338
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń22 tys.
  • Odpowiedzi113
  • Ocen na +0
338 ppt ?

Co Cię wkurza w Twojej kobiecie? (114)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Re: Co Cię wkurza w Twojej kobiecie?

Napisał(a): Gość -

brynka
rai Aktualnie nie mam kobiety, ale jeszcze kilka dni temu miałem, i oto co mnie w niej wkurzało:

- nie używała chusteczek do nosa, bo przy czyszczeniu nosa popsułaby sobie makijaż. Dlatego też katar wciągała.
- również w obawie o makijaż nie dała się całować w policzek.
- pomimo tego, że była śliczną dziewczyną, używała strasznie dużo pudru, podkładu, i nie wiem czego tam jeszcze
- jej humory były dla mnie okropne. Strach było się odezwać, by nie poczuła się obrażona.

szkoda,że trafiła Ci się taka sytuacja ale nie każda kobieta taka jest trafisz na tą własciwą
No nie każda - powiem nawet, że to była pierwsza taka z tych na które do tej pory trafiłem, haha.
Ale niestety trafić na tą odpowiednią, jest szalenie trudno...
INTERIA.PL

Re: Co Cię wkurza w Twojej kobiecie?

Napisał(a): gość -

gość - OBGRYZANIE PAZNOKCI I DRAPANIE GLOWY DO KRWI,
- MARUDZENIE NA PRAWIE WSZYSTKO I WSZYSTKICH,
- CO WEEKEND SHOPPING - LATANIE PO SKLEPACH Z CIUCHAMI MIMO IZ JUZ W SZAFIE SIE NIE MIESZCZA,
- MALO ODWAZNA W LOZKU,
- TROCHE JEJ SIE PRZYTYLO OD CZASU SLUBU (10KG W 6 LAT),
- NIE LUBI GLOSNEJ MUZYKI,
- GENERALNIE NIE DBA O MNIE, AZ SAM SIE DZIWIE CO JA W TYM ZWIAZKU JESZCZE ROBIE........
pewnie 12 groszy jej przynosisz i nie starcza na zadbanie o tak fantastycznego partnera,jakim jesteś

Re: Co Cię wkurza w Twojej kobiecie?

Napisał(a): gość -

gość
gość - OBGRYZANIE PAZNOKCI I DRAPANIE GLOWY DO KRWI,
- MARUDZENIE NA PRAWIE WSZYSTKO I WSZYSTKICH,
- CO WEEKEND SHOPPING - LATANIE PO SKLEPACH Z CIUCHAMI MIMO IZ JUZ W SZAFIE SIE NIE MIESZCZA,
- MALO ODWAZNA W LOZKU,
- TROCHE JEJ SIE PRZYTYLO OD CZASU SLUBU (10KG W 6 LAT),
- NIE LUBI GLOSNEJ MUZYKI,
- GENERALNIE NIE DBA O MNIE, AZ SAM SIE DZIWIE CO JA W TYM ZWIAZKU JESZCZE ROBIE........
pewnie 12 groszy jej przynosisz i nie starcza na zadbanie o tak fantastycznego partnera,jakim jesteś
AKURAT KASA U NAS TO NIE PROBLEM;) POZDRAWIAM

Reklama

Re: Co Cię wkurza w Twojej kobiecie?

Napisał(a): Gość -

oberszlesien
brynka
oberszlesien obgryza skórki, poza tym bywa pretensjonalna, co mni etak wqr, że głowa mała. pretensjonalność uważam, za damski terroryzm. nienawidzę tej cechy.
1. zachowujący się sztucznie;
2. zbyt wyszukany, świadczący o złym guście
to dwa określenia słowo pretensjonalny które wybierasz?
1, chociaż mam swoją regułkę i teraz jak myślę, to może nei pretensjonalność ile rozczeniowość.
czyli jednym słowem oczekująca z Twojej strony dużych nakładów finansowych w Wasz związek?

Re: Co Cię wkurza w Twojej kobiecie?

Napisał(a): Gość -

rai
brynka
rai Aktualnie nie mam kobiety, ale jeszcze kilka dni temu miałem, i oto co mnie w niej wkurzało:

- nie używała chusteczek do nosa, bo przy czyszczeniu nosa popsułaby sobie makijaż. Dlatego też katar wciągała.
- również w obawie o makijaż nie dała się całować w policzek.
- pomimo tego, że była śliczną dziewczyną, używała strasznie dużo pudru, podkładu, i nie wiem czego tam jeszcze
- jej humory były dla mnie okropne. Strach było się odezwać, by nie poczuła się obrażona.

szkoda,że trafiła Ci się taka sytuacja ale nie każda kobieta taka jest trafisz na tą własciwą
No nie każda - powiem nawet, że to była pierwsza taka z tych na które do tej pory trafiłem, haha.
Ale niestety trafić na tą odpowiednią, jest szalenie trudno...
ale jak już trafisz to będzie tocoś na co czekałeś całe życie a na taką chwilę warto czekać

Reklama

Re: Co Cię wkurza w Twojej kobiecie?

