220
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń9 tys.
  • Odpowiedzi120
  • Ocen na +0
220 ppt ?

Dlaczego nie mogę znaleźć faceta :( ? (121)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Re: Dlaczego nie mogę znaleźć faceta :( ?

Napisał(a): Gość -

obserwator1971
renee
obserwator1971
renee
0becny
renee Obciu!!!Zbereźniku jeden, daj spokój dziewczynie:)
Już prawie moja jest a ty mi wszystko psujesz ;o)
Zaraz psujesz , ratuje Cie od popełnieniem błędu życiowego,kolejnego zresztą:)))
Da sobie chłopak radę, ma już doświadczenie :)
czy to dziewczątko nosi obrączkę czy ja mam omamy ?
Nie masz omamów- nosi:)
to jakaś nowa metoda wabienia?
nie to żebym miał coś przeciw obrączce, ale znów mi to prowokacją zalatuje
niektóre dziewczęta noszą takie specjalne obrączki , masz 5+ na spostrzegawczość:)
INTERIA.PL

Re: Dlaczego nie mogę znaleźć faceta :( ?

Napisał(a): WednesdayTEN -

Pytanie mam: a po co ci ten facet? Aż w takiej potrzebie jesteś by znaleźć? Hmmmm... Nie popadaj w desperację - co to jest 23 lata? To jest piękny wiek! Kiedy ja tyle miałem? :P Taki żarcik, bo aż taki znowu stary nie jestem (chyba ;))...

Porządny mani- :D Podoba mi się, a zadbane paznokcie potrafią zrobić dobre wrażenie - i nie mam tu na myśli jakiś wypicowanych, wytipsowanych, lecz samą dbałość (brak łat po lakierze, równo przycięte, nieobgryzione, itd). Przedstawicielki płci przeciwnej od mojej ;) zalecały zmienić trochę strój i przyznam im rację - choć mniemam, że na co dzień tak nie chodzisz, bo faktycznie ta kamea trochę nie z tej bajki, na takich sweterkach się nie znam, ale kolor jego jest taki... blady?

Poza tym ciężko powiedzieć coś więcej...

Reklama

Re: Dlaczego nie mogę znaleźć faceta :( ?

Napisał(a): gość -

WednesdayTEN Pytanie mam: a po co ci ten facet? Aż w takiej potrzebie jesteś by znaleźć? Hmmmm... Nie popadaj w desperację - co to jest 23 lata? To jest piękny wiek! Kiedy ja tyle miałem? :P Taki żarcik, bo aż taki znowu stary nie jestem (chyba ;))...

Porządny mani- :D Podoba mi się, a zadbane paznokcie potrafią zrobić dobre wrażenie - i nie mam tu na myśli jakiś wypicowanych, wytipsowanych, lecz samą dbałość (brak łat po lakierze, równo przycięte, nieobgryzione, itd). Przedstawicielki płci przeciwnej od mojej ;) zalecały zmienić trochę strój i przyznam im rację - choć mniemam, że na co dzień tak nie chodzisz, bo faktycznie ta kamea trochę nie z tej bajki, na takich sweterkach się nie znam, ale kolor jego jest taki... blady?

Poza tym ciężko powiedzieć coś więcej...
Niech te przedstawicielki pokażą swoje foty, a poźniej niech krytykują .

Dziewczyno, jesteś przesympatyczna. Masz śliczny uśmiech, piękne zęby i fajną figurę. Nawet z kameą wyglądasz uroczo!

TEN, zdziadziałeś wśrod tych swoich netowych przyjaciołek

Re: Dlaczego nie mogę znaleźć faceta :( ?

Napisał(a): gość -

lilith70
gość
WednesdayTEN Pytanie mam: a po co ci ten facet? Aż w takiej potrzebie jesteś by znaleźć? Hmmmm... Nie popadaj w desperację - co to jest 23 lata? To jest piękny wiek! Kiedy ja tyle miałem? :P Taki żarcik, bo aż taki znowu stary nie jestem (chyba ;))...

Porządny mani- :D Podoba mi się, a zadbane paznokcie potrafią zrobić dobre wrażenie - i nie mam tu na myśli jakiś wypicowanych, wytipsowanych, lecz samą dbałość (brak łat po lakierze, równo przycięte, nieobgryzione, itd). Przedstawicielki płci przeciwnej od mojej ;) zalecały zmienić trochę strój i przyznam im rację - choć mniemam, że na co dzień tak nie chodzisz, bo faktycznie ta kamea trochę nie z tej bajki, na takich sweterkach się nie znam, ale kolor jego jest taki... blady?

