16
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń641
  • Odpowiedzi10
  • Ocen na +0
16 ppt ?

Co można ugotować w pół godziny? (11)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Co można ugotować w pół godziny?

Napisał(a): Gość -

Witam.
Zazwyczaj nie mam czasu na gotowanie, bo jestem studentem, więc najprostszymi rzeczami, które mogę przyrządzić w krótkim czasie to rosół, spaghetti, parówki.
Macie jakieś pomysły, co można przyrządzić w max. 30 minut? Studentom zależy na czasie :P
INTERIA.PL

Re: Co można ugotować w pół godziny?

Rosół w 30 min?
Proponuje,podsmażyć na łyżeczce pokrojony lekko posolony w kostkę filecik z kurczaczka, zalać gotowym sosem słodko-kwaśnym z Łowicza chwilkę poddusić, do tego woreczek ryżu i amciu ,że hoho:;-)))CAŁOŚC trwa tyle co gotowanie ryżu.pozdrawiam

Reklama

Reklama

w pół godziny można ugotowac ryż i do tego warzywka z patelni
w pół godziny można ugotowac ziemniaki i zrobic kotlety :) ( na surowke moze braknac czasu:P )
w pół godziny można ugotowac makaron i przyrządzic jakiś sosik do tego :)

Reklama

na poczatku troche roboty ale w pol godziny zdazysz 2szlanki suchego ryzu smaze na zloty kolor zalewam 4szklankami wody dodaje 2 lyzeczki przyprawy meksykanskiej kamisu 1lyzeczka soli 2 starte marcewki 1 duzy por pokrojony w talarki z czescia zielona( mozna dodac 1papryke czerwona ) i pokrojana piers zkurczaka moze byc wiecej w zaleznosci od upodoban przysmazona lub nie wszystko dusi sie okolo 15 -20 minut ryz powinien byc sypki wedlu upodobania mozna dodac ale juz po zdjeciu potrawy z ognia wiecej przyprawy 1/2 lyzeczki imbiru i groszek wychodzi duzo i pyszne garnek musi byc wiekszy bo ryz pecznieje

Proponuję placuszki ziemniaczane z dodatkami typu kiełbasa, boczek plus np. sosik czosnkowy. Pyszne i szybkie. Albo dnia poprzedniego ugotować więcej ziemniaków na obiad a w dniu właściwym pokroić je na plasterki, podsmażyć na złoto razem z ulubioną kiełbaska i cebulką na to wbić jajko, do popicia maślanka :)