222
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń7 tys.
  • Odpowiedzi145
  • Ocen na +0
222 ppt ?

Czy facet sie zmieni po slubie??? (146)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Czy facet sie zmieni po slubie???

Napisał(a): Gość -

moj narzeczony troche popija i nie wiem czy tak juz bedzie czy przestanie... mamy juz zamowiona sale i zaplacona zaliczke, slub za rok a ja go widze o wiele za czesto pijanego. kiedys byl bardziej dzentelmenem teraz zchamial. nie odzywa sie do mnie juz tak jak kieyds. czy bedzie tylko gorzej? czy ktos wie o czym ja mowie?
INTERIA.PL

Re: Czy facet sie zmieni po slubie???

Napisał(a): gość -

No właśnie, wiele kobiet oszukuje same siebie wmawia sobie że facet się zmieni poślubie itp. a potem gdy pije, bije, zdradza, płaczą i mają pretensje dlaczego to mnie spotkało, musisz podjąć decyzję, i wziąść za nią odpowiedzialność i ponieść jej konsekwencje.

Re: Czy facet sie zmieni po slubie???

Napisał(a): gra1234 -

odmow wszystkie plany, on sie nie zmieni, bedzie tylko gorzej!!!!!!bedzie pil, coraz mniej sie do ciebie odzywal, a gdzie rozmowy? tragedia dla ciebie i dzieci, jeszze powie widzialy galy co braly.......w rodzinie meza wszyscy mezczyzni pija alkohol, albo 3,4 piwa dziennie ich zony sa wykonczone nerwowo, mam kontakt z psychologiem ,odseperowalam moich synow od tej rodziny, oni nie maja czasu na prace, bo ciagle cos opijaja, slabi psychicznie, pija i placza jak to ciezko im sie zyje....szkoda gadac...dziewczyno zerwij ten zwiazek z dnia na dzien, bo bedzie ci plakal,blagal, przepraszal a za pare dni urznie sie do upadlego.....

Re: Czy facet sie zmieni po slubie???

Napisał(a): Gość -

justynkaaaa moj narzeczony troche popija i nie wiem czy tak juz bedzie czy przestanie... mamy juz zamowiona sale i zaplacona zaliczke, slub za rok a ja go widze o wiele za czesto pijanego. kiedys byl bardziej dzentelmenem teraz zchamial. nie odzywa sie do mnie juz tak jak kieyds. czy bedzie tylko gorzej? czy ktos wie o czym ja mowie?
Niestety ale po ślubie będzie coraz gorzej zwróć uwagę dlaczego tak popija lub kto Go rozpija jeśli chcesz tkwić w takim związku to Twoja sprawa ale wiedz jedno najbardziej cierpi potem rodzina czyli Ty i dzieci Ja na Twoim miejscu wycofałabym się ze ślubu póki nie jest jeszcze za późno. Zastanów się dobrze dziewczyno!

Re: Czy facet sie zmieni po slubie???

Napisał(a): gość -

To zależy od faceta i od kobiety. Wielu facetów zmienia się po ślubie jak mają z tego jakąś korzyść - dobrą żonę, dobry seks, mają u kobiety zrozumienie i rekompensatę za to, z czego po ślubie musieli zrezygnować. Musi być coś za coś. A jak faceta będziesz chciała zmienić na siłę nie dając nic w zamian, stosując tylko negatywną motywację (bo musisz, bo to twój obowiązek, bo ci nie dam, bo zrobię awanturę itd.) to spotkasz się tylko z oporem, albo ulegnie dla spokoju i biędzie miał do ciebie żal, że jesteś jędzą, której on jest potrzebny w roli sługi (do zarabiania, nadskakiwania i wykonywania poleceń jaśnie pani). Wiem po sobie. Picie to jednak zdradliwe hobby i nigdy nie wiadomo jak się rozwinie. Zależy ile popija i jak często. Ja po ślubie od wielu lat piję tak samo jak przed ślubem - co kilka dni piwko-dwa, raz w miesiącu coś więcej. Jak z kasą gorzej to w ogóle rezygnuję. Także umiar można zachować.

Re: Czy facet sie zmieni po slubie???

Napisał(a): gość -

uciekaj uciekaj uciekaj!!!!!
będzie tylko gorzej
jeszcze masz szanse,ratuj się!
jeśli nie posłuchasz mnie,to za wiele lat przypomnisz sobie moje słowa po jakiejś potwornej traumie zapłakana,zrezygnowana i przegrana...
faceci się nie zmieniają,wiem co mówię,bo sam jestem facetem!

Re: Czy facet sie zmieni po slubie???

Napisał(a): gość -

justynkaaaa moj narzeczony troche popija i nie wiem czy tak juz bedzie czy przestanie... mamy juz zamowiona sale i zaplacona zaliczke, slub za rok a ja go widze o wiele za czesto pijanego. kiedys byl bardziej dzentelmenem teraz zchamial. nie odzywa sie do mnie juz tak jak kieyds. czy bedzie tylko gorzej? czy ktos wie o czym ja mowie?
masz jeszcze czas wycofaj się
« Wróć do tematów
Użytkownicy poszukiwali
  • czy facet przestanie pic po slubie
  • czy po slubie zawsze jest gorzej
  • alkoholik pociagnie cie ze soba na dno
Do góry strony: Czy facet sie zmieni po slubie???