Re: Zostań fotografem już teraz...
Napisał(a): Gość -
Nie przejmuj się. W końcu uzbierasz na C5DMII... :)) nie denerwuj się.
Swieta racja... ale niestety jest to spowodowane popytem na takich pozal sie Boze pseudofotografow! Jak ktos choc odrobine zna sie na fotografii to bedzie wiedzial o co chodzi. A jak ktos bedzie oczekiwal slodkich i sztucznie pozowanych fotek to znajdzie takich na peczki... Zeby byc fotografem trzeba miec to cos.... a nie tylko pstrykac beznamietnie foty!
Napisał(a): lubiekurczaki -
gość Nie przejmuj się. W końcu uzbierasz na C5DMII... :)) nie denerwuj się.
Mam Nikona. Canona nie lubię, aczkolwiek świetny sprzęt.
o tak! i 100000 zdjęć w takiej jakości, że moja lodówka lepsze zrobi. a tak serio-w fotografii z tego co mi wiadomo chodzi o to by uwiecznić chwilę tak jak by wszystko współgrało. widzisz np.las i masz wrażenie, że w nim jesteś.
Jestem laikiem w tej profesji dlatego wystarcza mi kompaktowy aparacik za 500 zł,na własny użytek się sprawdza
Po co ta frustracja? Skoro inni nie umieją robić zdjęć, nie wiedzą co to przysłona, co to migawka, to w czym problem? Jeśli Ty nie należysz do tego grona, to oni nie staną się Twoją konkurencją. Chyba, że jednak nie posiadasz tego "daru" i zazdrościsz, że każdy może zrobić zdjęcie na podobnym poziomie? Zamiast pisać takie "przydatne" teksty lepiej chwyć za aparat i pykaj foty. Po co się denerwować na coś, na co się nie ma wpływu?
Ciekawe, bo większość zdjęć zawodowców jest do kitu, zaś "znawcy" "krytycy" mają taki gust, że przeciętna osoba, by się pożygała ;)
Dla mnie najlepsi robią zdjęcia cukierkowe i takie mi się podobają. Photoshop, na tym też się trzeba znać. :)
Przecież sprzęt fotograficzny można bez najmniejszego problemu wypożyczyć, kiedyś korzystałem z camrent.pl, jednak jest pewien warunek - trzeba prowadzić działalność gospodarczą. Moim zdaniem dla początkujących fotografów to dobra opcja.
Zostań fotografem już teraz...
Zgłoś do usunięcia | Link
... wystarczy, że kupisz drogą lustrzankę.