Odpowiadasz na:
Brak magnezu - jak uzupełnić w diecie?

Gość
Temat dodał(a):
Gość -
przeszłam ostatnio badanie krwi, bo podejrzewano u mnie anemię, okazało się, ze to jednak z magnezem mam największe problemy. Postanowiłam trochę ograniczyć kawę, jednak mam do was pytanie - co jeszcze wprowadzić do diety? Biorę teraz suplementy z magnezem, ale nie chcę ich brać do śmierci, a wolę drugi raz nie dorobić się braków, bo za wiele mnie kosztowało to zmęczęnie. Co wybrać? Co jeść? Czego nie jeść?

Piszesz jako

...a zalogowani dostają więcej. lub załóż konto pocztowe Interii

To zajmie tylko chwilę

Aby założyć unikalne konto na Forum, zarejestruj zupełnie darmową pocztę Interia.pl, wybierz nick i ciesz się nowymi nieograniczonymi możliwościami! Ciekawe dyskusje już na Ciebie czekają.Pomoc
4000 znaków do wpisania

Treść

Opisz własne doświadczenia, zadaj pytanie lub podziel się swoimi spostrzeżeniami.Twój wpis będzie ciekawszy, jeśli dodasz do niego zdjęcie i wideo.Odpowiadając w dyskusji, pamiętaj o kulturze wypowiedzi i przestrzeganiu regulaminu Forum.

przepisz kod z obrazka
Gość

Podsumowanie tematu - najnowsze 4 odpowiedzi

INTERIA.PL

Re: Brak magnezu - jak uzupełnić w diecie?

Napisał(a): gość -

O właśnie, ja na ten suplement - chela-mag b6 trafiłam dopiero po użyciu 2 inny, w tym asparginu, które mi się nie chciały przyswajać kompletnie. Chelat już po niespełna 2 tygodniach wyrównał mi niedobory i opuściły mnie bolesne skurcze łydek :)

Re: Brak magnezu - jak uzupełnić w diecie?

Napisał(a): gość -

można np pić wodę zmineralizowaną bogata w magnez alb jeść orzechy włoskie, pestki dyni czy np kaszę gryczaną. Ale najpewniejszym sposobem jest zażywanie suplementu diety - ja postawiłam na chela mag b6 :)

Reklama

Re: Brak magnezu - jak uzupełnić w diecie?

Napisał(a): Gość -

Ważna jest dieta bogata w magnez: ciemne kakao i czekolada, pestki dyni i słonecznika, sezam, migdały i orzechy, produkty zbożowe, warzywa strączkowe, żółty ser, otręby, ryby, szpinak.

Re: Brak magnezu - jak uzupełnić w diecie?

Napisał(a): Gość -

przeszłam ostatnio badanie krwi, bo podejrzewano u mnie anemię, okazało się, ze to jednak z magnezem mam największe problemy. Postanowiłam trochę ograniczyć kawę, jednak mam do was pytanie - co jeszcze wprowadzić do diety? Biorę teraz suplementy z magnezem, ale nie chcę ich brać do śmierci, a wolę drugi raz nie dorobić się braków, bo za wiele mnie kosztowało to zmęczęnie. Co wybrać? Co jeść? Czego nie jeść?

Reklama