45
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń1 tys.
  • Odpowiedzi29
  • Ocen na +-3
45 ppt ?

Zrozumiec faceta (30)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Zrozumiec faceta

Napisał(a): malarybka83 -

Nie potrafie zrozumieć dlaczego facet najpierw planuje załozyc rodzine , dziecko kiedy to juz ma, nagle pojawia sie w jego zyciu starsza od niego o prawie 10 lat kobieta która ma za soba rozwód i kilka związków z rozbbitych przez nia małżenstw. On robi z małzenstwa piekło prowokuje do kłótni po to zeby wyjsc z domu i zwalić na zone ze to ona znów jest winna, idzie do tej kobiety i tak przez kilka miesiecy az wkoncu zostawia zone i dziecko by byc z ta druga.

Re: Zrozumiec faceta

Napisał(a): BillieJean -

Dlatego boję się zakładać rodzinę. Mój ojciec szalał za moją matką 8 lat dopóki nie pojawiły się dzieci. Wtedy zaczęło mu odbijać. Myślę, że większości facetów wydaje się, że chcą założyć rodzinę, ale często później okazuje się, że nie są na to gotowi i nie potrafią udźwignąć swojego zobowiązania. Uważam też, że nie da się przewidzieć tego, czy mężczyzna będzie dobrym mężem i ojcem. Na pewno znacie wiele historii o diametralnej zmianie mężczyzny np. po ślubie. Także drogie Panie to trochę loteria, co nasz czeka nie przewidzimy do końca ale na pewno warto kochać i mieć dzieci z miłości :)

Re: Zrozumiec faceta

Napisał(a): Zenobia45 -

malarybka83 Nie potrafie zrozumieć dlaczego facet najpierw planuje załozyc rodzine , dziecko kiedy to juz ma, nagle pojawia sie w jego zyciu starsza od niego o prawie 10 lat kobieta która ma za soba rozwód i kilka związków z rozbbitych przez nia małżenstw. On robi z małzenstwa piekło prowokuje do kłótni po to zeby wyjsc z domu i zwalić na zone ze to ona znów jest winna, idzie do tej kobiety i tak przez kilka miesiecy az wkoncu zostawia zone i dziecko by byc z ta druga.
On też tego nie rozumie. Ale prawdopodobnie, tak przeżyje życie.

Re: Zrozumiec faceta

Napisał(a): ezapata -

Co Ty możesz wiedzieć o facetach? Slogany i głupota. Pewnikiem i beznadziejne podejście aprioryczne.



wierzcholek Nigdy ich nie zrozumiesz, to wieczne dzieciaki. Zdradę mają w genach.
Dlatego dziś jest dużo mądrych kobiet samotnych.
Rozwój mężczyzny kończy się, gdy przestaje korzystać z nocnika i nigdy nie dorasta, tylko się starzeje.

Re: Zrozumiec faceta

Napisał(a): Zenobia45 -

BillieJean Dlatego boję się zakładać rodzinę. Mój ojciec szalał za moją matką 8 lat dopóki nie pojawiły się dzieci. Wtedy zaczęło mu odbijać. Myślę, że większości facetów wydaje się, że chcą założyć rodzinę, ale często później okazuje się, że nie są na to gotowi i nie potrafią udźwignąć swojego zobowiązania. Uważam też, że nie da się przewidzieć tego, czy mężczyzna będzie dobrym mężem i ojcem. Na pewno znacie wiele historii o diametralnej zmianie mężczyzny np. po ślubie. Także drogie Panie to trochę loteria, co nasz czeka nie przewidzimy do końca ale na pewno warto kochać i mieć dzieci z miłości :)
Założenie rodziny, jest zobowiązaniem obojga partnerów. I oczywiście, że niczego nie da się przewidzieć.

