Komentarze (98)

Dodaj komentarz

Napisał(a): KLIENT KIEDYŚ -

Smartdom ściema 50% banał telefon 40zł normalnie było by 80 co to za smartcośtam normalnie dostajesz 30 zł wszystko nolimit i po co smart a internet kicha na początek śmiga że haha a póżniej co dno pozdro
Odpowiedź (0)

Napisał(a): Gf -

Ja mam tv za 59.90, telefon za 29.90 i internet za złotówkę. Nie sluchajcie że to oszuści, wszystko jest ok. Zdecydowanie polecam.
Odpowiedzi (2)

Napisał(a): Grażyna -

Witam wszystkich oszukanych.Ja też dałam się nabrać,Za 2 telefony i 2 abonamenty na polsat dostałam taki rabat,że zapłaciłam 300zł,potem 240zł.Co innego mówił sprzedawca co innego naliczali-szok i wielka ściema.UWAŻAJCIE i nie podpisujcie pochopnie umowy.Pisałam reklamacje ale to nic nie dało,żadnego odniesienia do mojej sprawy.Jestem zawiedziona bo do tej pory nie narzekałam ale SMART DOM to jakieś jaja.Pozdrawiam wszystkich
Odpowiedź (0)

Napisał(a): Nabrany -

Smart Dom to wielka ściema. Nawet jeśli płacisz za drugi produkt 50% a trzeci za 1 zł To jeśli przedłużasz umowę na przykład na pierwszą usługę którą jest telefon z abonamentem i jeśli nawet abonamenty uległy obniżce to Ty nie możesz płacić mniej tylko tyle samo lub więcej inaczej stracisz rabaty na kolejnych usługach.
Druga sprawa jeśli przedłużasz umowę z telefonem to będąc w programie smart dom doliczają Ci raty za telefon przez cały okres umowy w wysokości zależnej od wybranego telefonu. Np 30 zł razy 24 miesiące. Co daje dodatkowe obciążenie 720zł. Osoby nie bedące w Smart Dom zapłaciły by tylko 1zł jednorazowo . W ten sposb Plus odbiera sobie z Twojej kieszeni to co dał Ci wcześniej w rabatach Smart Dom. Robiąc z Ciebie niewolnika bo nie możesz odejść póki nie wygasną Ci pozostałe usługi smart Dom
Odpowiedzi (4)

Napisał(a): magda -

Witam
Mam smatr dom i to wygląda tak:
telewizja (pierwszy peny produkt, jeszcze 9 miesięcy i tutaj mam tez telewizor i tablet 50 zł jeszcze przez 2 lata) + telefon (umowa konczy się w grudniu) i internet za 1 zł (też końćzy się w grudniu). Niestety teraz nie opłaca mi się płacić abonamentu plus jeszcze ratę za telefon….czy moge wypowiedzieć umowę za telefon i internet – a zostawić podstawę czyli telewizję? czy ta rata za sprzęt 50 zł w tym nie przeszkadza ? i będę np. ja dalej płacić, ale np. z rachunkiem telewizyjnym:)
Odpowiedź (0)

Napisał(a): marzena -

Od wielu lat jestem klientka PLUS, wobec tego skorzystałam z programu SMART DOM, kupiłam internet mobilny, umowa zawarta przez telefon czyli na odległość. Miałam 6 miesiecy za darmo, a w 7 miesiacu przyszła faktura, gdzie doliczone sa usługi wielokrotnie te same, ktorych ja wcale nie mam. Zadzwoniłam do BOK, gdzie postraszono komornikiem i było niegrzecznie. Napisałam reklamację. Odpowiedz negatywna. Teraz muszę wszystko zapłacić. NIE POLECAM PLUS < NIE POLECAM SMART DOM. Jest wielu innych operatorów, ja tez żałuje bardzo , ze podpisałam ta umowę, ze dałam sie nabrac na to oszustwo. PLUS + SMART DOM = uciekajcie jak najdalej, nigdy tego nie kupujcie.
Odpowiedzi (2)

