Reklama

Nauczyciele za ciężka pracę dostają grosze! (58)

Kanał RSS
pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny
Ilość wyświetleń: 31

Nauczyciele za ciężka pracę dostają grosze!

Napisał(a): Gość -

Dzisiaj dzień Nauczyciela. Wiele osób myśli o tym, że to święto darmozjadów, że nauczyciele chcą iść na wcześniejsze emerytury, mimo że ich praca nie jest wcale ciężka. W końcu ile się napracują? Etat to 18 godzin w miesiącu. Niektórzy mają przepracowany ten czas w ciągu półtora dnia. Jestem nauczycielką i wiem, że nasza praca pomimo wielu różnych przywilejów nie jest wcale łatwa. Trzeba męczyć się z dzieciakami, które mają coraz więcej praw i przywilejów, którzy nie widzą w nauczycielach już autorytetów a zło konieczne. Nie można nawet zwrócić dzieciakowi uwagi, ze coś robi źle, bo zaraz poleci na skargę, że jest psychicznie wykorzystywany / męczony / czy nie wiadomo co jeszcze.
Żeby było lepiej... Nauczyciele chcą podwyżek. Chyba nie trzeba się im dziwić, w końcu nie raz przychodzą o wiele bardziej zmęczeni niż pracownicy biurowi czy nawet Ci, którzy pracują na budowach. Chcemy podwyżek, bo nam się należą. Bo nauczyciele też są ludźmi i też potrzebują aby ich praca została doceniona! Zwłaszcza, że śmiało powiem, nie często pracują w bardzo ekstremalnych warunkach....!

INTERIA.PL

Re: Nauczyciele za ciężka pracę dostają grosze!

przede wszystkim: 18 godzin w tygodniu.