Reklama

75
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń5 tys.
  • Odpowiedzi23
  • Ocen na +0
75 ppt ?

Odbudowac związek po zdradzie (24)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Odbudowac związek po zdradzie

Napisał(a): smutna2045 -

Dałam drugą szanse mężowi po zdradzie ( spotkał się kilka razy 3 moze 4 z kolezanka z pracy i raz ze soba spali w jej aucie). Mamy 2 dzieci i spory staż,
Stara sie jak nigdy przez wszystkie lata ktore jestesmy razem. Ponoc bardzo żałuje i właśnie to udowodniło mu że nigdy juz tego nie zrobi.

Są jakieś osoby którym udało sie wyjść z takiej sytuacji? Udało Wam sie odbudować związek?

A może są faceci którzy zdradzili ale żałowali tego bardzo? (pomogło by mi to zrozumieć dlaczego mój mąz także cierpi).

Ci którzy chca napisać , że by nie wybaczli dziekuje , bo ja tez kiedys tak myslałam ale zycie uczy.

Pozdrawiam

Re: Odbudowac związek po zdradzie

Napisał(a): WildD -

Ponoć kiedy facet zaczyna się starać po zdradzie, to świadczy tylko o tym, ze chce zagłuszyć własne sumienie.

Faceci są przeważnie (by nie generalizować) egoistami, bardziej mają na względzie siebie, niż kogokolwiek (w tym żonę i dzieci).
Lubią opowiadać o sobie, że są prości, więc trzeba ich po prostu prosto wziąć krótko za prosty pysk i owszem dać szansę, choć strasznie ciężko dać sobie radę z uczuciami, bo huśtawka jest niezła. ale zapowiedzieć, że to pierwsza i ostatnia szansa, którą ten prosty facet dostaje.

Potem pozostaje konsekwencja, szczególnie wtedy, gdy prosty facet uśpi już swoje sumienie i będzie gotowy iść w kolejne tango.

Re: Odbudowac związek po zdradzie

Napisał(a): keloimi -

Arii Tyle tylko, że faceci nie przebaczają zdrad, ba , nawet domniemanych
zdrad. Ja to wiem.
No Arii to nie tak ,nie można uogólniać :))
A Ty najwyżej wiesz o "jednym takim egzemplarzu " a to nie wszyscy .

Trudno jest wrócić do sytuacji sprzed ale skoro wybaczyłaś trzeba próbować żyć z tą świadomością ,że coś tam się zdarzyło ale nie można ciągle o tym myśleć.W końcu mamy swoje zajęcia ,sprawy i masz męża ,którym musisz się zająć .Bo wiesz skoro szukał czegoś poza związkiem to znaczy ,że czegoś brakowało ..... może Twojego czasu ,może czułości .
To nie łatwe ale możliwe ,dobrze wiem ,że człowiek tylko własnej śmierci nie przeżyje ,resztę musi :)

Re: Odbudowac związek po zdradzie

Napisał(a): smutna2045 -

Znam dwóch facetów którzy wybaczyli zdradę, mówia oboje że mimo wszystko facetowi trudniej wybaczyc zdrade żony niz żone zdrade męza.

Ja nawet nie chcem powracac do tego co było przed bo chcąc odbudowac nasze relacje, zaczynamy tak jakby nowy rozdział inny od tego co było kiedys , lepszy rodział tak mi sie wydaje.

Myślę , że mój mąż się zauroczył , zachłysnął tym , że ona tak bardzo go adorowała , latała za nim wydzwaniała a przy tym nie jęczała , że trzeba np cos w domu zrobić i poddał sie temu. I oczewiście nie od niego wiem , że tak było.

Re: Odbudowac związek po zdradzie

Napisał(a): dioscamente -

smutna2045 Znam dwóch facetów którzy wybaczyli zdradę, mówia oboje że mimo wszystko facetowi trudniej wybaczyc zdrade żony niz żone zdrade męza.

Ja nawet nie chcem powracac do tego co było przed bo chcąc odbudowac nasze relacje, zaczynamy tak jakby nowy rozdział inny od tego co było kiedys , lepszy rodział tak mi sie wydaje.

