Odpowiadasz na:
Bez słońca wolniej chudniemy?

Gość
Temat dodał(a):
Gość -
Otóż witamina D, którą jak zapewne wiecie, nasz organizm czerpie przede wszystkim ze słońca, jest bardzo ważna dla dobrej przemiany materii. Kiedy spada poziom witaminy D w organizmie, zaczynamy wolniej tracić kilogramy. Czytałam także, że wraz ze spadkiem wit. D wzrasta poziom greliny – hormonu, który sprawia, że czujemy się głodni. To zaskakujące, ale ważnym elementem diety jest po prostu przebywanie na słońcu. Pamiętajmy jednak, żeby nie przesadzić, bo skóra nieosłonięta jest bezpieczna w słońcu przez 10-15 min. Dlatego należy stosować filtry z kremem. Z kolei zimą niedobory witaminy D można uzupełniać jedząc świeże ryby, bo są jej świetnym źródłem. Wiecie może co jeszcze zawiera dużo tej witaminy? No i pamiętajcie,żeby nie przeholować z witaminą D, bo może się to skończyć biegunką, nudnościami, oraz osadzaniem się w płucach i nerkach wapnia. P.S. Ciekawostka na koniec - wg badań z 2013 roku, ok.90% Polaków, ma niedobór witaminy D. A jak u was? Może czas na zdrowotny rachunek sumienia?

Piszesz jako

...a zalogowani dostają więcej. lub załóż konto pocztowe Interii

To zajmie tylko chwilę

Aby założyć unikalne konto na Forum, zarejestruj zupełnie darmową pocztę Interia.pl, wybierz nick i ciesz się nowymi nieograniczonymi możliwościami! Ciekawe dyskusje już na Ciebie czekają.Pomoc
4000 znaków do wpisania

Treść

Opisz własne doświadczenia, zadaj pytanie lub podziel się swoimi spostrzeżeniami.Twój wpis będzie ciekawszy, jeśli dodasz do niego zdjęcie i wideo.Odpowiadając w dyskusji, pamiętaj o kulturze wypowiedzi i przestrzeganiu regulaminu Forum.

przepisz kod z obrazka
Gość

Podsumowanie tematu - najnowsze 4 odpowiedzi

INTERIA.PL

Re: Bez słońca wolniej chudniemy?

Napisał(a): Gość -

Alicja001
Mi28

To się chwali, tylko pamiętaj o kremach z filtrem :)
pamietam:)
Pewnie masz nie złą figurkę? [/cytat]

Ano mam nie narzekam:)

Re: Bez słońca wolniej chudniemy?

Napisał(a): Gość -

Mi28

To się chwali, tylko pamiętaj o kremach z filtrem :)
pamietam:)[/cytat]

Pewnie masz nie złą figurkę?

Reklama

Re: Bez słońca wolniej chudniemy?

Napisał(a): Gość -

beFIT
Mi28
beFIT Otóż witamina D, którą jak zapewne wiecie, nasz organizm czerpie przede wszystkim ze słońca, jest bardzo ważna dla dobrej przemiany materii. Kiedy spada poziom witaminy D w organizmie, zaczynamy wolniej tracić kilogramy. Czytałam także, że wraz ze spadkiem wit. D wzrasta poziom greliny – hormonu, który sprawia, że czujemy się głodni.
To zaskakujące, ale ważnym elementem diety jest po prostu przebywanie na słońcu. Pamiętajmy jednak, żeby nie przesadzić, bo skóra nieosłonięta jest bezpieczna w słońcu przez 10-15 min. Dlatego należy stosować filtry z kremem.
Z kolei zimą niedobory witaminy D można uzupełniać jedząc świeże ryby, bo są jej świetnym źródłem. Wiecie może co jeszcze zawiera dużo tej witaminy?

No i pamiętajcie,żeby nie przeholować z witaminą D, bo może się to skończyć biegunką, nudnościami, oraz osadzaniem się w płucach i nerkach wapnia.

P.S. Ciekawostka na koniec - wg badań z 2013 roku, ok.90% Polaków, ma niedobór witaminy D. A jak u was? Może czas na zdrowotny rachunek sumienia?

Zdjęcie

Mnie to nie grozi-uwielbiam słońce uwielbiam sie opalać-tak sie ładuje:)moj mąz mówi ze moj sezon na opalanie zaczyna sie juz w marcu i zaczynam oblegiwać taras nawet w zimie byleby tylko złapać troche promieni:)
To się chwali, tylko pamiętaj o kremach z filtrem :)
pamietam:)

Re: Bez słońca wolniej chudniemy?

Napisał(a): Gość -

Mi28
beFIT Otóż witamina D, którą jak zapewne wiecie, nasz organizm czerpie przede wszystkim ze słońca, jest bardzo ważna dla dobrej przemiany materii. Kiedy spada poziom witaminy D w organizmie, zaczynamy wolniej tracić kilogramy. Czytałam także, że wraz ze spadkiem wit. D wzrasta poziom greliny – hormonu, który sprawia, że czujemy się głodni.
To zaskakujące, ale ważnym elementem diety jest po prostu przebywanie na słońcu. Pamiętajmy jednak, żeby nie przesadzić, bo skóra nieosłonięta jest bezpieczna w słońcu przez 10-15 min. Dlatego należy stosować filtry z kremem.
Z kolei zimą niedobory witaminy D można uzupełniać jedząc świeże ryby, bo są jej świetnym źródłem. Wiecie może co jeszcze zawiera dużo tej witaminy?

No i pamiętajcie,żeby nie przeholować z witaminą D, bo może się to skończyć biegunką, nudnościami, oraz osadzaniem się w płucach i nerkach wapnia.

P.S. Ciekawostka na koniec - wg badań z 2013 roku, ok.90% Polaków, ma niedobór witaminy D. A jak u was? Może czas na zdrowotny rachunek sumienia?

Zdjęcie

Mnie to nie grozi-uwielbiam słońce uwielbiam sie opalać-tak sie ładuje:)moj mąz mówi ze moj sezon na opalanie zaczyna sie juz w marcu i zaczynam oblegiwać taras nawet w zimie byleby tylko złapać troche promieni:)
To się chwali, tylko pamiętaj o kremach z filtrem :)

Reklama