Napisał(a): Gość -

rai
brynka

ale jak już trafisz to będzie to coś na co czekałeś całe życie a na taką chwilę warto czekać
Tylko niech się spieszy, bo nie wiem ile mi jeszcze zostało, haha ;-)
oj staruszku staruszku mężczyzna jest jak wino im starszy tym lepszy nie wiesz?

Reklama

Re: Co Cię wkurza w Twojej kobiecie?

Napisał(a): Gość -

brynka
rai
brynka

ale jak już trafisz to będzie to coś na co czekałeś całe życie a na taką chwilę warto czekać
Tylko niech się spieszy, bo nie wiem ile mi jeszcze zostało, haha ;-)
oj staruszku staruszku mężczyzna jest jak wino im starszy tym lepszy nie wiesz?
A ja myslałem, że to bardziej kobiet dotyczy, haha

Re: Co Cię wkurza w Twojej kobiecie?

Napisał(a): gość -

A ja jestem bardzo zadowolony z mojej kobiety. Jest cudowna,o pogodnym usposobieniu, z poczuciem humoru, jest spontaniczna a zarazem odpowiedzialna, ma pasje, jest o czym z nią godzinami rozmawiać, namiętna i bez zahamowani w łóżku, uśmiechnięta, piękna... szaleje za nią, kocham jak wariat i jestem kochany. Kiedyś nie wierzyłem że coś takiego jak miłość istnieje a na dodatek działa w dwie strony i ja miałem to szczęście że mnie to spotkało.

Re: Co Cię wkurza w Twojej kobiecie?

Napisał(a): Gość -

rai
brynka
rai
brynka

ale jak już trafisz to będzie to coś na co czekałeś całe życie a na taką chwilę warto czekać
Tylko niech się spieszy, bo nie wiem ile mi jeszcze zostało, haha ;-)
oj staruszku staruszku mężczyzna jest jak wino im starszy tym lepszy nie wiesz?
A ja myslałem, że to bardziej kobiet dotyczy, haha
ja zostaję przy swojej wersjii:)
byłęś ze starszą kobietą od siebie?

Re: Co Cię wkurza w Twojej kobiecie?

Napisał(a): Gość -

brynka
rai
brynka
rai
brynka

ale jak już trafisz to będzie to coś na co czekałeś całe życie a na taką chwilę warto czekać
Tylko niech się spieszy, bo nie wiem ile mi jeszcze zostało, haha ;-)
oj staruszku staruszku mężczyzna jest jak wino im starszy tym lepszy nie wiesz?
A ja myslałem, że to bardziej kobiet dotyczy, haha
ja zostaję przy swojej wersjii:)
byłęś ze starszą kobietą od siebie?
No jak uważasz, haha ;-)
Tak, byłem.

Re: Co Cię wkurza w Twojej kobiecie?

Napisał(a): Gość -

gość A ja jestem bardzo zadowolony z mojej kobiety. Jest cudowna,o pogodnym usposobieniu, z poczuciem humoru, jest spontaniczna a zarazem odpowiedzialna, ma pasje, jest o czym z nią godzinami rozmawiać, namiętna i bez zahamowani w łóżku, uśmiechnięta, piękna... szaleje za nią, kocham jak wariat i jestem kochany. Kiedyś nie wierzyłem że coś takiego jak miłość istnieje a na dodatek działa w dwie strony i ja miałem to szczęście że mnie to spotkało.
mam podobnie, co nie znaczy że nie potrafi czasem wkurzyć. ot, taki urok :)

Re: Co Cię wkurza w Twojej kobiecie?

Napisał(a): Gość -

gość A ja jestem bardzo zadowolony z mojej kobiety. Jest cudowna,o pogodnym usposobieniu, z poczuciem humoru, jest spontaniczna a zarazem odpowiedzialna, ma pasje, jest o czym z nią godzinami rozmawiać, namiętna i bez zahamowani w łóżku, uśmiechnięta, piękna... szaleje za nią, kocham jak wariat i jestem kochany. Kiedyś nie wierzyłem że coś takiego jak miłość istnieje a na dodatek działa w dwie strony i ja miałem to szczęście że mnie to spotkało.
Też kiedyś miałem taką kobietę, ale potem się z nią ożeniłem :-/
« Wróć do tematów
Użytkownicy poszukiwali
  • co ciebie wkurza?
Do góry strony: Co Cię wkurza w Twojej kobiecie?