127
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń11 tys.
  • Odpowiedzi9
  • Ocen na +-96874
127 ppt ?

Regulamin Forum INTERIA.PL (10)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Regulamin Forum INTERIA.PL

Napisał(a): Admin -

Witaj na nowym wielotematycznym Forum dyskusyjnym Interia.pl.

Oto zbiór dobrych zasad oraz regulamin do którego przestrzegania jesteś zobowiązany jeśli chcesz w pełni korzystać z jego funkcjonalności.

Zbiór dobrych zasad:

1. Kultura to podstawa. Traktuj innych tak jak sam chciałbyś być traktowany.

2. Zastanów się w jakiej kategorii założyć swój temat. Najlepiej zrób to w formie pytania lub zdania które najlepiej scharakteryzuje opisany przez Ciebie problem.

3. Pamiętaj, że tytuł Twojego tematu to połowa sukcesu – sformułuj go tak, aby jak najdokładniej opisywał poruszany w wątku problem.

4. Zadbaj przynajmniej o podstawy ortografii i interpunkcji w swojej wypowiedzi. Duża ilość znaków zapytania, wykrzykników czy odstępów miedzy wierszami nie wygląda zbyt dobrze. Nie pisz dużymi literami – wpisy złożone w większości lub w całości z dużych liter będą usuwane.

5. Wątek musi merytorycznie odnosić się do kategorii, w której się znajduje oraz pozwalać na dyskusję odnośnie konkretnego tematu/problemu.

6. Zawsze trzymaj się tematu dyskusji.

7. Dział Hydepark przeznaczony jest do dyskusji na tematy dowolne.

8. Aby skontaktować się z innym użytkownikiem wyślij do niego wiadomość prywatną (koperta obok awatara).

9. Wszelkie widoczne naruszenia regulaminu prosimy zgłaszać bezpośrednio do moderacji.

10. Ilość kont jaką dany użytkownik może posiadać w serwisie jest nieograniczona.

11. Administracja nie rozwiązuje konfliktów do jakich dochodzi pomiędzy użytkownikami serwisu. Nie opowiada się także po żadnej ze stron konfliktów światopoglądowych.

12. Użytkownik serwisu ponosi pełną odpowiedzialność za treści, które zamieścił w serwisie.

13. Użytkownik ma prawo do usunięcia zamieszczonych przez siebie materiałów poprzez zgłoszenie ich do moderacji.

14. Administracja zastrzega sobie prawo do edycji treści w przypadku niewystarczającej wartości merytorycznej tytułu wątku.

15. Materiały reklamowe, sponsorowane, porady eksperckie zamówione przez redakcję forum są zawsze odpowiednio oznaczone na liście tematów.
INTERIA.PL

Re: Regulamin Forum INTERIA.PL

Napisał(a): Admin -

Zakazy:

1. Wpisy zawierające obraźliwe, wulgarne, nieprzyzwoite treści, a także skróty wulgaryzmów będą usuwane. Dotyczy się to również cytowania takich wypowiedzi oraz stopki tekstowej i graficznej.

2. Odbieganie od głównego tematu dyskusji może skutkować usunięciem takiej wypowiedzi oraz prowadzić do przyznania ostrzeżenia użytkownikowi, który zamieszcza nie merytoryczne lub odbiegające od tematu wypowiedzi.

3. Nick i awatar użytkownika są unikalne. Wszelkie próby podszywania się pod inną osobę będą skutkowały zablokowaniem konta.

4. Zabrania się reklamowania jakichkolwiek produktów, usług, marek i innych serwisów – zwłaszcza for internetowych. Zakaz dotyczy także reklamy ukrytej.

5. Wątki, które nie generują dyskusji, zawierające głównie linki kierujące do zewnętrznych serwisów – w tym prośby o oddawanie głosów w konkursach, prośby o pomoc materialną czy wypełnienie ankiety będą usuwane.

6. Zabrania się podawania danych kontaktowych – nr telefonu, GG, Skype, E-mail, itp.
Zakaz nie obowiązuje w kategorii Lokalne.

7. Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się tematy będą usuwane.

8. Zabrania się publikowania treści, które obrażają uczucia religijne innych użytkowników.

9. W przypadku posiadania przez użytkownika więcej niż jednego konta i wykorzystywania go w celu generowania statystyk, Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia niektórych lub w szczególnych przypadkach wszystkich kont tego użytkownika.

