977
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń64 tys.
  • Odpowiedzi242
  • Ocen na +374
977 ppt ?

Pani K. Pawłowicz znów w akcji (243)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Pani K. Pawłowicz znów w akcji

Napisał(a): Mario87 -

Ale wyjątkowo się z nią zgadzam. Umieściła na fejsie wpis, który według mnie jest strzałem w dziesiątkę:



Z jakiej okazji w kraju katolickim ma być promowana księga Koran? Niektórzy twierdzą, że można przeczytać z ciekawości, żeby zobaczyć, co tak naprawdę jest tam zawarte. Ale Pani Pawłowicz ma rację najpierw należy poznać Biblię żeby brać się za księgi innej wiary
Załączniki:
INTERIA.PL

Re: Pani K. Pawłowicz znów w akcji

Napisał(a): Blandare51 -

"Pani K. Pawłowicz znów w akcji" - a czegoz znow sie nazarła?

Inkwizycja juz byla... Palono niewygodne ksiegi... Wielkie zaslugi w ich ratowaniu mieli wowczas muzulmanie - To dzieki bibliotece w Cordobie zachowalo sie wiele dziel zabytkow kultury owczesnego swiata srodziemnomorskiego!

Re: Pani K. Pawłowicz znów w akcji

Napisał(a): Lampart -

I rozumiem, że Ty masz biblię przeczytaną w te i we wte :-) Nie znam Polaka, który by przeczytał biblię - jak już - to fragmenty - no może... co drugi ksiądz.

I po kolejne NIE BARDZO ROZUMIEM - RODZI SIĘ CZŁOWIEK W POLSCE I CHCESZ MI POWIEDZIEĆ, ŻE NIE MA PRAWA WYBRAĆ INNEJ RELIGII NIŻ KATOLICYZM?????????????????????????????????????????????


Piszesz :
Z jakiej okazji w kraju katolickim ma być promowana księga Koran?

Z takiej, że to wolny kraj i nikt będzie wybierał mi w co mam wierzyć czy w boga czy allacha czy w UFO słoniki na marsie lub inne bzdury

Matko za pisu jakies moherstwo ciemnota wyłazi z nor czy jak

Re: Pani K. Pawłowicz znów w akcji

Napisał(a): Lampart -

~gość
Blandare51 "Pani K. Pawłowicz znów w akcji" - a czegoz znow sie nazarła?

Inkwizycja juz byla... Palono niewygodne ksiegi... Wielkie zaslugi w ich ratowaniu mieli wowczas muzulmanie - To dzieki bibliotece w Cordobie zachowalo sie wiele dziel zabytkow kultury owczesnego swiata srodziemnomorskiego!
Zdjęcie
Dlatego m.in w Hiszpanii były największe ośrodku naukowe

Re: Pani K. Pawłowicz znów w akcji

Napisał(a): pintapalec -

Blandare51 "Pani K. Pawłowicz znów w akcji" - a czegoz znow sie nazarła?

Inkwizycja juz byla... Palono niewygodne ksiegi... Wielkie zaslugi w ich ratowaniu mieli wowczas muzulmanie - To dzieki bibliotece w Cordobie zachowalo sie wiele dziel zabytkow kultury owczesnego swiata srodziemnomorskiego!
Co prawda to prawda ,gdyby nie pierwsi muzułmańscy kalifowie z Bagdadu ,to w Europie nic byśmy nie wiedzieli o poezji i nauce, starożytnych greków ich naukowych dokonań..Gdyż chrześcijańscy barbarzyńcy w religijnym amoku wszystko niszczyli i palili..

Re: Pani K. Pawłowicz znów w akcji

Napisał(a): Mario87 -

Lampart I rozumiem, że Ty masz biblię przeczytaną w te i we wte :-) Nie znam Polaka, który by przeczytał biblię - jak już - to fragmenty - no może... co drugi ksiądz.

I po kolejne NIE BARDZO ROZUMIEM - RODZI SIĘ CZŁOWIEK W POLSCE I CHCESZ MI POWIEDZIEĆ, ŻE NIE MA PRAWA WYBRAĆ INNEJ RELIGII NIŻ KATOLICYZM?????????????????????????????????????????????


Piszesz :
Z jakiej okazji w kraju katolickim ma być promowana księga Koran?

Z takiej, że to wolny kraj i nikt będzie wybierał mi w co mam wierzyć czy w boga czy allacha czy w UFO słoniki na marsie lub inne bzdury

Matko za pisu jakies moherstwo ciemnota wyłazi z nor czy jak
A czy jak Jehowi pukają Ci do drzwi to też chętnie zbierasz wszystkie materiały i je czytasz?

Re: Pani K. Pawłowicz znów w akcji

Napisał(a): ~gość -

w wolnym kraju każdy obywatel ma prawo do wyboru religii, książki, która chce przeczytać i do swoich opinii. Dlatego też, jeśli ktoś chce poznać Koran to ma do tego prawo, co od razu nie oznacza , że przejdzie na islam. Wydaje mi się, że warto poznać inne religie zanim zacznie się na nie pluć jak to jest u nas. i tak postępuje pani Pawłowicz. Nie znam ale potępiam. Jak pozna to będę z nią dyskutować.

Re: Pani K. Pawłowicz znów w akcji

Napisał(a): ~jki -

a kto toto wpuścił na twittera a i widaćjaki jej językjest. Czyżby Nasz Kraj, na pewno nie jej pisiorów, jest b jednak krajem ludzi wolnych więc dlaczego nie???? Jeśli będzie okazja to nie omieszkam z niej skorzystaći zapoznać sie z podejściem innej wiary nadal w jednego Boga przecież, ha

Re: Pani K. Pawłowicz znów w akcji

Napisał(a): ~qwer -

W wolnym kraju ja chcę wiedzieć, kto i za czyje pieniądze rozdaje koran w sytuacji ewidentnej wojny cywilizacji. A to czy ktoś chce zmienić pod wpływem przeczytaniem tegoż korany wiarę mam w głębokim poważaniu. Chyba że zechce mi na mocy sur przeczytanych w tymże koranie zmuszać mnie do przyjęcia islamu - i żeby nie było przeczytałem wszystkie święte księgi wielkich religii (odnośnie islamu przeczytałem też "Szatańskie wersety".

Re: Pani K. Pawłowicz znów w akcji

Napisał(a): peperon -

Nie ma co, ani kogo popierać. Pawłowicz w swojej klasycznej formie pluje, byle pluć. Czytałem Koran, Wedy, mitologie Indian południowoamerykańskich i australijskich Aborygenów. Zapoznałem się również z kulturą Chin i Japonii. "Mein Kampf" też znam. Jakoś nie miało to wpływu na mój światopogląd i wiarę. Jak ktoś jest głupi, to wystarczy, że laska błyśnie majtkami, a pójdzie, jak baran na rzeź. I jeszcze jedna uwaga na koniec. Pawłowicz skrzętnie zapomina, że naprawdę krecią robotę robią Kościołowi politycy partii przy korycie. Niby tacy wierzący i pobożni, a innych gnoją, jak tylko się da. Większy przykład hipokryzji ciężko znaleźć.
« Wróć do tematów
Do góry strony: Pani K. Pawłowicz znów w akcji