Odpowiadasz na:
Ciążowa panika znów

Gość
Temat dodał(a):
Gość -
Hej, też się przenoszę już na nowe forum ze starymi problemami. Mianowicie moje ciążowe shizy... Nie wiem czy kiedyś mi to minie?? :( W lipcu raz kochałam się z chłopakiem (zabezpieczamy się gumkami i tabletkami) i raz się pieściliśmy. Wcześniej chyba z powodu przegrzania na słońcu kiepsko się czułam i miałam biegunkę (nie po wzięciu tabletek tylko rano i w ciągu dnia, tabletki biorę o 21). Potem miałam krwawienie - 17,18,19 lipca. Od tego czasu nie byliśmy razem. Wczoraj dostałam krwawienie, ale dzisiaj już bardzo skąpo - widać ślady krwi na papierze ale nie jest jej tyle, żeby zabrudziła podpaskę. Miałam też niedawno infekcję intymną. A niektóre z Was pisały, że podczas brania tabletek zdarza się nawet 1 dniowe krwawienie. Ja oczywiście schizuję, że to na pewno ciąża :( Kopnijcie mnie proszę, wiem, że jestem panikarą i każde odstępstwo od 3 dniowego krwawienia, spóźnienie o 1 dzień wywołuje u mnie panikę ;(

Piszesz jako

...a zalogowani dostają więcej. lub załóż konto pocztowe Interii

To zajmie tylko chwilę

Aby założyć unikalne konto na Forum, zarejestruj zupełnie darmową pocztę Interia.pl, wybierz nick i ciesz się nowymi nieograniczonymi możliwościami! Ciekawe dyskusje już na Ciebie czekają.Pomoc
4000 znaków do wpisania

Treść

Opisz własne doświadczenia, zadaj pytanie lub podziel się swoimi spostrzeżeniami.Twój wpis będzie ciekawszy, jeśli dodasz do niego zdjęcie i wideo.Odpowiadając w dyskusji, pamiętaj o kulturze wypowiedzi i przestrzeganiu regulaminu Forum.

przepisz kod z obrazka
Gość

Podsumowanie tematu - najnowsze 4 odpowiedzi

INTERIA.PL

Re: Ciążowa panika znów

Napisał(a): gość -

Jaki sens uprawiac seks i po kazdym bac sie ciazy? Seks jest dla doroslych ludzi, ktorzy w razie w potrafia poniesc konsekwencje.

Re: Ciążowa panika znów

Napisał(a): ~gość -

poczytałam sobie w sieci, że takie coś może się zdarzyć przy tabletkach. Jutro pójdę do lekarza i spytam o to, ewentualnie poproszę o usg dla pewności. Straszna panikara ze mnie, ale nic ne poradzę na to :(

Reklama

Re: Ciążowa panika znów

Napisał(a): Gość -

Niestety tak już mam :( Po prostu chciałam spytać z doświadczenia, czy to normalne, że czasem krawienie przy tabletkach może być tak krótkie, jak zazwyczaj trwa ok 3 dni

Reklama