Poza tym ciężko powiedzieć coś więcej...
Niech te przedstawicielki pokażą swoje foty, a poźniej niech krytykują .

Dziewczyno, jesteś przesympatyczna. Masz śliczny uśmiech, piękne zęby i fajną figurę. Nawet z kameą wyglądasz uroczo!

TEN, zdziadziałeś wśrod tych swoich netowych przyjaciołek
to ja powiedziałam, że ma zdjąć broszkę i co? prosi o radę, to jej dałam.... chyba po to założyła wątek, bluzeczkę też bym jej zmieniła na inną :))) przecież nikt nie mówi tego złośliwie, ani nie ujmuje jej urody...
Przypominasz mi ciotkę Gienkę-to ksywa jednej z moich sąsiadek, ktora całymi dniami siedzi na ławce przed blokiem albo w oknie na parterze i wszystkim doradza-niezbyt mądrze, niestety.
Dziewczyna zapytała Co mam robić, jak znaleźć faceta i gdzie? A Ty jej zdejmujesz broszkę i zmieniasz bluzkę. Sądzisz , że to jej jedyna garderoba?

Reklama

Re: Dlaczego nie mogę znaleźć faceta :( ?

Napisał(a): Gość -

lilith70
gość
WednesdayTEN Pytanie mam: a po co ci ten facet? Aż w takiej potrzebie jesteś by znaleźć? Hmmmm... Nie popadaj w desperację - co to jest 23 lata? To jest piękny wiek! Kiedy ja tyle miałem? :P Taki żarcik, bo aż taki znowu stary nie jestem (chyba ;))...

Porządny mani- :D Podoba mi się, a zadbane paznokcie potrafią zrobić dobre wrażenie - i nie mam tu na myśli jakiś wypicowanych, wytipsowanych, lecz samą dbałość (brak łat po lakierze, równo przycięte, nieobgryzione, itd). Przedstawicielki płci przeciwnej od mojej ;) zalecały zmienić trochę strój i przyznam im rację - choć mniemam, że na co dzień tak nie chodzisz, bo faktycznie ta kamea trochę nie z tej bajki, na takich sweterkach się nie znam, ale kolor jego jest taki... blady?

Poza tym ciężko powiedzieć coś więcej...
Niech te przedstawicielki pokażą swoje foty, a poźniej niech krytykują .

Dziewczyno, jesteś przesympatyczna. Masz śliczny uśmiech, piękne zęby i fajną figurę. Nawet z kameą wyglądasz uroczo!

TEN, zdziadziałeś wśrod tych swoich netowych przyjaciołek
to ja powiedziałam, że ma zdjąć broszkę i co? prosi o radę, to jej dałam.... chyba po to założyła wątek, bluzeczkę też bym jej zmieniła na inną :))) przecież nikt nie mówi tego złośliwie, ani nie ujmuje jej urody...
Ja tez nie bardzo wiem o co chodzi.... nikt jej urody nie odbierał ale i nikt jej nie mówił że ma wyglądać jak lafirynda. Patrząc na zdjęcie już moja 88 letnia babcia by powiedziała że w takim stroju to ewentualnie do kościoła a nie na randkę. Jest zgrabna i ładne... wystarczy jakąś skromną małą czarną do tego krótka kurteczka młodzieżowa, włosy trochę poprawić i już jest cudnie.
Przecież nie musi sobie brać do serca rad... tylko po co w takim razie prosi o radę?

PS. ja nie mam nic do ukrycia ale zdjęcia na forum nie umieszczę

Re: Dlaczego nie mogę znaleźć faceta :( ?

Napisał(a): gość -

lilith70
Edytt5
lilith70
gość
WednesdayTEN Pytanie mam: a po co ci ten facet? Aż w takiej potrzebie jesteś by znaleźć? Hmmmm... Nie popadaj w desperację - co to jest 23 lata? To jest piękny wiek! Kiedy ja tyle miałem? :P Taki żarcik, bo aż taki znowu stary nie jestem (chyba ;))...

