414
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń33 tys.
  • Odpowiedzi64
  • Ocen na +45
414 ppt ?

kredyt 100 tys przy najniższej krajowej? (65)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

kredyt 100 tys przy najniższej krajowej?

Napisał(a): ~Kasiek -

Cześć! Zanim pójdę do jakiegoś doradcy, żeby mi to wszystko podliczył porządnie, chciałabym się w ogóle dowiedzieć, czy mam jakiekolwiek szansę na dostanie kredytu. Sprawa wygląda tak, że chciałabym wziąć kredyt 100 tys (tyle potrzebujemy, żeby kupić mieszkanie, resztę mamy w gotówce i trochę od rodziców). Mój jeszcze nie mąż, a narzeczony zaczyna pracę, w której warunkiem jest założenie działalności gospodarczej. On podobno na kredyt nie ma co liczyć. Ja mieszkam wciąż z rodzicami, ale zarabiam najniższą krajową póki co. Mam szansę dostać kredyt na mieszkanie? Co myślicie?
INTERIA.PL

Re: kredyt 100 tys przy najniższej krajowej?

Napisał(a): BalbinkaSz -

Słyszałam, że teraz banki coraz niechętnej udzielają kredytów, nawet na 100 tysięcy - bo w gruncie rzeczy to nie jest wcale taka wielka kwota. Nie wiem, czy doradca będzie dobrym rozwiązaniem, bo oni często patrzą na klienta pod kątem swoich ewentualnych zysków. Może macie jakiegoś znajomego, który mógłby Wam doradzić?

Re: kredyt 100 tys przy najniższej krajowej?

Napisał(a): wiosna2 -

Agatkka Nie masz szans...przykro mi to mówić za mały dochód masz ...splata kredytu wyniesie co najmniej z 800 zlotych...chyba ze ktos wyplacalny Ci podzyruje kredyt to tak.. dostaniesz...
Tak myślisz ..... jeśli ma oszczedności na ileś procent mieszkania i mieszkanie pójdzie pod zastaw to może dostac :)

Re: kredyt 100 tys przy najniższej krajowej?

Napisał(a): ~Kasiek -

wiosna2
Agatkka Nie masz szans...przykro mi to mówić za mały dochód masz ...splata kredytu wyniesie co najmniej z 800 zlotych...chyba ze ktos wyplacalny Ci podzyruje kredyt to tak.. dostaniesz...
Tak myślisz ..... jeśli ma oszczedności na ileś procent mieszkania i mieszkanie pójdzie pod zastaw to może dostac :)
Będziemy mieć między 100 a 150 tyś wkładu własnego w gotówce.

Re: kredyt 100 tys przy najniższej krajowej?

Napisał(a): wiosna2 -

~Kasiek
wiosna2
Agatkka Nie masz szans...przykro mi to mówić za mały dochód masz ...splata kredytu wyniesie co najmniej z 800 zlotych...chyba ze ktos wyplacalny Ci podzyruje kredyt to tak.. dostaniesz...
Tak myślisz ..... jeśli ma oszczedności na ileś procent mieszkania i mieszkanie pójdzie pod zastaw to może dostac :)
Będziemy mieć między 100 a 150 tyś wkładu własnego w gotówce.
po mojemu idz do banku i dopytaj uważam ,że masz duża szansę:)

Re: kredyt 100 tys przy najniższej krajowej?

Napisał(a): ~miriam -

Nie wiem czy dadzą kredyt osobie w takiej sytuacji i to na taką wysokość. Ludzie którzy są starsi i mają wyższe przychody nie maja czasem łatwo z otrzymaniem kredytu. Banki naprawdę niechętnie dzielą się pieniędzmi. Ale może chociaż 50 tys. dostaniesz za najniższą krajową...

Re: kredyt 100 tys przy najniższej krajowej?

Napisał(a): ~rada -

wiosna2
~Kasiek
wiosna2
Agatkka Nie masz szans...przykro mi to mówić za mały dochód masz ...splata kredytu wyniesie co najmniej z 800 zlotych...chyba ze ktos wyplacalny Ci podzyruje kredyt to tak.. dostaniesz...
Tak myślisz ..... jeśli ma oszczedności na ileś procent mieszkania i mieszkanie pójdzie pod zastaw to może dostac :)
Będziemy mieć między 100 a 150 tyś wkładu własnego w gotówce.
po mojemu idz do banku i dopytaj uważam ,że masz duża szansę:)
Tak potwierdzam, nawet wysokość zarobków nie jest tak ważna jak wkład własny. To że potrafisz odłożyć pieniądze, dla banku stanowi bardzo poważny argument. Ta kwota nawet spowoduje obniżenie oprocentowania kredytu. Jeśli nie ma jeszcze dzieci jest idealnie. Każde dziecko zmniejsza wyraźnie szanse na kredyt. Językiem banku, zmniejsza zdolność kredytową

Re: kredyt 100 tys przy najniższej krajowej?

Napisał(a): ~Yano -

~miriam Nie wiem czy dadzą kredyt osobie w takiej sytuacji i to na taką wysokość. Ludzie którzy są starsi i mają wyższe przychody nie maja czasem łatwo z otrzymaniem kredytu. Banki naprawdę niechętnie dzielą się pieniędzmi. Ale może chociaż 50 tys. dostaniesz za najniższą krajową...
O jakim dzieleniu sie pieniedzmi piszesz ?? Banki zarabiają i nalokowaniu i na porzyczaniu więc im zależy na tym by kredyt dać. TYLKO chca wymusic jak najwieksze zabezpieczenie i potrafią dac wyższy procent w imie ich ryzyka. Czyli masz mniej to bardziej Cie skubia

Re: kredyt 100 tys przy najniższej krajowej?

Napisał(a): ~alpc -

wiosna2
Agatkka Nie masz szans...przykro mi to mówić za mały dochód masz ...splata kredytu wyniesie co najmniej z 800 zlotych...chyba ze ktos wyplacalny Ci podzyruje kredyt to tak.. dostaniesz...
Tak myślisz ..... jeśli ma oszczedności na ileś procent mieszkania i mieszkanie pójdzie pod zastaw to może dostac :)
Przykre, ale mozesz tylko wziąć z rodzicami, o ile mają dobre dochody, a mieszkanie może być na Ciebie.

Re: kredyt 100 tys przy najniższej krajowej?

Napisał(a): gość -

Idz do banku i sie dowiedz bo tu ludzie takie bzury pisza, ze szkoda czytac. Po pierwsze mam kredyt na 120 tysi na 20 lat i rata wynosi 663zl (zaden mdm, zwykly kredyt hipoteczny). Wiec 100 tysiecy np na 30 lat bylaby moze kolo 500zl. Po drugie gdy powinie Ci sie noga to bank zabiera do wysokosci zadluzenia. Jak nie wiecie, to sie nie wypowiadajcie.

Re: kredyt 100 tys przy najniższej krajowej?

Napisał(a): ~Madraska -

Mamy kredyt hipoteczny na 70 tys. zł i 15 lat - rata wynosi 398 zł. Piszę "mamy" bo kredyt jest na mnie i męża, natomiast mieszkanie, które zostało kupione po dołożeniu tej kwoty zostało w akcie notarialnym zapisane wyłącznie na naszą córkę (która podówczas była jeszcze studentką i osiągała mikroskopijne dochody). Takie rozwiązanie podpowiedział nam doradca kredytowy
« Wróć do tematów
Do góry strony: kredyt 100 tys przy najniższej krajowej?