Myślę , że mój mąż się zauroczył , zachłysnął tym , że ona tak bardzo go adorowała , latała za nim wydzwaniała a przy tym nie jęczała , że trzeba np cos w domu zrobić i poddał sie temu. I oczewiście nie od niego wiem , że tak było.

Nikt nie jest z kamienia .

I tak samo tyczy się to mężczyzn jak i kobiet .
A kto myśli inaczej... to znaczy że sam siebie nie zna .
I poznać nie chce ;)

Re: Odbudowac związek po zdradzie

Napisał(a): rai -

keloimi
Arii Tyle tylko, że faceci nie przebaczają zdrad, ba , nawet domniemanych
zdrad. Ja to wiem.
No Arii to nie tak ,nie można uogólniać :))
A Ty najwyżej wiesz o "jednym takim egzemplarzu " a to nie wszyscy .

No ta jestem drugim takim egzemplarzem, haha.
Żeby było ciekawiej, moja żona prawdopodobnie nie zdradziła mnie fizycznie, ale mocno zaangażowała się w inny związek. W efekcie tego, ma na sumieniu rozpad dwóch małżeństw.
Próbowaliśmy ratować nasze, ale ja nie jestem w stanie wybaczyć. Nie mam już do niej zaufania, zawsze bym ją teraz podejrzewał, że coś robi na boku. A jak budować związek bez zaufania? Moim zdaniem jest to bez sensu.

Oczywiście możesz próbować odbudować swój związek po zdradzie, ale pamiętaj, by to się udało, nie wystarczy tylko dobra wola partnera, ale również i Twoja. Zresztą same chęci to za mało...
Sama sobie odpowiedz czy naprawdę wybaczyłaś, i czy naprawdę jesteś w stanie zaufać, czy aby przy pierwszej nadarzającej się okazji, nie wypomnisz mu tego co Tobie zrobił...

Przypuszczam, że niektóre osoby są w stanie zdradę wybaczyć, a nawet rzeczywiście takie doświadczenie może scementować związek, ale większość ludzi tego nie potrafi.
Ja nie potrafiłem, może Tobie to się uda...

Re: Odbudowac związek po zdradzie

Napisał(a): keloimi -

smutna2045 Znam dwóch facetów którzy wybaczyli zdradę, mówia oboje że mimo wszystko facetowi trudniej wybaczyc zdrade żony niz żone zdrade męza.

Ja nawet nie chcem powracac do tego co było przed bo chcąc odbudowac nasze relacje, zaczynamy tak jakby nowy rozdział inny od tego co było kiedys , lepszy rodział tak mi sie wydaje.

Myślę , że mój mąż się zauroczył , zachłysnął tym , że ona tak bardzo go adorowała , latała za nim wydzwaniała a przy tym nie jęczała , że trzeba np cos w domu zrobić i poddał sie temu. I oczewiście nie od niego wiem , że tak było.

No może i trudniej bo przecież facet zakłada ,ze żona to "jego " i ma być jak ta żona Cezara bez skazy i wad .... on może tam na boku bo to męskie :( I chyba ich duma wtedy bardziej cierpi .

Rozpamiętywanie nic nie da ,najwyżej będzie to jak posypywanie ran solą a na co to komu ?
Jeszcze macie tyle razem do przeżycia .
« Wróć do tematów
Użytkownicy poszukiwali
  • jak odbudowac zwiazek po mojej zdradzie
  • czy warto da szanse po zdradzie
  • jak odbudowa zwizek po zdradzie
  • maestwa ktrym udao sie odbudowa wszystko po romansie ony
  • e jest gotowy odbudowa nasze relacje
  • czy kto odbudowa zwizek po zdradzie ony
  • zdradzilam meza jak odbudowa
  • zwiazki po zdradzie
  • jak odbudowac zwiazek
  • odbudowanie związku po zdradzie
  • jak wybaczyć zdradę żonie - interia forum
  • zdradzilam faceta jak odbudowac relacje
  • co swiadczy o zdradzie zony
  • odbudowac zwiazek po zdradzie
  • jak odbudować miłość po zdradzie
  • odbudowaliśmy zwiazek po zdradzie
  • jak odbudowac zwiazek po zdradzie faceta
  • forum po zdradzie
  • po zdradzie forum
Do góry strony: Odbudowac związek po zdradzie