Napisał(a): Fred -

Przestrzegam przed Smart domem (cyfrowy Polsat + plus abonament i internet mobilny). W reklamach i w rozmowie z konsultantem nie jest dopowiedziane, że po 2 latach w ramach abonamentu (u mnie 109.90PLN) nie ma propozycji wymiany telefonu. Można go mieć ale kupiony dodatkowo na raty. Abonament internetowy (15 GB za 49 PLN).Oczywiście w ramach pakietu lojalnościowego z cyfr. polsatem płacę 99,90 za tv+ 55 za tel. +1 PLN za inter. Teoretycznie wszystko gra ale gdzie jest moja korzyść gdy kupując telefon w sklepie, w Play na kartę (25PLN na mc) mam dużo więcej oferowane a internet 30GB za 29 PLN. Może to nie są wielkie różnice ale Pakiet lojalnościowy powinien mi dać wyraźną korzyść a nie iluzję i poczucie zrobienia w konia. Co do Cyfrowego Polsatu nie mam większych zastrzeżeń oczywiście oprócz transmisji Euro gdzie przy stosunkowo wysokim abonamencie nie proponowano żadnego dostępu do dodatkowych transmisji. W tym miesiącu rozwiązuję umowę smart dom i innych przed nią przestrzegam. Swoją drogą ciekawe czy duet Brodzik-Wilczak&Synowie dostali telefony.
Odpowiedź (0)

Napisał(a): OSZUKANA -

jedno wielkie Oszustwo !!!!! Zdecydowanie nie polecam !!! w mailu przy podpisaniu umowy piszą że drugi abonamanet bedzie kosztował połowe czyli 35 zł a faktura przychodzi na 70 zł !!!!!! Bo rabat sie nie nalezy !!!!!!!!!!!!

O S Z U S T W O !!! ukryte w meandrach kilunastustronicowych regulaminów !!!!!!!!!

NIE POLECAM !!!!!!
Odpowiedź (0)

Napisał(a): Grześ -

A czy nie przyszło WAM do głowy żeby przeczytać dokładnie umowę? jedną, drugą, trzecią? Nie marudźcie na plusa jaki to on zły i jak oszukuje ludzi bo połowę problemów rozbicie sobie sami.
Jak się zawiera umowy bo oczy chcą a się ich nie przeczyta to potem tak jest. W tych umowach jest sporo opłat dodatkowych, a to za sprzęt który bierzecie, a to za aktywację karty, a to za usługi dodatkowe które trzeba sobie powyłączać samemu bo inaczej będziemy musieli płacić. W takich przyszło nam żyć czasach że nikomu nie można ufać, a samemu trzeba poszukiwać wszędzie "haczyków". Ale człowiek jest istotą rozumną i powinien wiedzieć że może rozwiązać jakąkolwiek umowę w terminie 10 dni od jej zawarcia bez podania przyczyny. Dlatego można sobie wziąć taką umowę do domu (czy dwie czy trzy, zależy od tego co się nabierze w programie SMARTDOM) przeczytać dokładnie i ewentualnie wypowiedzieć umowę popołudniu lub następnego dnia.
Ja osobiście mam dwie umowy podpisane w tym programie i jestem zadowolony. Musiałem oczywiście powyłączać chyba z 3 czy 4 dodatkowe opcje za które w sumie musiałbym wydać dodatkowe 40 zł miesięcznie więc czytamy umowy, a najlepiej czytamy dokładnie regulaminy promocji i to jakie będziemy musieli ponieść konsekwencje podpisania takich umów. Nie dajmy się wykorzystywać!

Pozdrawiam i życzę miłego dnia wszystkim.
Odpowiedzi (3)

Napisał(a): Wojtek -

Mam Cyfrowy Polsat, miałem podpisać umowę z Plusem na telefon i na internet, ale po przeczytaniu tych komentarzy (ostrzeżeń) rezygnuję. Nie chcę być oszukany, i nie mam czasu na składanie reklamacji. A umowa powinna być krótka, zwięzła i zrozumiała dla przeciętnego abonenta w momencie jej podpisania.
Odpowiedzi (1)
Dodaj komentarz