Re: Omega Pilzno czy Trans Poludnie
Napisał(a): Gość -
Kolego najlepiej szukaj małej firmy z paroma autkami a najlepiej na tym wyjdziesz, jeśli pytasz o TP czy omege to wydaje mi się że to będzie TP, przynajmniej mam takie zdanie po rozmowie z sąsiadem gdyż on jeździł za równo w omedzie jak i w Tp. Moim zdaniem kolego jeśli nie miałeś zadnego doświadczenia to szukaj podwójnej obsady. Pozdro i oczywiście szerokości dla Ciebie
Dzieki kolego za informacje jak bedziesz wiedzial jeszcze cos odezwij sie dzieki :)
trans południe- zarobki. trans południe opinie. Co sądzicie o pracy w trans południe? Jestem kierowcą,
którego pierwszą wypłatą było 2200 zł. Jeździłem na trasach międzynarodowych do Francji, Słowenii,
Luxemburga itp. Przy zatrudnieniu podpisałem umowę na 1160 zł podstawy której zresztą nie dostałem bo
ponoć wliczone to jest we frachcie! Oczywiście w umowie nie ma słowa na temat zarobków opartych o
fracht. Tak że pracowałem ciężko przez cały miesiąc, nierzadko po kilkanaście godzin nie wiedząc za co.
Koledzy, przestrzegam nowych kierowców, nigdy nie idźcie na takie układy! Chcąc pracować trzeba przede
wszystkim wiedzieć za ile sie pracuje pieniędzy. Koszty mojego dojazdu do pracy plus wyżywienia w trasie
to co najmniej 850 zł. Sami oceńcie czy Trans Południe to firma uczciwa czy oszukańczo- złodziejska
wydaje mi się ze omega jest lepsza
..jest jeszcze ATLAS SANOK ponoć dobre zarobki i jest OK..
No dzieki za wszytkie inforamcje , sam nie wiem co robic ,
Według mnie to lepsze jest TP. Dobre zarobki i kosmiczne ubezpieczenie odprowadzane z wypłaty więc po odliczeniu na czysto zostaje 4000-4500zł.