220
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń7 tys.
  • Odpowiedzi146
  • Ocen na +-81
220 ppt ?

Warto brać kredyty chwilówki? (147)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Re: Warto brać kredyty chwilówki?

Napisał(a): ~POLAK -

~Jogi Uchowaj Boże każdego, kto wpadnie na pomysł brania pożyczki, chwilówek czy innej lichwy od oszustów. Znajoma wzięła tylko 1000zł a dzisiaj ma do spłaty 30000zł i komornika na karku. To prosta linia do bezdomności. Uważajcie!!!
To czemu nie wyjdzie na ulice ze znajomymi i nie zacznie prostestować
INTERIA.PL

Re: Warto brać kredyty chwilówki?

Napisał(a): ~Kris -

~POLAK Chwliówki czytaj uważnie umowy np Provident pozyczasz i spłacasz przez internet to wtedy masz mniej niż w banku-oczywiście na czas a jak do domu przychodzą to spłacasz 50%więcej
jakim cudem? Zakladajac, ze ktoś ma karte kredytowa lub debet na koncie glownym, co wcale nie jest trudne, to bank jest najtańszy, bo niemal 2 miesiące takiego kredytu jest darmowe...

Re: Warto brać kredyty chwilówki?

Napisał(a): ~edi -

majowa Na pewno nie na kupno telewizora.... to głupota zwłaszcza że po miesiącu trzeba oddać, więc jak nie masz tej kasy na telewizor to za miesiąc będziesz miał? A jeśli będziesz miał to chyba warto poczekać ten miesiąc i nie płacić olbrzymich odsetek. Za 2000zł to będzie ok dodatkowo 300zł za miesiąc. To lepiej normalnie w sklepie raty i płacić.
Takie chwilówki ratują ludzi jak im braknie na życie pod koniec miesiąca można wziąć np 200zł np. pięć dni i spłacić po wypłacie, nie trzeba biegać po sąsiadach i rodzinie. Ale tylko małe kwoty na krótki czas i mając pewność że spłacimy to w terminie.
nawet i tego nie trzeba brać - jeśli masz kilka dni do wypłaty i nie masz co włożyć do gara, zrób sobie głodówkę, nic ci się nie stanie, najwyżej dasz odpocząć organizmowi i na zdrowie ci wyjdzie

Re: Warto brać kredyty chwilówki?

Napisał(a): ~ona -

Można w łatwy sposób pożyczyć pieniądze za 0 zł na 1,5 miesiąca.

W jednej z firm pożyczkowych, której nazwy nie podam,

Podpisujesz umowę, Bierzesz kasę.
W ciągu 14 dni odstępujesz od umowy, a po tym odstąpieniu masz 30 dni na zwrot pieniędzy bez żadnych kosztów....

Re: Warto brać kredyty chwilówki?

Napisał(a): RadekKowal -

~UFCMBDR Zabrakło ci pieniążków 3 dni przed wypłatą? Idź żebraj. Będziesz żebrakiem 3 dni. Jak weźmiesz chwilówkę, będziesz żebrakiem na stałe.
To trochę tak, jak z kredytem - a ten czasem się opłaca.
Ale żeby brać chwilówkę bezpiecznie - trzeba mieć naprawdę doskonałą dyscyplinę finansową i sporo wiedzy.

A tej. niestety, trzeba poszukać - i nigdy nie korzystać z jednego źródła, nawet, jeżeli pisze w miarę przystępnie http://szybki(...)l/#page - porównuj, weryfikuj, pomyśl.

Re: Warto brać kredyty chwilówki?

Napisał(a): ~kris -

autor12 dobry zwyczaj nie pożyczaj to ci nawet najstarsi górale powiedzą la czasem w życiu nie ma innej opcji i niestety trzeba sięgnąć po dodatkowe finansowanie .A wiec zacznij od rodzinny nie da idz do banku jak tu nie da to zostają naprzyklad darmowe pożyczki http://paraba(...)-darmo/
Ale jak juz polecisz dalej to sie zastanów czy stać cie na pożyczkę pożyczyć 1 tys oddac 2 a nawet 3
Przykro mi ale moim skromnym zdaniem nawet na kredyt trzeba miec pieniadze
Super rada... Szkoda tylko, ze za 1tys pozyczony, oddac 2-3tys to trzeba jak sie bierze chwilowki. Banki takich oplat I % nie pobieraja bo nawet nie moga. Pozyczka w banku to nic zlego, czasem nawet moze sie oplacic. Np, mozna wynajmowac mieszkanie za 1500 miesiecznie lub kupic I placic taka sama rate. Ale juz za swoje. I po splacie kredytu mamy mieszkanie. Warto? Warto.

Zadna pozyczka nie jest darmowa, pamietaj. Sa oczywiscie firmy oferujace darmowe pozyczki ale to jest obwarowane szeregiem warunkow I kwoty darmowej pozyczki sa niskie, np 1tys. Musisz wtedy splacic pozyczke w ciagu 30 dni. Jak nie, to naliczane sa odsetki w skali nawet 10-20% I to tygodniowo lub nawet dziennie. Nikt nie zabroni prywatnej firmie. I pomysl, jak w jednym miesiącu nie masz kasy i musisz wziąć tysiąc, żeby zwiazac koniec z koncem to jaka jest gwarancja, ze w ciągu 30dni spłacisz? Prawie żadna

W banku maksymalny % jest ustalony przez rzad, bank rowniez musi podac pelny koszt pozyczki oraz przedstawić odsetki jako % roczny. Podczas kiedy para-bank może ukrywać koszty pożyczki oraz odsetki może przedstawiać w dowolnej formie, np tygodniowej. Wtedy to ladnie wygląda, 10% w parabanku vs np. 18% w banku. Szkoda, ze w parabanku to 10%tygodniowo a w banku 18% rocznie:)

Najlepszy sposób na krotko terminowa pozyczke to debet na koncie lub zadluzenie się na karcie kredytowej (obie formy sa zwolnione z oplat i odsetek jeśli zadluzenie jest splacone w ciągu bodajze 56 dni) A wszystkie para banki i firmy udzielające pozyczek sa bardzo niebezpieczne...

Re: Warto brać kredyty chwilówki?

Napisał(a): ~milosz -

Ja bym się nie zdecydował, nawet jakbym miał przysłowiowy nóż na gardle. Pewniejszych opcji masz co najmniej kilka choćby strona offerunt – też właściwie szybko się wszystko załatwia, bo logujesz się na stronie, wypeniasz formularz i po 24h dostajesz oferty od doradców. Tylko umowę podpisuje się w placówce w banku, no ale to wiadomo.

Re: Warto brać kredyty chwilówki?

Napisał(a): ~klider -

Szybkie pożyczki w błyskawicznym porównaniu!
Dzięki uproszczonej wersji porównywarki finansowej znajdziesz ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb, a błyskawiczną pożyczkę weźmiesz szybciej, łatwiej i bez stosu dokumentów

Re: Warto brać kredyty chwilówki?

Napisał(a): ~turim -

~inetrmin Na jednym forum czytałem o pożyczkach bez bik, to chyba by było najlepszym rozwiązaniem dla wszystkich biorących chwilówki ;p
Są też i porzyczki bez bik ale jak myślisz, że nie ściągną z ciebie tych pieniędzy to jesteś g rubym błędzie.
« Wróć do tematów
Do góry strony: Warto brać kredyty chwilówki?