Porządny mani- :D Podoba mi się, a zadbane paznokcie potrafią zrobić dobre wrażenie - i nie mam tu na myśli jakiś wypicowanych, wytipsowanych, lecz samą dbałość (brak łat po lakierze, równo przycięte, nieobgryzione, itd). Przedstawicielki płci przeciwnej od mojej ;) zalecały zmienić trochę strój i przyznam im rację - choć mniemam, że na co dzień tak nie chodzisz, bo faktycznie ta kamea trochę nie z tej bajki, na takich sweterkach się nie znam, ale kolor jego jest taki... blady?

Poza tym ciężko powiedzieć coś więcej...
Niech te przedstawicielki pokażą swoje foty, a poźniej niech krytykują .

Dziewczyno, jesteś przesympatyczna. Masz śliczny uśmiech, piękne zęby i fajną figurę. Nawet z kameą wyglądasz uroczo!

TEN, zdziadziałeś wśrod tych swoich netowych przyjaciołek
to ja powiedziałam, że ma zdjąć broszkę i co? prosi o radę, to jej dałam.... chyba po to założyła wątek, bluzeczkę też bym jej zmieniła na inną :))) przecież nikt nie mówi tego złośliwie, ani nie ujmuje jej urody...
Ja tez nie bardzo wiem o co chodzi.... nikt jej urody nie odbierał ale i nikt jej nie mówił że ma wyglądać jak lafirynda. Patrząc na zdjęcie już moja 88 letnia babcia by powiedziała że w takim stroju to ewentualnie do kościoła a nie na randkę. Jest zgrabna i ładne... wystarczy jakąś skromną małą czarną do tego krótka kurteczka młodzieżowa, włosy trochę poprawić i już jest cudnie.
Przecież nie musi sobie brać do serca rad... tylko po co w takim razie prosi o radę?

PS. ja nie mam nic do ukrycia ale zdjęcia na forum nie umieszczę
:DDD Dokładnie - chodzi o ubiór stosowny do wieku i tylko tyle :)

A ten anioł w avku to nie Ty? A byłam tego taka pewna.... :P:D

a poważnie, to nie jesteśmy na wyborach Miss, żeby udowadniać swoją urodę :P
LUB JEJ BRAK :PPPPPP

Reklama

Re: Dlaczego nie mogę znaleźć faceta :( ?

Napisał(a): gość -

lilith70
gość
lilith70
Edytt5
lilith70
gość
WednesdayTEN Pytanie mam: a po co ci ten facet? Aż w takiej potrzebie jesteś by znaleźć? Hmmmm... Nie popadaj w desperację - co to jest 23 lata? To jest piękny wiek! Kiedy ja tyle miałem? :P Taki żarcik, bo aż taki znowu stary nie jestem (chyba ;))...

Porządny mani- :D Podoba mi się, a zadbane paznokcie potrafią zrobić dobre wrażenie - i nie mam tu na myśli jakiś wypicowanych, wytipsowanych, lecz samą dbałość (brak łat po lakierze, równo przycięte, nieobgryzione, itd). Przedstawicielki płci przeciwnej od mojej ;) zalecały zmienić trochę strój i przyznam im rację - choć mniemam, że na co dzień tak nie chodzisz, bo faktycznie ta kamea trochę nie z tej bajki, na takich sweterkach się nie znam, ale kolor jego jest taki... blady?

Poza tym ciężko powiedzieć coś więcej...
Niech te przedstawicielki pokażą swoje foty, a poźniej niech krytykują .

Dziewczyno, jesteś przesympatyczna. Masz śliczny uśmiech, piękne zęby i fajną figurę. Nawet z kameą wyglądasz uroczo!

TEN, zdziadziałeś wśrod tych swoich netowych przyjaciołek
to ja powiedziałam, że ma zdjąć broszkę i co? prosi o radę, to jej dałam.... chyba po to założyła wątek, bluzeczkę też bym jej zmieniła na inną :))) przecież nikt nie mówi tego złośliwie, ani nie ujmuje jej urody...
Ja tez nie bardzo wiem o co chodzi.... nikt jej urody nie odbierał ale i nikt jej nie mówił że ma wyglądać jak lafirynda. Patrząc na zdjęcie już moja 88 letnia babcia by powiedziała że w takim stroju to ewentualnie do kościoła a nie na randkę. Jest zgrabna i ładne... wystarczy jakąś skromną małą czarną do tego krótka kurteczka młodzieżowa, włosy trochę poprawić i już jest cudnie.
Przecież nie musi sobie brać do serca rad... tylko po co w takim razie prosi o radę?

