Reklama

Nowe przepisy zdawania na prawo jazdy (16)

Kanał RSS
pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny
Ilość wyświetleń: 4436

Re: Nowe przepisy zdawania na prawo jazdy

Napisał(a): Gość -

ludzie to jakas totalna bzdura. ja jestem kierowca zawodowym. jezdzilem po calej ameryce na tych tirach jak je nazywacie w polsce.tam kierowcy osobowek znaja przepisy moze w 10 % tego co wymagaja w polsce a wypadkow procentowo co do ilosci samochodow jest niewspolmiernie mniej jak w polsce.czemu ???? 1 jakosc drog 2 stan techniczny samochodow i jeszcze co i tu i tam nie ucza to znajomsc zachowania sie duzych pojazdow przez kierowcow osobowek. skad tyle wypadkow ???? ano z pospiechu i braku cierpliwosci kierowcow ktorego nigdy nie wyeliminujemy.tak wiec te wieksze wymagania co do znajomosci przepisow wogole nic nie pomoga.ale panstwo chce pokazac ze dba o bezpieczenstwo zamiast poprawiac drogi zaostrza przepisy co wogole nic nie da hahaha to normalna kpina.ci co ustalaja przepisy siedza za biurkiem dlaczego nikt nie wezmie fachowcow do rozpatrzenia sprawy a takimi sa kierowcy zawodowi przeciez to sie porobilo jak z mandatami mandaty mialy karac zeby ludzi przestrzegac a teraz mandaty sa tylko po to zeby zatkac dziure w budrzecie panstwa hahaha

INTERIA.PL

Napisał(a): eliza111 -

Ja uważam że nowe przepisy i tak są za mało restrykcyjne. Ostatnio jakiś sportowiec jechał 190 km/h obwodnicą Berlina i... stracił prawo jazdy na 3 miesiące (plus oczywiście mandat idący w tysiące euro). Moim zdaniem piractwo powinno się karać bezwzględnie, a u nas to ciągle jest trochę czajenie się... Dlatego nie ma co się trząść, że dostaniecie punkty karne, bo w innych krajach mają zdecydowanie gorzej ^^