Re: Zrozumiec faceta

Napisał(a): Zenobia45 -

goran Dlaczego nie mówi się, zrozumieć człowieka, zamiast ,rozumieć faceta. Wszyscy jesteś podobni, faceci i kobiety popełniaja podobne błędy, kieruja się podobnymi emocjami, moze czasem zmieniają się proporcje, ale często zarzuty są podobne - brak zrozumienia i aceptacji.
Dlatego się tak mówi, bo zdecydowanie się różnimy. Inaczej się rozumie kobiety inaczej mężczyzn. Mamy inne potrzeby.

Podstawą jakichkolwiek kontaktów między kobietą i mężczyzną jest właśnie ta wiedza. Szanowny Pan jej nie posiada, skoro sprowadza to do jednego.
Bez tej podstawowej informacji, żadnych szans na akceptację i zrozumienie.

Re: Zrozumiec faceta

Napisał(a): lakomy107 -

Zenobia45
goran Dlaczego nie mówi się, zrozumieć człowieka, zamiast ,rozumieć faceta. Wszyscy jesteś podobni, faceci i kobiety popełniaja podobne błędy, kieruja się podobnymi emocjami, moze czasem zmieniają się proporcje, ale często zarzuty są podobne - brak zrozumienia i aceptacji.
Dlatego się tak mówi, bo zdecydowanie się różnimy. Inaczej się rozumie kobiety inaczej mężczyzn. Mamy inne potrzeby.

Podstawą jakichkolwiek kontaktów między kobietą i mężczyzną jest właśnie ta wiedza. Szanowny Pan jej nie posiada, skoro sprowadza to do jednego.
Bez tej podstawowej informacji, żadnych szans na akceptację i zrozumienie.
Amen

Re: Zrozumiec faceta

Napisał(a): goran -

Zenobia45
goran Dlaczego nie mówi się, zrozumieć człowieka, zamiast ,rozumieć faceta. Wszyscy jesteś podobni, faceci i kobiety popełniaja podobne błędy, kieruja się podobnymi emocjami, moze czasem zmieniają się proporcje, ale często zarzuty są podobne - brak zrozumienia i aceptacji.
Dlatego się tak mówi, bo zdecydowanie się różnimy. Inaczej się rozumie kobiety inaczej mężczyzn. Mamy inne potrzeby.

Podstawą jakichkolwiek kontaktów między kobietą i mężczyzną jest właśnie ta wiedza. Szanowny Pan jej nie posiada, skoro sprowadza to do jednego.
Bez tej podstawowej informacji, żadnych szans na akceptację i zrozumienie.
Jasne. Facet jest z Marsa a kobieta ze Snikersa. A jak mówisz nie, to myślisz tak?Dla mnie to są archaiczne schematy. Mniej się rozumiemy, bo od dziecka facet rozmawia z facetem, a dziewczyna z dziewczyną, Zaakceptuję kumpla, który ogląda telenowele czy szydełkuje( przepraszam za banalne przykłady)tak jak Ty podejrzewam zaakceptujesz kumpelę kibica . Jasne że się różnimy, ale nie masz czasem wrażenia,że łatwiej Ci się rozmawia z kumatym kumplem niż pustą laską? Zyczę Ci faceta- przyjaciela, żebyś poznała podobieństwa między nami:-)

Re: Zrozumiec faceta

Napisał(a): Zenobia45 -

goran
Zenobia45
goran Dlaczego nie mówi się, zrozumieć człowieka, zamiast ,rozumieć faceta. Wszyscy jesteś podobni, faceci i kobiety popełniaja podobne błędy, kieruja się podobnymi emocjami, moze czasem zmieniają się proporcje, ale często zarzuty są podobne - brak zrozumienia i aceptacji.
Dlatego się tak mówi, bo zdecydowanie się różnimy. Inaczej się rozumie kobiety inaczej mężczyzn. Mamy inne potrzeby.