10. Zabrania się publikowania odnośników do jakiejkolwiek strony mogącej naruszyć integralność przeglądarki lub zakłócić jej pracę.

11. Zabrania się publikowania treści nie będącej wytworem osoby publikującej. Większość wpisu musi być autorskim dziełem użytkownika.

12. Moderatorom i Administracji przysługuje prawo do zakrycia lub usunięcia treści łamiących regulamin oraz przyznanie ostrzeżenia użytkownikowi.

Re: Regulamin Forum INTERIA.PL

Napisał(a): Admin -

We wszystkich nie wymienionych w Regulaminie Forum INTERIA.PL kwestiach ma zastosowanie Regulamin Konta Portalowego oraz portalu INTERIA.PL

Kontakt z Administracją oraz reklamacje:


1. Opis działania forum znajduje się w dziale „Do Admina”. W tym dziale proszę umieszczać wszelkie pytania, uwagi, zażalenia odnośnie funkcjonowania forum (takie tematy z innych działów będą przenoszone).

2. Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Forum.Interia.pl.

3. Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres admin@forum.interia.pl lub opisać problem w kategorii „Do Admina”. Zanim złożysz reklamację zapoznaj się dokładnie z regulaminem forum oraz portalu. Wskazane jest również zapoznanie się z tematami pomocy odnośnie technicznych aspektów funkcjonowania pewnych rozwiązań na forum (Karma, powiadomienia, wyszukiwarka itd.).

4. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Użytkownika na adres podany przez niego w reklamacji lub w formie odpowiedzi w utworzonym przez niego temacie maksymalnie do 7 dni od daty wysłania/publikacji.

5. Użytkownikowi przysługuje prawo reklamacji decyzji Administracji. Zgodnie z regulaminem portalu Interia.pl – punkt VI: Reklamacje dotyczące Usług można zgłaszać pisemnie, w formie listu poleconego, na adres: Grupa INTERIA.PL Sp. z o.o. Sp. k. , os. Teatralne 9A, 31-946 Kraków. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail) oraz opis zdarzenia będącego przyczyną reklamacji. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez INTERIA.PL.

Re: Regulamin Forum INTERIA.PL

Napisał(a): clex -

Mom zdaniem ci którzy naruszają zasady powinni mieć czasowo zawieszane konta. najpierw na 24h, następnie na 3 dni a przy trzecim i kolejnym wykroczeniu na 2 tygodnie.
Podniosłoby to poziom dyskusji i wyeliminowało użytkowników których jedynym celem jest obrażanie innych przy pomocy prymitywnego języka.
Prawo głosowania łapkami powinno być dopuszczone tylko dla zarejestrownych użytkowników z aktywnym kontem. wyelimowałoby to 'zorganizowane' kampanie środowisk którye widzą świat na czarno-biały sposób. nie przysparzając żadnych korzyści Interii.

Re: Regulamin Forum INTERIA.PL

Napisał(a): KingHenryHappy -

Radziłbym już teraz zbanować kilka w tym moje konto bo jak tak dalej pójdzie to to forum spadnie poniżej JAKIEJKOLWIEK krytyki!

Re: Regulamin Forum INTERIA.PL

Napisał(a): jaroslaw40 -

clex Mom zdaniem ci którzy naruszają zasady powinni mieć czasowo zawieszane konta. najpierw na 24h, następnie na 3 dni a przy trzecim i kolejnym wykroczeniu na 2 tygodnie.
Podniosłoby to poziom dyskusji i wyeliminowało użytkowników których jedynym celem jest obrażanie innych przy pomocy prymitywnego języka.
Prawo głosowania łapkami powinno być dopuszczone tylko dla zarejestrownych użytkowników z aktywnym kontem. wyelimowałoby to 'zorganizowane' kampanie środowisk którye widzą świat na czarno-biały sposób. nie przysparzając żadnych korzyści Interii.
Ciekawe pomysły. Ale nie sądzę żeby Adminowi się chciało wcielać to w życie. Skończyłyby się wyzwiska nicków tymczasowych ~Niemiec, ~Alik ~jarkacz ~czy słynnego od jakiegoś czasu ~esbek. To jak dyskutować o głodzie na świecie czy wyprawie na Wenus. Czysta teoria

Re: Regulamin Forum INTERIA.PL

Napisał(a): WOMAR1910 -

Admin Zakazy:

1. Wpisy zawierające obraźliwe, wulgarne, nieprzyzwoite treści, a także skróty wulgaryzmów będą usuwane. Dotyczy się to również cytowania takich wypowiedzi oraz stopki tekstowej i graficznej.

