Nowe ułatwienia dla studentów (21)

Nowe ułatwienia dla studentów

Temat dotyczy artykułu: Nowe ułatwienia dla studentów

Stypendia naukowe już od pierwszego roku - na taką pomoc będą mogli liczyć studenci od października 2014 roku. Odpowiednie zmiany przygotowywane są w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Komentarze (21)

Dodaj komentarz

Napisał(a): student -

a ja wam powiem tak bez sciemmy i żadna prowokacja jestem studentem na politechnice na kierunku zamawianym ciężki kierunek dla kumatych wiadomo co xD dostaje stypendium unijne dla kierunkow zamawianych 900PLN do tego stypendium rektora kolejne 550 do tego dołożę socjaliki jakieś 400 i wychodzi mi jakieś 1850 tylko sie uczyć ;)
Odpowiedzi (3)

Napisał(a): eay -

Banda nierobów i leserów - na zaoczne i do roboty, a nie potem marudzicie, że roboty znaleźć nie możecie. Książki to sobie bez studiów można poczytać. Z takich CV studencików, które do mnie przychodzą, po 3 fakultetach, pełnych teorii nie popartej praktyką, robię sobie samolociki papierowe, które następnie lądują w niszczarce. A było tego już tyle, że się niszczarka zapychała. Pamiętajcie, "studenty" - PRAKTYKA, a nie teoria, już od pierwszego dnia studiów.
Odpowiedź (0)

Napisał(a): mixx -

w mojej szkole czesne 500zł a stypendium socjalnego dostałem 300zł przy gdzie mieściłem się w najniższym przedziale dochodów na jednego członka rodziny. nie wiem po co szedłem do tych złodziei studiować no ale ok, już przemęcze
Odpowiedzi (1)

Napisał(a): sdfg -

rzuca ochlapy uczelni, z tego 60 % na stypendia socjalne a reszte (40 %) na stypendia naukowe dal 10 procent studentow, czyli po jakies 150 zl na lebka...Tez mi laska...
Odpowiedź (0)

Napisał(a): dawny student -