161
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń4 tys.
  • Odpowiedzi116
  • Ocen na +-6
161 ppt ?

Czy antykoncepcja powinna być refundowana? (117)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Re: Czy antykoncepcja powinna być refundowana?

Napisał(a): Gość -

cypis85
Junani
cypis85
Junani ile teraz kosztuje pudełeczko??
myślę, że stosunkowo niewiele kobiet nie używa dlatego, że je na to nie stać. po taką darmową pewnie pierwsze ustawiłyby się babki, które wolną ręką po dyszce dziennie na fajki wydają :))
wszystko jest kwestia priorytetów.

czy ktoś wie ile kosztuje taka tabletka "po"?? przecież jej też nikt za darmo rozdawać nie będzie.
pewnie około 150zł powinna kosztować 1000zł
ale niby dlaczego tak dużo?? poza emocjami masz jakieś argumenty??
Mam myśle że każda kobieta bedzie kupywac garśc idąc na impreze a kiedy wreszcie upolują sobie juz tego jedynego bedzie chciała zajść w ciąże okaże sie że lipa nic z tego
Garść? A skąd wezmą na to kasę?
INTERIA.PL

Re: Czy antykoncepcja powinna być refundowana?

Napisał(a): Gość -

cypis85
Junani
cypis85
Junani ile teraz kosztuje pudełeczko??
myślę, że stosunkowo niewiele kobiet nie używa dlatego, że je na to nie stać. po taką darmową pewnie pierwsze ustawiłyby się babki, które wolną ręką po dyszce dziennie na fajki wydają :))
wszystko jest kwestia priorytetów.

czy ktoś wie ile kosztuje taka tabletka "po"?? przecież jej też nikt za darmo rozdawać nie będzie.
pewnie około 150zł powinna kosztować 1000zł
ale niby dlaczego tak dużo?? poza emocjami masz jakieś argumenty??
Mam myśle że każda kobieta bedzie kupywac garśc idąc na impreze a kiedy wreszcie upolują sobie juz tego jedynego bedzie chciała zajść w ciąże okaże sie że lipa nic z tego
Bzdury człowiecze prawisz...xD
Kobieta ''polująca'' nie jest na tyle głupia żeby się wcześniej nie zabezpieczyć, tylko jakiś syf garściami łykać.....xD

Re: Czy antykoncepcja powinna być refundowana?

Napisał(a): Gość -

Kressska
cypis85
Junani
cypis85
Junani ile teraz kosztuje pudełeczko??
myślę, że stosunkowo niewiele kobiet nie używa dlatego, że je na to nie stać. po taką darmową pewnie pierwsze ustawiłyby się babki, które wolną ręką po dyszce dziennie na fajki wydają :))
wszystko jest kwestia priorytetów.

czy ktoś wie ile kosztuje taka tabletka "po"?? przecież jej też nikt za darmo rozdawać nie będzie.
pewnie około 150zł powinna kosztować 1000zł
ale niby dlaczego tak dużo?? poza emocjami masz jakieś argumenty??
Mam myśle że każda kobieta bedzie kupywac garśc idąc na impreze a kiedy wreszcie upolują sobie juz tego jedynego bedzie chciała zajść w ciąże okaże sie że lipa nic z tego
Garść? A skąd wezmą na to kasę?
no tak zapomniałem dzisiejsze polki idą na impreze bez kasy;/

Reklama

Re: Czy antykoncepcja powinna być refundowana?

