0
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń41
  • Odpowiedzi0
  • Ocen na +0
0 ppt ?

co zjesc?? (7)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

co zjesc??

Napisał(a): Gość -

Kochani... mam pytanie... otoz moj maz jest bardzo szczuply i zastatnwiam sie co moge mu gotowac i robic do jedzenia zeby przytyl zaznaczam jedank ze on chce przytyc ale nie chce zeby urósl mu brzuszek... czytalam wiele na ten temat ale co inny artykul to inna rada i jedna zaprzecza drugiej...
jak mozecie to pomozcie:)):)))
Pozdrawiam
INTERIA.PL

Re: co zjesc??

Napisał(a): Gość -

to akurat prawda, jest sto tysięcy recept na schudnięcie, a na przytycie chyba drugie tyle ;) ja bym przede wszystkim stawiała nie tyle na jedzenie, co na ćwiczenia budujące mięśnie (czyli nie bieganie, rowerek etc które raczej spalają kalorie tylko te siłowe, rzeźbiące sylwetkę) - bo w końcu ważne jest, by tą nadwyżkę kalorii przekształcić na coś lepszego niż tłuszcz zapasowy i oponkę dookoła brzucha ;) jeśli chodzi o jedzenie, to wydaje mi się, że twój chłopak bez obaw może jeść większe ilości złożonych węglowodanów, tłuściejsze produkty nabiałowe i "tuczące" owoce jak winogrona, banany, awokado... :)

Re: co zjesc??

Napisał(a): Gość -

Powiem Ci, ża przytuć umiejętnie jak i zchudnąć to bardzo trudna sztuka. Trzeba jeść małymi porcjami ale często i należy przede wszystkim ćwiczyć, bo inaczej albo skóra będzie zwiodczałą( w przypadku chudnięcia) albo będzie się obrastać w łuszczu i to w najbardziej nieporządanych miejscach - brzych będzie pierwszy. Proponuję jakieś tłuczące dania - nabiał (sery), mięso (czerwone jest tłuczące), może nawet coś słodkiego. Ale tak jak mówię - trzeba ćwiczyć, aby ciało nabrało masy mięśniowej a nie tłuszczu.

Reklama

Re: co zjesc??

Napisał(a): Gość -


2008-02-25

Prowadź historię swojej wagi
Oddajemy w Wasze ręce mechanizm służący do prowadzenia historii Waszej wagi. Na podstawie wprowadzonych punktów kontrolnych automatycznie tworzony jest wykr [...]

Zobacz wszystkie
diety użytkowników diety dedykowane diety dla facetów diety dla grup krwi diety kolorowe diety polskich gwiazd diety produktowe diety tygodniowe diety w chorobie diety z limitem kalorycznym diety z przedziałem wiekowym diety z różnych stron świata diety znanych i lubianych Strona główna » Dieta dla chudych - wysokoenergetyczna
zapamiętaj:
przypomnij mi hasłoSuplementy diety
Kupuj tanio i wygodnie z dostawą do domu. Największy wybór w świetnych cenach. Sprawdzone odchudzanie
Skutecznie wyszczuplające odżywki i suplementy diety w letniej promocji cenowej. Wyposażenie i Dekoracja Wnętrz
Największy w Polsce sklep internetowy z artykułami wyposażenia wnętrz. Oceń dietę:
(Zaloguj się, aby oceniać)
Obecnie 0.00/5 Ocena: 0.0/5 (0 głosów)