2. Odbieganie od głównego tematu dyskusji może skutkować usunięciem takiej wypowiedzi oraz prowadzić do przyznania ostrzeżenia użytkownikowi, który zamieszcza nie merytoryczne lub odbiegające od tematu wypowiedzi.

3. Nick i awatar użytkownika są unikalne. Wszelkie próby podszywania się pod inną osobę będą skutkowały zablokowaniem konta.

4. Zabrania się reklamowania jakichkolwiek produktów, usług, marek i innych serwisów – zwłaszcza for internetowych. Zakaz dotyczy także reklamy ukrytej.

5. Wątki, które nie generują dyskusji, zawierające głównie linki kierujące do zewnętrznych serwisów – w tym prośby o oddawanie głosów w konkursach, prośby o pomoc materialną czy wypełnienie ankiety będą usuwane.

6. Zabrania się podawania danych kontaktowych – nr telefonu, GG, Skype, E-mail, itp.
Zakaz nie obowiązuje w kategorii Lokalne.

7. Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się tematy będą usuwane.

8. Zabrania się publikowania treści, które obrażają uczucia religijne innych użytkowników.

9. W przypadku posiadania przez użytkownika więcej niż jednego konta i wykorzystywania go w celu generowania statystyk, Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia niektórych lub w szczególnych przypadkach wszystkich kont tego użytkownika.

10. Zabrania się publikowania odnośników do jakiejkolwiek strony mogącej naruszyć integralność przeglądarki lub zakłócić jej pracę.

11. Zabrania się publikowania treści nie będącej wytworem osoby publikującej. Większość wpisu musi być autorskim dziełem użytkownika.

12. Moderatorom i Administracji przysługuje prawo do zakrycia lub usunięcia treści łamiących regulamin oraz przyznanie ostrzeżenia użytkownikowi.
No niestety wpisy są obrażające często nadające się do prokuratury a niestety nie są nawet usuwane.

Re: Regulamin Forum INTERIA.PL

Napisał(a): gość -

Każdy może pozbawić zysków Interię. Wystarczy tylko poczytać instrukcje z moich tekstów. Nie ma to nic wspólnego z bieżącą polityką. Przeczytasz teksty to zrozumiesz. Na adresie uuttnn.pl/Interia-Mordoru (skopiuj w pole linii adresu przeglądarki, usuń 3 podwójne litery z pierwszego członu adresu i enter) leżą nowe ciekawe teksty, które naświetlają jak funkcjonuje Interia. Adres jest zakodowany, z powodu auto filtrowania (blokowania wpisu) z adresem autora. Adres prowadzi do mojego konta na chomiku - tam można ściągnąć teksty w jednym pliku txt. /kodowanie UTF-8, dla widoczności na obcojęzycznych systemach/ To niezbędna wiedza dla każdego internauty. Przekazujcie adres znajomym.
Listing dostępnych tekstów: 1. Jak funkcjonuje Interia? 2. Czym są boty i hejterzy? 3. Jak się odbywa moderowanie portalu? 4. Jak chronić się przed analiza naszej aktywności i blokowanie reklam? 5. Blokowanie reklam, szpiegowania na Androidzie (tablet/smartfon)? 6. Gdzie założyć darmowe, bezpieczne konto mailowe, bez reklamowego spamu 7. Jak obrzydzić pracę administracji?
Snowden

