Reklama

69
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń5 tys.
  • Odpowiedzi16
  • Ocen na +1
69 ppt ?

TELEWIZJA NA KARTE TNK TVN (17)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

TELEWIZJA NA KARTE TNK TVN

Napisał(a): -

WITAM ZNALAZŁEM NA ALLEGRO GOŚCIA KTÓRY HANDLUJE DEKODERAMI NA KARTE TVN ITI :) ZAKUPIŁEM KOMPLET ZESTAW ANTENE DEKODEREK I ZESTAW STARTOWY USTANIENIA WIADOMOW SPOKO NIE JESTE TRZEBA TROCHE USTAWIAĆJAK KTOS WIE O CO CHODZI A JAK NIE TO W SKLEPACH Z RTV ZNAJDZIEMY JAKIEGO DYDRACA KTÓRY NAM TO ZMONTUJE. ALE GŁÓWNIE CHODZI O SAM FAKT TRZEBA DZWONIĆ Z KOMÓRKI NA NR *718191 DZIE TAKA USŁUGA ZA MINUTE KOSZTUJE 1,22 PLN ZANIM SIE ZKONCZY KOMUNIKAT AUTOREKLAMY TO ZKASUJĄ NAS NA OK 4 ZŁOTYCH :)))))))))))))))))))))))) DOPIERO JEST CZAS MUZYCZKA NA OCZEKIWANIE ŁASKLIWIE JAKIEGOŚ KONSULTANTA KTÓRY ZAGADUJE I CAŁY CZAS CHODZI O TO ZE CZYM WIECEJ NAS ZGADUJE TO CZAS LECI JAKO W CYWILIZOWANYM KRAJU DAJEMY SIE ROBIĆ NA SZARO KOMERCJI KTÓRA Z NAS CIĄGNIE MAŁYMI KROPELKAI HAJS ZA DZIESIEĆ MINUT MAJĄ 12 ZŁOTYCH TYLE CO PRZYKŁADOWY PRACOWNIK KTÓRY PODCZAS WIATRU JEŚIENNĄ PORĄ PRACUJE NA ELEWACJACH BUDYNKU. ONI MAJĄ 12 ZŁOTYCH W 10 MIN. A GOŚĆ ZAPIERDZIELA 6 RAZY DŁUŻEJ W CHŁODZIE I CZASEM WILGOCI :)))) DLACZEGONIE MA ZA POŁACZENIE NP 5 ZŁOTYCH ALE ZA CAŁE POŁACZENIA TAK JAK MAJĄ TO NP KOMERCYJNI OPERATORZY SIECI KOMÓRKOWYCH TYLKO NA SZCZESCIE ONI DIORĄ 1 pln :) JEZELI DALEJ TAK BEDZIE TO PRZESTZEGAM NOWYCH FRAJERKLIENTÓW TELEWIZJINAKARTE :))))) NIE DAJCIE SIE ŁOIC NIE WYPASAJCIE NAWET OKRUCHAMI KOMERCYJNIE DUZE FIRMY POZDRO
INTERIA.PL

Re: TELEWIZJA NA KARTE TNK TVN

Napisał(a): ZdW16NS -

Ty się dziwisz ? Przcież to "wspaniała" oferta i okazja dla postępowych, niezaściankowych, nowoczesnych ludzi, a że trzeba za to słono płacić ? Ludzie sukcesu nie dyskutują o pieniądzach, to takie niehonorowe, przyziemne i wstyd, że się jest niezamożnym czy wręcz biednym !
Kreatywni coś na ten temat wiedzą, oferując wspaniałe WYGRANE, wystarczy tylko wysłać pust SMS i już jesteś milionerem, posiadaczem wspaniałego auta lub innej. zabawki ! Ślij SMS, to Cię nic nie KOSZTUJE, o ironio !!!

Re: TELEWIZJA NA KARTE TNK TVN

Napisał(a): Gość -

Ja tutaj w ogole nie widze problemu.Masz do wyboru kilka telewizji cyfrowych na naszym rynku.Ja tez przeszedłem przez 3 i zostałem ostatecznie z N.I jest git,maja wszystko to czego szukałem.A rodzice maja TNK i kilka podstawowych programów tez im wystarcza.

Re: TELEWIZJA NA KARTE TNK TVN

Napisał(a): gość -

Gość Ja tutaj w ogole nie widze problemu.Masz do wyboru kilka telewizji cyfrowych na naszym rynku.Ja tez przeszedłem przez 3 i zostałem ostatecznie z N.I jest git,maja wszystko to czego szukałem.A rodzice maja TNK i kilka podstawowych programów tez im wystarcza.
Ja od ok pol roku wydzwaniam Na BOK TNK i prosze o udostepnienie oferty za ktora zaplacilem.Czasami zdarza sie 3 razy w mcu ze moj dekoder jest zablokowany z niewiadomych przyczyn.Dodawac nie musze iz koszt rozmowy za wysluchanie reklam i jak dobrze pojdzie polaczenie sie z konsultantem to 1,22 gr za minute.Od tygodnia znowu nie mam telewizji,ale tym razem powiedzialem sobie ze nie bede dalej popieral tego procederu.Jak poszukacie na innych forach, to takich naiwnych osob jak Ja sa setki, jak nie tysiace..!!!
« Wróć do tematów
Użytkownicy poszukiwali
  • tvn na karte
  • telewizja na karte forum
  • opinie i komentarze tnk
  • tnk opinie uytkownikw
  • telewizja na karte tvn
  • tnk aktywacja forum
  • dekodery tvn
  • telewizja na karte tvn opinie
  • telewizja na karte tvn forum
  • tvn telewizja na karte
  • karta tvn na karte
  • brak gosu na tvn telewizja na karte
  • tnk opinie
  • tvn na karte op
  • telewizja na kart tvn
  • telewizja na karte opinie
  • tvn na karte forum
  • karta tvn cena
  • jak dziala tvn na karte
  • tvn nakarte
  • Telewizja na kart opinie
  • foru tv n
  • zestaw tvn na karte
  • tvn na carte
  • telewizia n
  • telewizja tvn na karte opinie
  • telewizja n na karte opinie
  • zestaw tvn na kartę
  • najlepsza telewizja na karte forum
  • tvn na kartę
  • jak sie dodzwonic do tnk
  • tvn dekoder
  • tnk zablokowana aktywacja 3 razy
  • telewizja na karte
  • tnk forum
  • telewizja na karte allegro
  • dekoder tvn na karte cena
  • dekodery tvn na kartę
  • Tvn na ka
  • bok tnk
  • opinie tnk
  • tv na karte tvn
  • tnk tvn
  • tnk nie ma tvn
Do góry strony: TELEWIZJA NA KARTE TNK TVN