8
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń69
  • Odpowiedzi7
  • Ocen na +1
8 ppt ?

Nigdy nie miałem dziewczyny. Macie jakieś rady? (8)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Nigdy nie miałem dziewczyny. Macie jakieś rady?

Napisał(a): Mmmmmm -

Cześć wszystkim.
Jestem 16 letnim chłopakiem i nigdy nie miałem dziewczyny tak jak moi znajomi ze szkoły, którzy byli w wielu związkach. Nie interesuje się związek na pokaz, nie chce zmieniać dziewczyny jak rękawiczek.
Jestem przeciętnym chłopakiem, jestem kulturalny, nie palę i nie jestem imprezowiczem. Od dziewczyn dużo nie wymagam, chciałbym tylko, aby była zadbana, miła, szczera, spokojna, aby nie paliła i nie zadawała się z dziwnymi typami jak dresiarze. Może za dużo wymagam od 16 letniej dziewczyny, a może ja muszę w sobie coś zmienić? Prawda jest taka, że nie mam czym zaimponować dziewczynom : nie jestem fejmem znanym na całą szkołę, nie jestem badboyem, nie lubię informatyki i sportu oraz nie jestem sportowym świrem z wygoloną klatą i kasą od rodziców.
Na koniec dodam, że nie jestem chłopakiem, który płacze z braku dziewczyny i szuka jej na siłę, ale każdy z nas potrzebuje związku.
Pozdrawiam :)

Re: Nigdy nie miałem dziewczyny. Macie jakieś rady?

Napisał(a): ~Polska -

Jeśli szukasz prawdziwej rady to nie tu .
Tu są sami degeneraci i prymitywy.
Od siebie dodam że w twoim wieku to ganiałem za piłką i nie myślałem o dziewczynie.
Dziewczynę , właściwie miłość, taką raz na całe życie poznałem mając 28 lat....
Mogę się przyznać że wspaniała miłość trwała jak na filmie , 360 dni !
Identycznie jak na filmie.
Potem zaczeło się gorzej aż do upadku...
Dziś jesteśmy przyjaciółmi , ona zaprasza mnie do siebie raz w roku , ja wychowuję ( staram się przynajmniej ...) jej syna , który mimo że nie jest mój , lubię go i traktuję jak swojego...
Życie płata niezłe figle i nie raz was zaskoczy, tego nie zobaczycie w filmach z rodowodem hoolywood.

Re: Nigdy nie miałem dziewczyny. Macie jakieś rady?

Napisał(a): ~wargona -