Napisał(a): Gość -

cypis85
Kressska
cypis85
Junani
cypis85
Junani ile teraz kosztuje pudełeczko??
myślę, że stosunkowo niewiele kobiet nie używa dlatego, że je na to nie stać. po taką darmową pewnie pierwsze ustawiłyby się babki, które wolną ręką po dyszce dziennie na fajki wydają :))
wszystko jest kwestia priorytetów.

czy ktoś wie ile kosztuje taka tabletka "po"?? przecież jej też nikt za darmo rozdawać nie będzie.
pewnie około 150zł powinna kosztować 1000zł
ale niby dlaczego tak dużo?? poza emocjami masz jakieś argumenty??
Mam myśle że każda kobieta bedzie kupywac garśc idąc na impreze a kiedy wreszcie upolują sobie juz tego jedynego bedzie chciała zajść w ciąże okaże sie że lipa nic z tego
Garść? A skąd wezmą na to kasę?
no tak zapomniałem dzisiejsze polki idą na impreze bez kasy;/
Jezu!!!!
a ty myślisz że jak się idzie na imprezę to po to żeby się pobzykać z kim popadnie????????

Reklama

Re: Czy antykoncepcja powinna być refundowana?

Napisał(a): Gość -


Jezu!!!!
a ty myślisz że jak się idzie na imprezę to po to żeby się pobzykać z kim popadnie????????[/cytat]

no wiekszości wypadkach tak jest ostatnio byłem w przytkowicach w energi :) ciekawe widoki:) XD masakra po prostu

Reklama

Re: Czy antykoncepcja powinna być refundowana?

Napisał(a): Gość -

Ziemowitt antykoncepcja refundowana -- co za bzdura i to w czasach gdy rodzice muszą ponosić pełną odpłatność za zaszczepienie dziecka przeciw ospie , to mogła zaproponować tylko ofiara pękniętego kondoma
nie muszą ponosić kosztów takich szczepień.....:(

Re: Czy antykoncepcja powinna być refundowana?

Napisał(a): Gość -

cypis85
Kressska
cypis85
Junani
cypis85
Junani ile teraz kosztuje pudełeczko??
myślę, że stosunkowo niewiele kobiet nie używa dlatego, że je na to nie stać. po taką darmową pewnie pierwsze ustawiłyby się babki, które wolną ręką po dyszce dziennie na fajki wydają :))
wszystko jest kwestia priorytetów.

czy ktoś wie ile kosztuje taka tabletka "po"?? przecież jej też nikt za darmo rozdawać nie będzie.
pewnie około 150zł powinna kosztować 1000zł
ale niby dlaczego tak dużo?? poza emocjami masz jakieś argumenty??
Mam myśle że każda kobieta bedzie kupywac garśc idąc na impreze a kiedy wreszcie upolują sobie juz tego jedynego bedzie chciała zajść w ciąże okaże sie że lipa nic z tego
Garść? A skąd wezmą na to kasę?
no tak zapomniałem dzisiejsze polki idą na impreze bez kasy;/
No sory ale jak tabletka kosztuje 100 zł to nie jest to mało. Taniej wyjdzie antykoncepcja całomiesieczna. Liczyc jeszcze potrafię.

Re: Czy antykoncepcja powinna być refundowana?

Napisał(a): Gość -

bodzik1
Ziemowitt antykoncepcja refundowana -- co za bzdura i to w czasach gdy rodzice muszą ponosić pełną odpłatność za zaszczepienie dziecka przeciw ospie , to mogła zaproponować tylko ofiara pękniętego kondoma
nie muszą ponosić kosztów takich szczepień.....:(


dla twojej wiadomości --pełna szczepionka to dwa zastrzyki w sumie 500zł -obowiązuje pełna odpłatność , prawda nie muszą płacić ale i nie zaszczepią -- to taka twoja filozofia-gratuluję

Re: Czy antykoncepcja powinna być refundowana?

Napisał(a): Gość -

gość Trzeba jak najszybciej zerwać z oszołomstwem, ciemnotą, zacofaniem i zakazać antykoncepcji każdego rodzaju raz na zawsze. Rozprowadzanie i stosowanie jej surowo karać.


może to zbyt radykalne , powinny być normalne warunki kto kocha dzieci nie ma i tuzin ale niech je sam utrzymuje dać mu pracę a nie zasiłek a kto nie czuje powołania do dużej rodziny niech ma jedno jego sprawa ale nie kosztem podatników
« Wróć do tematów
Do góry strony: Czy antykoncepcja powinna być refundowana?