603
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń31 tys.
  • Odpowiedzi291
  • Ocen na +0
603 ppt ?

co zrobić z łuszczycą? :( (292)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Re: co zrobić z łuszczycą? :(

Napisał(a): gość -

Hej 2 tygodnie temu dostałam łuszczycy na rękach i stopach byłam u dermatologa dostałam antybiotyk i maść belogent tylko w ulotce jest napisane że szczególnie ostrożnie stosować u pacjentów z łuszczyca co o tym sądzicie używał ktoś nie znam się wogole możecie mi polecić jakieś leki jak dbać o higienę itp.
INTERIA.PL

Wszystko to robiłam co napisałaś Mam na skórze głowy i powiem, że pomaga ale na chwilę tzn codziennie musiałabym smarować głowę olejem z czarnuszki a tani nie jest o codziennie mtc bo już nazmatepnego dnia mam skorupkę i swędzi Wit D pije non stop i tran jem kurkumę od lat tylko leki mi pomagały niestety....

Reklama

Co zdjagnozowac łuszczyce bo. Nie bardzo zrozumiałam...?
Ja mam łuszczyce na głowie od niedawna Jest to następna u mnie choroba autoimmunologiczna mam dwie inne o których nie wiedziałam być może kilka lat niektóre nie daja objawów u mnie tak było Próbowałam wszystkiego co możliwe łącznie z olejem kokosowym z czarnuszki lnianym konopnym Jest tak że przed myciem smaruje głowę trzymam ok 3h myje za dwa dni jest to samo Tylko maście i leki pomagają nie zioła itp rzeczy

Co zdjagnozowac łuszczyce bo. Nie bardzo zrozumiałam...?
Ja mam łuszczyce na głowie od niedawna Jest to następna u mnie choroba autoimmunologiczna mam dwie inne o których nie wiedziałam być może kilka lat niektóre nie daja objawów u mnie tak było Próbowałam wszystkiego co możliwe łącznie z olejem kokosowym z czarnuszki lnianym konopnym Jest tak że przed myciem smaruje głowę trzymam ok 3h myje za dwa dni jest to samo Tylko maście i leki pomagają nie zioła itp rzeczy

Reklama

Napisał(a): Benu -

Cześć 🙂
Chciałam przeczytać na Twoim blogu o łuszczycy, ale nie potrafię. Weszłam na stronę główną i dalej nic nie chce wskoczyć...🤔😕 Moze cos zle robie...