Baza dietGrupa diet: diety dedykowane
Dieta dla chudych - wysokoenergetyczna
Założenia:
W czasie kiedy większość ludzi będących na różnorodnych dietach walczy z nadwagą, jest grupa ludzi, która postępuje odwrotnie i próbuje przybrać na wadze. Podwyższenie wagi w zdrowy sposób (poprzez wzrost tkanki mięśniowej, a nie tłuszczowej !) jest procesem wolnym. Aby zyskać 0,5 kg na tydzień, będzie potrzebne konsekwentne spożywanie co najmniej 500 kcal dziennie więcej. Ta wielkość kalorii może być zmienna, ponieważ na przemianę materii mają wpływ: wielkość powierzchni ciała, temperatura, poziom hormonów (nadczynność tarczycy), wiek, płeć, kondycja układu nerwowego, stan fizjologiczny, spożywanie kawy, herbaty i papierosy, no i oczywiście czynniki genetyczne. Biorąc pod uwagę powyższe czynniki, trzeba być świadomym, że nie jest to proste.
Każdy, kto chce przybrać na wadze, w pierwszej kolejności, przez 7 dni powinien dokładnie zapisywać co i ile spożył i pił, liczyć dokładnie spożyte kalorie, pamiętając o tym, że ma to być normalny "żywieniowy" tydzień. Przez te 7 dni codziennie rano na czczo i wieczorem zapisywać wagę i odnotowywać ewentualne wahania wagi i korelację z przyjmowaną dzienną ilością kalorii. Zapisywanie ilości spożytych kalorii pozwoli oszacować, jakiej ilości kalorii będzie trzeba zapewnić, aby przybrać na wadze. Do otrzymanego dziennego średniego spożycia kalorii należy dodać około 500 kcal dziennie. Jeżeli po okresie 2 miesięcy nie nastąpiło zwiększenie wagi należy zwiększyć liczbę przyjmowanych kalorii o 250 kcal.

Aby przybrać na wadze trzeba przestrzegać stosować się do kilku ważnych zasad:

• Jeść konsekwentnie, każdego dnia trzy podstawowe posiłki plus dwa lub trzy dodatkowe posiłki przekąskowe. Nie można pomijać żadnego z posiłków. Przez rozszerzenie "programu" posiłków do 5-6, nie będzie trzeba spożywać posiłków na "siłę" i dodatkowo nie będzie czuło się "napchania". Często jest tak, że przyjmuje się tylko 2-3 obfite posiłki dziennie, które tylko niepotrzebnie obciążają układ trawienny. Ostatni posiłek - przekąskę powinno przyjmować się możliwie jak najpóźniej, tak aby nie zakłócało to snu i problemów z zaśnięciem. Nie powinno robić się dłuższych przerw między posiłkami niż 4 godziny,

• Zamiast wody do picia spożywać, szczególnie po wysiłku fizycznym duże ilości pokarmów płynnych - gęste soki owocowe i warzywne i napoje mleczne (najlepiej fermentowane). Soki owocowe i warzywne (0,5 szklanki przed posiłkiem pobudza apetyt). Zawarta w nich woda aktywuje mięśnie. Polecana jest też szczególnie na wieczór melisa, która uspokaja i spowalnia przemianę materii.

• Wzmożyć wysiłek fizyczny, aby stymulować rozwój tkanki mięśniowej. U ludzi szczupłych z natury ćwiczenia fizyczne powodują utratę wagi, a nie przybieranie, ale pobudzają za to apetyt, przez co dodatkowo można jeszcze zwiększyć ilość spożywanych kalorii. Ćwiczenia powodują również większe pragnienie, co łatwo można wykorzystać do spożywania gęstych soków owocowych i warzywnych i napojów mlecznych,

• Aby przybrać na wadze trzeba wykazać się cierpliwością, jednak im wolniej, ale systematyczniej będzie się przybierało na wadze tym bardziej prawdopodobniej nowe kilogramy będą zamieniać się na tkankę mięśniową, a nie na tłuszczową,

• Spożywanie większej ilości tłuszczu generalnie wpływa na przyrost wagi, ale spożywanie dużej ilości tłuszczów pochodzenia zwierzęcego jak: masło, tłuste sery, tłusta śmietana, tłuste mięso a także fast-foody może prowadzić do zwiększenia poziomu cholesterolu, dlatego powinny być spożywane w umiarkowanych ilościach. Korzystne jest natomiast spożywanie nienasyconych tłuszczów pochodzących z oliwek, oliwy, ryb morskich, awokado, orzechów,

