Komentarze (135)

Dodaj komentarz

Napisał(a): ~retrooa -

NIE SAME STUDIA SIĘ LICZĄ, ALE PRAKTYCZNE UMIEJĘTNOŚCI. nie można o tym zapominać ...
Odpowiedzi (1)

Napisał(a): ~pol342 -

u mnie w firmie w Łodzi płacą na start: 5800, inżynier po mechanicznym albo po elektronice, do tego pakiety sportowe i medyczne..a i tak nie mamy chętnych do pracy. ukraińców ściągamy..
Odpowiedzi (5)

Napisał(a): ~mazur -

A ja jestem nauczycielem mam 3500 na rękę. Wolne soboty i święta. A i wakacje i ferie gdzie dorabiam u szwagra. Najlepsze jest to że sie nie przemęczam. Pracę kocham bo gdzie mi tyle dadzą za paręnaście godzin tygodniowo.
Odpowiedzi (1)

Napisał(a): ~Sami -

Informatycy i w kraju nie będzie nikt robił tylko że na tych informatyków musi tyrać cała kasta fizoli.
Odpowiedzi (5)

Napisał(a): ~... -

Jezeli ktos studiowal biotechnologie lub biochemie aby potem pracowac w sprzedazy lub marketingu to zmarnowal kilka lat zycia oraz pieniadze rodzicow i podatnikow. Dla biotechnologa lub biochemika praca jako marketingowiec lub sprzedawca to NIE JEST praca w branzy.
Odpowiedź (0)

Napisał(a): ~SzklaneOKO -