie potrafi się oprzeć? Żaden, jak to określiłaś fajny facet, nie będzie chciał kobiety którą kręcą żonaci, zajęci (bo dla fajnego faceta taka kobieta jest człowiekiem bezwartościowym i bez zasad - panienka na chwile do skorzystania - dokładnie tak jak Cię traktowali "byli"). Żyj z tym, bądź sama, puszczaj się z zajętymi i płacz, że Cię wykorzystują albo się zmień, zacznij się opierać i używać mózgu a nie tego co masz między nogami.
Pozdrawiam, Artur.

Re: Kręcą mnie tylko żonaci faceci

Napisał(a): gość -

...Zastanówcie się sami, czemu w domu nocami
Tylu ludzi się budzi i wam też chce się wyć
Na obiedzie u cioci wylewacie kompocik
I płaczecie w klozecie, jakby hańbę tę zmyć
To z lat dawnych w was gości superrata młodości
Głupstwa, lęki i męki, których z serca nie wygnał czas ...
Btw - nie pisze sie... tego co masz między nogami...
POn Bog cie skarze..
Pytanie: Czy na wraku człowieka można odkryć slady TNT?
pozdrawiam

Re: Kręcą mnie tylko żonaci faceci

Napisał(a): gość -

kropelcia Nie mam szczęścia w miłości i jakoś nie mogę ułożyć sobie życia. Mam 26 lat i jeszcze nigdy nie byłam w związku z samotnym chłopakiem. Zawsze byli tylko już zajęci, narzeczeni albo żonaci.. Trwało to krótko, choć zawsze obiecywali, że dla mnie zostawią swoje dotychczasowe kobiety. Niestety..., po czasie zostawiali ale mnie :(
Co ja poradzę, że kręcą mnie tylko zajęci? Mają w sobie coś co mnie przyciąga, a ja nie umiem się temu oprzeć. Chciałabym w końcu ułożyć sobie życie i znaleźć tego jedynego, ale jak na takiego trafić?
Ile można zarobić na pisaniu takich artykułów? Chętnie coś sklecę, korektora raczej nie potrzebuję a i wymagań finansowych nie mam zbyt dużych...

Re: Kręcą mnie tylko żonaci faceci

Napisał(a): gość -

gość ...Zastanówcie się sami, czemu w domu nocami
Tylu ludzi się budzi i wam też chce się wyć
Na obiedzie u cioci wylewacie kompocik
I płaczecie w klozecie, jakby hańbę tę zmyć
To z lat dawnych w was gości superrata młodości
Głupstwa, lęki i męki, których z serca nie wygnał czas ...
Btw - nie pisze sie... tego co masz między nogami...
POn Bog cie skarze..
Pytanie: Czy na wraku człowieka można odkryć slady TNT?
pozdrawiam
Marniejszej prowokacji nie czytałem. NASA powinna wysłać łazik przystosowany do rozmiarów twojego mózgu i wstrzyknąć ci go w ucho, bo penisek za mały żeby trafić ::D

Re: Kręcą mnie tylko żonaci faceci

Napisał(a): gość -

nie masz szczęścia w miłości i sama nie możesz ułożyc sobie zycia bo na nieszczęściu innych związku sie nie buduje, jak przestaniesz ranić innych - te oszukiwane żony, partnerki, rodziny, wtedy może masz szanse na swoje szczęście, a dzisiaj sama sobie na to sprawiedliwie zasłużyłaś niestety! I pamiętaj ,ze to zawsze ty jesteś ta na dalszej pozycji!

Re: Kręcą mnie tylko żonaci faceci

Napisał(a): gość -

Mam nadzieję, że nie mieszkasz w mojej okolicy, póki co, jestem szczęśliwą mężatką , a takie wiedźmy jak Ty powinno się utylizować, Jak już ktoś napisał , pewnie masz satysfakcję , że uwiedziesz żonatego, oderwiesz go od prozy życia , przez to czujesz się mega atrakcyjna. Tylko, że z jego perspektywy to inaczej niestety wygląda... Po drugie, masz problem z facetami i wybierasz tych żonatych, bo wiesz , że skoro któraś takiego wybrała, to on jest coś wart. Smutne. Proponuje zaszyć czym prędzej waginę i to w dwóch celach: - abyś przypadkiem nie wydała na świat podobnej sobie istoty; - abyś dała reszcie świata święty spokój.
A jedynego związku jakiego Ci teraz życzę , to ścisły związek logicznego myślenia powiązany z empatią i przedłożony na czyny ! Pozdrawiam

Re: Kręcą mnie tylko żonaci faceci

Napisał(a): gość -

to nie faceci zajęci cie kręcą tylko oni są łatwym łupem , poprostu chcą sie zabawić twoim kosztem . Wolny facet takiej nie chce widac nie reprezentujesz sobą za wiele skoro nikt nie chce z tobą poważnego związku .
« Wróć do tematów
Użytkownicy poszukiwali
  • kręcą mnie faceci forum kobiet
Do góry strony: Kręcą mnie tylko żonaci faceci