8
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń75
  • Odpowiedzi6
  • Ocen na +5
8 ppt ?

Bez słońca wolniej chudniemy? (7)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Bez słońca wolniej chudniemy?

Napisał(a): Gość -

Otóż witamina D, którą jak zapewne wiecie, nasz organizm czerpie przede wszystkim ze słońca, jest bardzo ważna dla dobrej przemiany materii. Kiedy spada poziom witaminy D w organizmie, zaczynamy wolniej tracić kilogramy. Czytałam także, że wraz ze spadkiem wit. D wzrasta poziom greliny – hormonu, który sprawia, że czujemy się głodni.
To zaskakujące, ale ważnym elementem diety jest po prostu przebywanie na słońcu. Pamiętajmy jednak, żeby nie przesadzić, bo skóra nieosłonięta jest bezpieczna w słońcu przez 10-15 min. Dlatego należy stosować filtry z kremem.
Z kolei zimą niedobory witaminy D można uzupełniać jedząc świeże ryby, bo są jej świetnym źródłem. Wiecie może co jeszcze zawiera dużo tej witaminy?

No i pamiętajcie,żeby nie przeholować z witaminą D, bo może się to skończyć biegunką, nudnościami, oraz osadzaniem się w płucach i nerkach wapnia.

P.S. Ciekawostka na koniec - wg badań z 2013 roku, ok.90% Polaków, ma niedobór witaminy D. A jak u was? Może czas na zdrowotny rachunek sumienia?



Załączniki:
INTERIA.PL

Re: Bez słońca wolniej chudniemy?

Napisał(a): Gość -

beFIT Otóż witamina D, którą jak zapewne wiecie, nasz organizm czerpie przede wszystkim ze słońca, jest bardzo ważna dla dobrej przemiany materii. Kiedy spada poziom witaminy D w organizmie, zaczynamy wolniej tracić kilogramy. Czytałam także, że wraz ze spadkiem wit. D wzrasta poziom greliny – hormonu, który sprawia, że czujemy się głodni.
To zaskakujące, ale ważnym elementem diety jest po prostu przebywanie na słońcu. Pamiętajmy jednak, żeby nie przesadzić, bo skóra nieosłonięta jest bezpieczna w słońcu przez 10-15 min. Dlatego należy stosować filtry z kremem.
Z kolei zimą niedobory witaminy D można uzupełniać jedząc świeże ryby, bo są jej świetnym źródłem. Wiecie może co jeszcze zawiera dużo tej witaminy?

No i pamiętajcie,żeby nie przeholować z witaminą D, bo może się to skończyć biegunką, nudnościami, oraz osadzaniem się w płucach i nerkach wapnia.

P.S. Ciekawostka na koniec - wg badań z 2013 roku, ok.90% Polaków, ma niedobór witaminy D. A jak u was? Może czas na zdrowotny rachunek sumienia?

Zdjęcie

Mnie to nie grozi-uwielbiam słońce uwielbiam sie opalać-tak sie ładuje:)moj mąz mówi ze moj sezon na opalanie zaczyna sie juz w marcu i zaczynam oblegiwać taras nawet w zimie byleby tylko złapać troche promieni:)

Re: Bez słońca wolniej chudniemy?

Napisał(a): Gość -

Mi28
beFIT Otóż witamina D, którą jak zapewne wiecie, nasz organizm czerpie przede wszystkim ze słońca, jest bardzo ważna dla dobrej przemiany materii. Kiedy spada poziom witaminy D w organizmie, zaczynamy wolniej tracić kilogramy. Czytałam także, że wraz ze spadkiem wit. D wzrasta poziom greliny – hormonu, który sprawia, że czujemy się głodni.
To zaskakujące, ale ważnym elementem diety jest po prostu przebywanie na słońcu. Pamiętajmy jednak, żeby nie przesadzić, bo skóra nieosłonięta jest bezpieczna w słońcu przez 10-15 min. Dlatego należy stosować filtry z kremem.
Z kolei zimą niedobory witaminy D można uzupełniać jedząc świeże ryby, bo są jej świetnym źródłem. Wiecie może co jeszcze zawiera dużo tej witaminy?

No i pamiętajcie,żeby nie przeholować z witaminą D, bo może się to skończyć biegunką, nudnościami, oraz osadzaniem się w płucach i nerkach wapnia.

P.S. Ciekawostka na koniec - wg badań z 2013 roku, ok.90% Polaków, ma niedobór witaminy D. A jak u was? Może czas na zdrowotny rachunek sumienia?

Zdjęcie

Mnie to nie grozi-uwielbiam słońce uwielbiam sie opalać-tak sie ładuje:)moj mąz mówi ze moj sezon na opalanie zaczyna sie juz w marcu i zaczynam oblegiwać taras nawet w zimie byleby tylko złapać troche promieni:)
To się chwali, tylko pamiętaj o kremach z filtrem :)

Re: Bez słońca wolniej chudniemy?

Napisał(a): Gość -

beFIT
Mi28
beFIT Otóż witamina D, którą jak zapewne wiecie, nasz organizm czerpie przede wszystkim ze słońca, jest bardzo ważna dla dobrej przemiany materii. Kiedy spada poziom witaminy D w organizmie, zaczynamy wolniej tracić kilogramy. Czytałam także, że wraz ze spadkiem wit. D wzrasta poziom greliny – hormonu, który sprawia, że czujemy się głodni.
To zaskakujące, ale ważnym elementem diety jest po prostu przebywanie na słońcu. Pamiętajmy jednak, żeby nie przesadzić, bo skóra nieosłonięta jest bezpieczna w słońcu przez 10-15 min. Dlatego należy stosować filtry z kremem.
Z kolei zimą niedobory witaminy D można uzupełniać jedząc świeże ryby, bo są jej świetnym źródłem. Wiecie może co jeszcze zawiera dużo tej witaminy?

No i pamiętajcie,żeby nie przeholować z witaminą D, bo może się to skończyć biegunką, nudnościami, oraz osadzaniem się w płucach i nerkach wapnia.

P.S. Ciekawostka na koniec - wg badań z 2013 roku, ok.90% Polaków, ma niedobór witaminy D. A jak u was? Może czas na zdrowotny rachunek sumienia?

Zdjęcie

Mnie to nie grozi-uwielbiam słońce uwielbiam sie opalać-tak sie ładuje:)moj mąz mówi ze moj sezon na opalanie zaczyna sie juz w marcu i zaczynam oblegiwać taras nawet w zimie byleby tylko złapać troche promieni:)
To się chwali, tylko pamiętaj o kremach z filtrem :)
pamietam:)
« Wróć do tematów
Do góry strony: Bez słońca wolniej chudniemy?