115
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń9 tys.
  • Odpowiedzi22
  • Ocen na +0
115 ppt ?

Chleb i dieta! (23)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Chleb i dieta!

Napisał(a): Gość -

Przechodzę na dietę, postanowione! Jestem jednak totalnym laikiem w kwestii żywienia, stąd mam pytanie - czy jeśli chcę oczyścić organizm i szybko zrzucić parę kilo - muszę zrezygnować z chleba?
Wszyscy mówią, że chleb bardzo tuczy, a ja tak bardzo go lubię - zwłaszcza graham!

Załączniki:
INTERIA.PL

Re: Chleb i dieta!

Napisał(a): Biala878 -

hmmm nie wiem ale graham tak chyba nie tluczy. Pszenny tak ale graham chyba nie. Moge Ci polecic diete Ducana ona na prawed dziala sama probowalam ja ale tylko przez tydzien heh ale schudla jakies 6kg takze na prawdedziala jeszcze moge Ci polecic jeden spalacz tez dziala drogi ale nie chce sie jesc nawet po nim :-) Thermal pro revolution . Hehe ja tez bym chciala schudnac ale jakos nie mam samozaparcia chociaz kiedys wazylam z 53kg i mniej... Tyle ze wczesniej nie mialam czasu nawet zjesc bo taka zagoniona byla to imprezka to wyjscia ciagle a teraz dom dziecko dom dziecko... No i tak sie tyje i maz ktoryuwielbia fast foody...

Reklama

Napisał(a): gość -

pewnie, ze tuczy, bo zawiera duzo wegli. Jesli jestes laikiem w tych sprawach to nie masz prawa byc na diecie, bo sobie zrobisz krzywde. Idz do dietetyka ktory rozpisze Ci diete.

Codziennie musisz dostarczac sobie odpowiednia ilosc wegli, bialka i tluszczow, plus witaminy. Dieta redukcyjna (czyli zeby schudnac) polega na cieciu ilosci wegli. Bialko i koniecznie tluszcze musza zostac na tym samym poziomie. Zamien biale pieczywo na ciemne (ale prawdziwe ciemne, nie barwione karmelem czy innym szitem) zero ziemniakow, bialy makaron zamien na ciemny, ryz tak samo.