• Słodycze, które również wpływają na przyrost wagi, powinny być zastąpione słodkościami o większej wartości odżywczej (ze względu na zawartość witamin, soli mineralnych, potrzebnych do zdrowego przybrania na wadze) tj: gęste soki owocowe i warzywne, napoje mleczne, muesli, miód, orzechy, bakalie, suszone owoce,

• Unikać kofeiny i nikotyny ponieważ są one stymulatorami metabolizmu, powodując, że spala się kalorie w szybszym tempie,

• Odpoczynek, relaks, ćwiczenia fizyczne są czynnikami, które pośrednio wpływają na przyrost wagi. Stres i napięcie układu nerwowego są czynnikami, których powinno się unikać.

Produkty zalecane w diecie (dodatkowe):

• Makarony (gotowane na półtwardo), ryż brązowy (naturalny),
• Pieczywo ciemne z pełnego przemiału, razowe, pumpernikiel,
• Muesli, płatki, orzechy, rodzynki, słonecznik, pestki dyni, bakalie
• Suszone owoce (morele, banany, papaja, jabłka, śliwki, figi, daktyle),
• Owoce: ananas, banany, grejfruty, awokado, truskawki,
• Gęste soki owocowe i warzywne, nektary,
• Napoje mleczne: kefiry, jogurty, kwaśne mleko, mleko acidofilne,
• Napój z melisy
• Warzywa: groszek, kukurydza (unikać z puszek), ziemniaki, groch, fasola, marchew, kabaczki, oliwki, wszystkie pozostałe warzywa strączkowe,
• Krakersy,
• Miód,
• Ryby morskie,
• Oliwa z oliwek,
• Drób, wołowina.


KomentarzeBrak komentarzy dla tej diety.

Skomentuj Copyright © 2007-2009 by 3P Inwestycje Internetowe SA. Wszystkie prawa zastrzeżone. Created by Magnetic Point O nas | Kontakt | Polityka prywatności

Re: co zjesc??

Napisał(a): Gość -

mój mąż miał ten sam problem.zaczoł stosować diete w której ma wyliczone ile potrzebuje białka węglawodanów i kalorii.je w określonych porach i w odpowiedniej ilości,a je np na śniadanie płatki owsiane z mlekiem póżniej 3 jakja smażone/gotowane ,następnie serek wiejski z 2 kromkami chleba razowego,na obiad ryż z kurczakiem gotowany/pieczony lub podsmażony w kawałkach,po siłowni ziemniaki z jakimś mięskiem obojętnie jakim,kolacja wypija białko lub coś tam innego.polecam strone sfd tam można wyliczyć jakie mąż ma zapotrzebowanie i ułożyć dietę

Reklama

Re: co zjesc??

Napisał(a): Gość -

Dora, nie do końca się z tym zgodzę, przerabiałem ten temat. Na początek niech odstawi piwko na raz w miesiącu (okazyjnie).
Jeśli nie chce przytyć tylko nabrać masy mięśniowej, to od samego jedzenia nic nie zdziała, chyba że będzie robił jedzeniowy maraton, np pływanie w rosole lub przeprawa przez gulasz ;)
Niech zdecyduje które partie mięśni wymagają poprawy i zacznie trenować pod tym kontem, nie mówię tu o siłowni, wystarczą pompki, brzuszki, 6-weidera, basen lub rower :) powinien jeść wtedy dużo ryżu, ryb, bananów które są bardzo dobre podczas treningu, a unikać tłustych rzeczy (wieprzowina, baranina), a jeśli będzie myślał o poważnym treningu siłowym niech kupi białko w proszku :)
Jeśli chcesz jednak żeby nabrał ciała w tajemnicy przed nim, to jesteś na spalonej pozycji, samo się nic nie zrobi.

Pozdrawiam

Reklama

« Wróć do tematów
Do góry strony: co zjesc??