PS. ja nie mam nic do ukrycia ale zdjęcia na forum nie umieszczę
:DDD Dokładnie - chodzi o ubiór stosowny do wieku i tylko tyle :)

A ten anioł w avku to nie Ty? A byłam tego taka pewna.... :P:D

a poważnie, to nie jesteśmy na wyborach Miss, żeby udowadniać swoją urodę :P
LUB JEJ BRAK :PPPPPP
dokładnie, każdy pisze o tym co ma :D:P
SAMA FIZIS FUNTA KŁAKOW WARTA, JESLI KOBIECIE BRAK POWABU, CZARU, WDZIEKU, GRACJI

Re: Dlaczego nie mogę znaleźć faceta :( ?

Napisał(a): gość -

lilith70
gość
lilith70
gość
lilith70
Edytt5
lilith70
gość
WednesdayTEN Pytanie mam: a po co ci ten facet? Aż w takiej potrzebie jesteś by znaleźć? Hmmmm... Nie popadaj w desperację - co to jest 23 lata? To jest piękny wiek! Kiedy ja tyle miałem? :P Taki żarcik, bo aż taki znowu stary nie jestem (chyba ;))...

Porządny mani- :D Podoba mi się, a zadbane paznokcie potrafią zrobić dobre wrażenie - i nie mam tu na myśli jakiś wypicowanych, wytipsowanych, lecz samą dbałość (brak łat po lakierze, równo przycięte, nieobgryzione, itd). Przedstawicielki płci przeciwnej od mojej ;) zalecały zmienić trochę strój i przyznam im rację - choć mniemam, że na co dzień tak nie chodzisz, bo faktycznie ta kamea trochę nie z tej bajki, na takich sweterkach się nie znam, ale kolor jego jest taki... blady?

Poza tym ciężko powiedzieć coś więcej...
Niech te przedstawicielki pokażą swoje foty, a poźniej niech krytykują .

Dziewczyno, jesteś przesympatyczna. Masz śliczny uśmiech, piękne zęby i fajną figurę. Nawet z kameą wyglądasz uroczo!

TEN, zdziadziałeś wśrod tych swoich netowych przyjaciołek
to ja powiedziałam, że ma zdjąć broszkę i co? prosi o radę, to jej dałam.... chyba po to założyła wątek, bluzeczkę też bym jej zmieniła na inną :))) przecież nikt nie mówi tego złośliwie, ani nie ujmuje jej urody...
Ja tez nie bardzo wiem o co chodzi.... nikt jej urody nie odbierał ale i nikt jej nie mówił że ma wyglądać jak lafirynda. Patrząc na zdjęcie już moja 88 letnia babcia by powiedziała że w takim stroju to ewentualnie do kościoła a nie na randkę. Jest zgrabna i ładne... wystarczy jakąś skromną małą czarną do tego krótka kurteczka młodzieżowa, włosy trochę poprawić i już jest cudnie.
Przecież nie musi sobie brać do serca rad... tylko po co w takim razie prosi o radę?

PS. ja nie mam nic do ukrycia ale zdjęcia na forum nie umieszczę
:DDD Dokładnie - chodzi o ubiór stosowny do wieku i tylko tyle :)

A ten anioł w avku to nie Ty? A byłam tego taka pewna.... :P:D

a poważnie, to nie jesteśmy na wyborach Miss, żeby udowadniać swoją urodę :P
LUB JEJ BRAK :PPPPPP
dokładnie, każdy pisze o tym co ma :D:P
SAMA FIZIS FUNTA KŁAKOW WARTA, JESLI KOBIECIE BRAK POWABU, CZARU, WDZIEKU, GRACJI

oczywiście zgadzam się :)))) ale to chyba juz nie na temat :)
JAK WIEKSZOSC NAPISANYCH TU POSTOW :D

Re: Dlaczego nie mogę znaleźć faceta :( ?

Napisał(a): Gość -

lilith70
Edytt5
lilith70
gość
WednesdayTEN Pytanie mam: a po co ci ten facet? Aż w takiej potrzebie jesteś by znaleźć? Hmmmm... Nie popadaj w desperację - co to jest 23 lata? To jest piękny wiek! Kiedy ja tyle miałem? :P Taki żarcik, bo aż taki znowu stary nie jestem (chyba ;))...

