• w temacie Wstrząsające nagrania rozmów z tupolewa

W: Polityka
    Iwona19
    zbigniewsob
    Znał bardzo dobrze załogę Tupolewa bo pracowali razem wiele lat. Jak zapytano go zaraz po katastrofie co o tym sądzi to on powiedział, że to był zamach. Powiedział, że Ci piloci doskonale znali to lotnisko
    Według dokumentów jakie pozostały po Protasiuku nigdy nie lądował w Smoleńsku na Siewiernym jako pierwszy pilot.. Nie miał gość uprawnień do lądowania bez wspomagania ILS. Takie są fakty..
    Ale nie raz w podobnych warunkach latali.
    Iwonka,nie jestem pilotem i nie znam się na lotnictwie a skąd koleżanko ty się tak dobrze orientujesz? Czyżby Rydzyk,Michalik,Nycz albo inny ekspert cię oświecił?
  • w temacie Jak walczyc z samotnoscia?

W: Męskie sprawy
    Zbyszekzibi
    Mysia3006
    fannn nikt mnie tu nie lubi, nie rozmawia ze mną
    Witaj w Klubie Potępionych:-).
    Mam to samo;)
    Hej smutasy głowa do góry,proponuję zwiększenie aktywności na forach to okazja poznać wartościowych ludzi a przyjaźń nie wykluczona,pozdrowionka.
  • w temacie OBLICZE EPISKOPATU I KOŚCIOŁA

W: Hydepark
    Iwona19 Co ma robić w sprawie Wesołowskiego skoro on już siedzi w więzieniu? Co do Dziwisza to jedź do Krakowa i z nim porozmawiaj. Możesz to zrobić.
    Iwonka na jakim ty świecie żyjesz? Przecież zbok Wesołowski robi sobie focie z Polskimi pielgrzymami w Watykanie,tylko warchlak Gil siedzi w pierdlu.....mam nadzieje że jak najdłużej.
  • w temacie Godzina 21:37, 2 kwietnia 2005 roku.... 10 lat temu ...

Laila44 Kinia223 Anatolia Zwykła, ogólnonarodowa histeria Polaków, podkręcana przez media.