314
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń24 tys.
  • Odpowiedzi65
  • Ocen na +12
314 ppt ?

Czy ładna zawsze znaczy głupia ? (66)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Czy ładna zawsze znaczy głupia ?

Napisał(a): Gość -

Mam do Was pytanie. Czy zawsze jak widzicie ładną dziewczynę to od razu zakładacie ,że jest ona głupia ?
Ja często spotykam się z taką opinią na mój temat i wszyscy są w szoku gdy mówię,że studiuję dwa kierunki oraz pracuję . Faceci zawsze myślą tylko o jednym ,prawią mi komplementy i nigdy nie podejmują żadnych ambitnych tematów do rozmowy.

Załączniki:
INTERIA.PL

Re: Czy ładna zawsze znaczy głupia ?

anaewa Wystarczy 20 minut rozmowy z człowiekiem, by ocenić na jakim poziomie można z nim prowadzić konwersację :)
zgadzam sie ,znam wile ladnych i madrych dziewczyn a jesli faceci oceniaja tylko po wygladzie to sami nie grzesza inteligencja:)

Reklama

zlosnica
anaewa Wystarczy 20 minut rozmowy z człowiekiem, by ocenić na jakim poziomie można z nim prowadzić konwersację :)
zgadzam sie ,znam wile ladnych i madrych dziewczyn a jesli faceci oceniaja tylko po wygladzie to sami nie grzesza inteligencja:)
Wygląd zewnętrzny ma ogromne znaczenie.
Najczęściej jest powodem chęci poznania kogos :)

Reklama

Napisał(a): gość -

sweetie Mam do Was pytanie. Czy zawsze jak widzicie ładną dziewczynę to od razu zakładacie ,że jest ona głupia ?
Ja często spotykam się z taką opinią na mój temat i wszyscy są w szoku gdy mówię,że studiuję dwa kierunki oraz pracuję . Faceci zawsze myślą tylko o jednym ,prawią mi komplementy i nigdy nie podejmują żadnych ambitnych tematów do rozmowy.

0003964WJDCJPWIT
Nie dziwię się cytat.. Faceci zawsze myślą tylko o jednym ,prawią mi komplementy i nigdy nie podejmują żadnych ambitnych tematów do rozmowy.

Jeżeli tak sie ubierasz jak jest twój awatar ..to mówi samo za siebie

Reklama

WildD Ładna znaczy goopia?