Podstawą jakichkolwiek kontaktów między kobietą i mężczyzną jest właśnie ta wiedza. Szanowny Pan jej nie posiada, skoro sprowadza to do jednego.
Bez tej podstawowej informacji, żadnych szans na akceptację i zrozumienie.
Jasne. Facet jest z Marsa a kobieta ze Snikersa. A jak mówisz nie, to myślisz tak?Dla mnie to są archaiczne schematy. Mniej się rozumiemy, bo od dziecka facet rozmawia z facetem, a dziewczyna z dziewczyną, Zaakceptuję kumpla, który ogląda telenowele czy szydełkuje( przepraszam za banalne przykłady)tak jak Ty podejrzewam zaakceptujesz kumpelę kibica . Jasne że się różnimy, ale nie masz czasem wrażenia,że łatwiej Ci się rozmawia z kumatym kumplem niż pustą laską? Zyczę Ci faceta- przyjaciela, żebyś poznała podobieństwa między nami:-)

Bzdura. To co opisujesz, to powierzchowność i slogany.

Ja Ci zyczę głębszego zrozumienia potrzeb kobiety i mężczyzny w związku.
Zdaje się wypowiedzi w tym wątku są właśnie w tym temacie.

Re: Zrozumiec faceta

Napisał(a): -

BillieJean Dlatego boję się zakładać rodzinę. Mój ojciec szalał za moją matką 8 lat dopóki nie pojawiły się dzieci. Wtedy zaczęło mu odbijać. Myślę, że większości facetów wydaje się, że chcą założyć rodzinę, ale często później okazuje się, że nie są na to gotowi i nie potrafią udźwignąć swojego zobowiązania. Uważam też, że nie da się przewidzieć tego, czy mężczyzna będzie dobrym mężem i ojcem. Na pewno znacie wiele historii o diametralnej zmianie mężczyzny np. po ślubie. Także drogie Panie to trochę loteria, co nasz czeka nie przewidzimy do końca ale na pewno warto kochać i mieć dzieci z miłości :)
Może czasami warto dać szanse facetowi, który już ma dzieci z poprzedniego związku? Możesz sama zobaczyć jak się nimi opiekuje, czego uczy co stara się przekazać. Rozwód niekoniecznie zawsze jest z winy faceta.

Re: Zrozumiec faceta

Napisał(a): las -

Na pewno znacie wiele historii o diametralnej zmianie mężczyzny np. po ślubie.

A znam ona zaszła w ciąże/ miała już rodzić czy też już urodziła,bo tego faktu nie jestem tak dokładnie pewny./On poszedł w tanko z koleżanką z pracy.A ona bidula się o tym dowiedziała po 28 latach.Nie wspominając o jego późniejszych wyczynach z kobietami,gdzie notorycznie cienias ją zdradzał.Za każdym razem tracił pracę z ich powodu ,bo psychicznie tego nie wytrzymywał a to za sprawą że żonę miał urokliwa i bał się o nią jak się dowie.Rozwód pewny.

Re: Zrozumiec faceta

Napisał(a): jjolwod1 -

malarybka83 Nie potrafie zrozumieć dlaczego facet najpierw planuje załozyc rodzine , dziecko kiedy to juz ma, nagle pojawia sie w jego zyciu starsza od niego o prawie 10 lat kobieta która ma za soba rozwód i kilka związków z rozbbitych przez nia małżenstw. On robi z małzenstwa piekło prowokuje do kłótni po to zeby wyjsc z domu i zwalić na zone ze to ona znów jest winna, idzie do tej kobiety i tak przez kilka miesiecy az wkoncu zostawia zone i dziecko by byc z ta druga.
Ktos kiedys tez mnie tak potraktowal,kocha niby nadzycie ,wielkie plany snul na przyszlosc.Gdy zaszlam w ciaze bardzo sie ucieszyl,do czasu az sie wydalo ze od jakiegos czasu zyje na dwa fronty.Bez niczego zostawil mnie dla tamtej ,ciezko to przezylam ale dalam rade,on tamta kobiete tez zreszta zostawil .JA i tak na tym lepirj wyszlam bo ulozylam sobie zycie z wartosciowym facetem bo tacy jednak istnieja
« Wróć do tematów
Użytkownicy poszukiwali
  • jak zrozumiec faceta
  • malzenstwo jak zoumiec faceta
Do góry strony: Zrozumiec faceta