Komentarze (190)

Dodaj komentarz

Napisał(a): ~Magda -

Ja jadę w tym roku na wakacje do Oslo!Zamówiłam sobie dowód z offshoreidcardscom i jestem w szoku jak szybko zrealizowali moje zamówienie.Teraz przydałoby się porozglądać za jakimś ubezpieczeniem.
Odpowiedź (0)

Napisał(a): ~OCZYTANA -

Polecam książkę o współczesnej Norwegii POLICJANCI i ZŁODZIEJE KJESTILA SVENSTIKA OESTLI. Oparta na faktach, o dużych chłopcach, którzy kradli z nudów w krainie
dobrobytu.
Odpowiedź (0)

Napisał(a): ~TUsek -

Dzięki Tuskowi i jego podwyżką dziś mamy niemal takie ceny jak w Norwegi - no może poza alkoholem :)) a co do Norwegów to jest tam wiele tematów tabu , niby szczęśliwi a to takie sztuczne poza tym różne patologie o których się głośno nie mówi :)
Odpowiedzi (35)

Napisał(a): ~takaprawda -

Smutna jest mentalność polaków, którzy cudze kochają a swego nie znają.Czy spotkaliście kiedykolwiek Norwega, który by nie uważał,że wszystko co Norweskie to najlepsze na świecie? No właśnie.Oni są prawdziwymi patriotami, a polacy to takie szczury uciekające z tonącego statku w porównaniu do Norwega, który jest jak kapitan tego statku, który idzie ze swoją łajbą na dno i pozostaje na niej do samego końca.
Odpowiedzi (2)

Napisał(a): ~Magdalena -

Ten kto to pisał raczej nigdy nie był w Norwegii. Ja mieszkam w Oslo jest teraz pięknie i słonecznie a ludzie są tu zawsze uśmiechnięci zwłaszcza Norwedzy taki mają sposób bycia ppełen luz. Nie muszą się niczym martwić. Więc wszędzie się uśmiechają. A ceny w sklepach jeśli trafisz na promocję są niższe niż w Polsce. Pozdrowienia z Oslo Magdalena
Odpowiedzi (22)

Napisał(a): ~Polak w norge -

Pracuje w 12 osobowej firmie i mam okazji rozmawiać z Norwegami codziennie. Nie wiem skad sie biora opinie ze nie narzekaja. Codziennie rano na firmie jest rozprowadzenie do poszczegolnych prac i ...............codziennie jest narzekanie i krytyka wszystkiego, to ze cena sprzetu bardzo duża, to był mechanik i trzeba mu zaplacić a cena taka ze ho ho ho, że rzad sprowadza azylantów co maja wszystko za darmo i nic nie robia, to ze bramek pełno na drogach, to ze w domu sie nie układa jak trzeba. Potem wszyscy wstajemy u każdego usmiech na twarzy i do pracy. Być moze jak ktoś nie rozumie norweskiego to moze sie wydawać jacy fajni ludzie rozmawiaja pija kawe usmiechaja sie. Zeby poznac Norwegów trzeba znać jezyk chodzby rozumiec mniej wiecej co mowia bo jak nie znasz to faktycznie mozesz odnieśc wrazenie ze to bardzo mili i usmiechnieci ludzie tylko ze to .............jest u nich wyuczone i usmiechanie sie jest tutaj niemal automatyczne .
Odpowiedzi (1)

Napisał(a): ~:) -

W POLSCE LUDZIE SIĘ WSTYDZĄ NASZEJ FLAGI-POZOSTAŁOŚĆ PO KOMUNIE GDY ZMUSZANO NAS DO NOSZENIA SZTORMÓWEK 1-SZO MAJOWYCH , TYMCZASEM NORWEDZY NIE MAJA TAKICH ZAHAMOWAŃ I WSZĘDZIE WIESZAJĄ FLAGI , NA KAŻDYM PODWÓRKU OBOWIĄZKOWO JEST FLAGA I TO MI SIĘ PODOBA, A Loppemarked JEST CHYBA W KAŻDEJ MIEJSCOWOŚCI TO NAPRAWDĘ FAJNA RZECZ
Odpowiedzi (9)

Napisał(a): ~Tyle w temacie -

NORWEGIA 12 raz z rzędu zwyciężyła w rankingu krajów, w których najlepiej się żyje !!!
Odpowiedź (0)

Napisał(a): ~Jon -

Norwegia jest super, ma oczywiście swoje wady, ale najfajniejsze dla mnie jest to, że tam nie ma kościoła katolickiego prawie w ogóle, w telewizji śpiewających dzieci na cześć papieża, kapliczek z matką boską na każdym zakręcie i całego tego syfu. Spokój dla oka, zero krzykliwych reklam, banerów i nieładu. Polecam
Odpowiedzi (1)

Napisał(a): ~Jacx -

Ciekawe czy w Niemczech też tak namawiają Niemców do opuszczenia kraju? Wygląda na to, że Zachód nie może się doczekać kiedy przejmie polską ziemię. Plan obejmuje lata 2030-2050 kiedy to Polskę wymyje demograficzne tsunami - jeden pracujący będzie musiał utrzymać jednego emeryta - nie mamy szans.
Odpowiedzi (5)
Dodaj komentarz