Re: Regulamin Forum INTERIA.PL

Napisał(a): gość -

Jak rozpoznać czy forum zarządza administracyjny troll?
Przede wszystkim admin nacechowany działaniem trolla ma kilka charakterystycznych symptomów.
1. Najważniejszy to niekompetencja, która jest wynikiem kilku czynników.
a - objęcie funkcji w bardzo młodym wieku, bez żadnego doświadczenia. Bez praktyki na niższych stanowiskach pod okiem dobrego fachowca. Kiepskie przygotowanie edukacyjne, które w większości uczelni jest na słabym poziomie. Predyspozycje osobiste, czyli bystrość umysłu, ale umocowana w uczciwym, dobrze zorganizowany przedsiębiorstwie.
Interakcja tekstowa admina na forum, z wieloma starszymi wiekiem użytkownikami, skazana jest od razu na konflikty. Wtedy administracyjny troll, który świadom jest swojej niekompetencji, wszelkie sprawy sporne, zamiast rozwiązywać jawnie na forum, próbuje ukrywać poprzez prywatne kontakty. Dlatego że boi się publicznego ośmieszenia. Ktoś taki nie ma żadnych szans, aby poradzić sobie z lawiną krytycznych postów.
b - często zgłaszane sprawy poprzez privy pozostają bez odpowiedzi. Dzieje się tak kiedy admin ni jak nie może zbić słusznych argumentów, lub odpowiada gotowymi regułkami na odczep się.
c - Częstym symptomem słabości, lub też mijającej się z prawdą argumentacji, jest zamykanie ust interlokutorom, poprzez zamykanie tematów, ze swoim ostatnim oszczerczym, wziętym z sufitu zdaniem. Ma to na celu wyeliminowanie oponenta, z którym nie daje sobie rady intelektualnie.
W przypadku Interii zachodzi jeszcze inny czynnik.
Admin zmuszony jest świadomie uprawiać trolling, bo takie warunki pracy zgotował mu zarząd portalu. Musi wystawić regulamin, który będzie nadawał szerokie uprawnienia właścicielowi a zupełnie pozbawiał praw użytkowników.
Dlatego admin musi wpisać się w politykę pozorów zarządu portalu.
2. Na czym polega polityka pozorów?
a - na spreparowaniu sztampowego regulaminu, ostrzeżeń, przekalkowanego z innych witryn, ale którego w wielu punktach sam portal nie przestrzega. Regulamin to tylko straszak na maluczkich, mający w razie czego być podstawą uciszenia niewygodnych użytkowników.
b - polityka pozorów, to sprawianie wrażenia poważnej witryny, ale przy minimalizacji kosztów. Polityka ta cechuje się zatrudnianiem młodocianych pracowników, po znajomości a nie kompetencji, na stanowiska w których nie dają sobie rady.
Takie zjawisko występuje tutaj powszechnie np. nowi nieświadomi moderatorzy, którzy dostają instrukcje jak sprawiać pozory rzetelnej pracy, której przy takim sposobie modelu prowadzenia portalu, uczciwie nie da się wykonać.
Nad moderatorami admin nie ma żadnej władzy, bo oni jemu nie podlegają a na forum interweniują okazjonalnie. Ich podstawowa praca to zatwierdzanie komentarzy pod artykułami a tu są przypięci na postrach. Forum moderuje najczęściej automat filtrujący wpisy.
To dlatego wśród moderatorów jest tak wielka rotacja. Kiedy się zorientują, że mają być animatorami pozorów szybko odchodzą, bo w takich warunkach nie da się bezstresowo pracować. Pomoc admina, czyli damska administratorka zmieniła 4 razy nick.
Najpierw była ADMka, Adminka, potem Admiinka a od końca lipca 2014 roku Admminka.
Musiała nieźle nawywijać. że zaciera ślady po sobie. :-D
No cóż, młodzi a przez to słabi, na takie stanowiska się nie nadają - przynajmniej nie na forum dużego portalu.
Młodymi administratorami łatwo jest manipulować. Mają za małe doświadczenie życiowe, aby trafnie ocenić z kim mają do czynienia. Dlatego różne męty internetowe łatwo mogą wkupić się w ich łaski. Tutaj było nie inaczej a takie błędy muszą się kiedyś zemścić.
Forum pozorów charakteryzuje się też robieniem sztucznego tłoku tematów.
Ma to na celu zrobić wrażenie interesujących osobowości które pozyskał portal.
Wyznaczony z redakcji młokos ma za zadanie z różnych kont, w różnych działach zakładać sztuczne, najlepiej kontrowersyjne tematy, w których ludzie będą się ostro spierać.
Ktoś taki po założeniu tematu przestaje się nim interesować i zmyśla następny. Pozór na pozorze :]
Snowden
« Wróć do tematów
Użytkownicy poszukiwali
  • tnij.at/106503
  • forum na temat czateri
  • interia forum regulamin
  • zgaszanie do usunicia na interii
  • interia czateria zgaszanie podszywania si pod inn osob
  • regulamin forum interia
  • Regulamin interia forum
Do góry strony: Regulamin Forum INTERIA.PL