Odpowiadasz na:
SKOJARZENIA - TROCHĘ ROZRYWKI

Mathias
Temat dodał(a):
Mathias -
Proponuje taką zabawę/grę. Gra sie w to bardzo prosto : jedna osoba podaje słowo a kolejna wpisuje pierwsze słowo jakie się jej skojarzy z poprzednim słowem. Zacznijmy wiec od słowa : Pieniądze

Piszesz jako

...a zalogowani dostają więcej. lub załóż konto pocztowe Interii

To zajmie tylko chwilę

Aby założyć unikalne konto na Forum, zarejestruj zupełnie darmową pocztę Interia.pl, wybierz nick i ciesz się nowymi nieograniczonymi możliwościami! Ciekawe dyskusje już na Ciebie czekają.Pomoc
4000 znaków do wpisania

Treść

Opisz własne doświadczenia, zadaj pytanie lub podziel się swoimi spostrzeżeniami.Twój wpis będzie ciekawszy, jeśli dodasz do niego zdjęcie i wideo.Odpowiadając w dyskusji, pamiętaj o kulturze wypowiedzi i przestrzeganiu regulaminu Forum.

przepisz kod z obrazka

Podsumowanie tematu - najnowsze 4 odpowiedzi

INTERIA.PL

Re: SKOJARZENIA - TROCHĘ ROZRYWKI

Napisał(a): sarna -

ireneo
sarna
ireneo Samopoczucie:-) / O kurcze, na dwa dni błądzenia aż, trzeba było dzwonić i GPSem bym Cię wyprowadził na prostą drogę;-)
Optymizm. /albo na manowce;-))/
wiara /a co złego na manawcach z dobrym człowiekien:-) /
Religia. /witam;-) no z dobrym i manowce nie straszne, to fakt;-)/

Re: SKOJARZENIA - TROCHĘ ROZRYWKI

Napisał(a): ireneo -

sarna
ireneo Samopoczucie:-) / O kurcze, na dwa dni błądzenia aż, trzeba było dzwonić i GPSem bym Cię wyprowadził na prostą drogę;-)
Optymizm. /albo na manowce;-))/
wiara /a co złego na manawcach z dobrym człowiekien:-) /

Re: SKOJARZENIA - TROCHĘ ROZRYWKI

Napisał(a): sarna -

ireneo Samopoczucie:-) / O kurcze, na dwa dni błądzenia aż, trzeba było dzwonić i GPSem bym Cię wyprowadził na prostą drogę;-)
Optymizm. /albo na manowce;-))/

Re: SKOJARZENIA - TROCHĘ ROZRYWKI

Napisał(a): ireneo -

sarna
ireneo
sarna
ireneo
sarna
ireneo
sarna
ireneo
sarna ireneo Pokora:-( / Dzięki :-) /Aktor. /za co mi dziekujesz?;-)/
Komik :-) /no, za było minęło /
Kabaret. /spoko;-)/
Rozrywka:-) / radzisz? /
Dobry humor./co?/;-)
Odprężenie ;-) / no, by nie smutać;-) /
Relaks./ jak nie ma powodu , to po co smuty;-))/
Spacer:-) / ponieważ tak radziłaś, wnioskuję, że Twój dzisiejszy dobry humor jest pokłosiem udanego spaceru, chyba dwudniowego? :-) Może i ja zacznę, posłużysz za przewodnika? :-)
Zdrowie. / zgadłeś;-), sie nie nadaję na przewodnika, bo nawet w swoim mieście zbłądziłam;-D/ / t po 20/
Samopoczucie:-) / O kurcze, na dwa dni błądzenia aż, trzeba było dzwonić i GPSem bym Cię wyprowadził na prostą drogę;-)