Porządny mani- :D Podoba mi się, a zadbane paznokcie potrafią zrobić dobre wrażenie - i nie mam tu na myśli jakiś wypicowanych, wytipsowanych, lecz samą dbałość (brak łat po lakierze, równo przycięte, nieobgryzione, itd). Przedstawicielki płci przeciwnej od mojej ;) zalecały zmienić trochę strój i przyznam im rację - choć mniemam, że na co dzień tak nie chodzisz, bo faktycznie ta kamea trochę nie z tej bajki, na takich sweterkach się nie znam, ale kolor jego jest taki... blady?

Poza tym ciężko powiedzieć coś więcej...
Niech te przedstawicielki pokażą swoje foty, a poźniej niech krytykują .

Dziewczyno, jesteś przesympatyczna. Masz śliczny uśmiech, piękne zęby i fajną figurę. Nawet z kameą wyglądasz uroczo!

TEN, zdziadziałeś wśrod tych swoich netowych przyjaciołek
to ja powiedziałam, że ma zdjąć broszkę i co? prosi o radę, to jej dałam.... chyba po to założyła wątek, bluzeczkę też bym jej zmieniła na inną :))) przecież nikt nie mówi tego złośliwie, ani nie ujmuje jej urody...
Ja tez nie bardzo wiem o co chodzi.... nikt jej urody nie odbierał ale i nikt jej nie mówił że ma wyglądać jak lafirynda. Patrząc na zdjęcie już moja 88 letnia babcia by powiedziała że w takim stroju to ewentualnie do kościoła a nie na randkę. Jest zgrabna i ładne... wystarczy jakąś skromną małą czarną do tego krótka kurteczka młodzieżowa, włosy trochę poprawić i już jest cudnie.
Przecież nie musi sobie brać do serca rad... tylko po co w takim razie prosi o radę?

PS. ja nie mam nic do ukrycia ale zdjęcia na forum nie umieszczę
:DDD Dokładnie - chodzi o ubiór stosowny do wieku i tylko tyle :)

A ten anioł w avku to nie Ty? A byłam tego taka pewna.... :P:D

a poważnie, to nie jesteśmy na wyborach Miss, żeby udowadniać swoją urodę :P
Oczywiście... bo to byłoby nawet śmieszne, bo każdy wiek ma swoje prawa :)))
PS. Jak to nie ja?!... jak ja :))) tylko skrzydła pokazuje na święta :)))

Re: Dlaczego nie mogę znaleźć faceta :( ?

Napisał(a): Gość -

obserwator1971
Edytt5 ....

Ja tez nie bardzo wiem o co chodzi.... nikt jej urody nie odbierał ale i nikt jej nie mówił że ma wyglądać jak lafirynda. Patrząc na zdjęcie już moja 88 letnia babcia by powiedziała że w takim stroju to ewentualnie do kościoła a nie na randkę. Jest zgrabna i ładne... wystarczy jakąś skromną małą czarną do tego krótka kurteczka młodzieżowa, włosy trochę poprawić i już jest cudnie.
Przecież nie musi sobie brać do serca rad... tylko po co w takim razie prosi o radę?

PS. ja nie mam nic do ukrycia ale zdjęcia na forum nie umieszczę
to podeślij do mnie, ja im ładnie opiszę :)
OK :)))) jutro będę na poczcie to wyślę :)))

Re: Dlaczego nie mogę znaleźć faceta :( ?

Napisał(a): WednesdayTEN -

gość
WednesdayTEN Pytanie mam: a po co ci ten facet? Aż w takiej potrzebie jesteś by znaleźć? Hmmmm... Nie popadaj w desperację - co to jest 23 lata? To jest piękny wiek! Kiedy ja tyle miałem? :P Taki żarcik, bo aż taki znowu stary nie jestem (chyba ;))...

Porządny mani- :D Podoba mi się, a zadbane paznokcie potrafią zrobić dobre wrażenie - i nie mam tu na myśli jakiś wypicowanych, wytipsowanych, lecz samą dbałość (brak łat po lakierze, równo przycięte, nieobgryzione, itd). Przedstawicielki płci przeciwnej od mojej ;) zalecały zmienić trochę strój i przyznam im rację - choć mniemam, że na co dzień tak nie chodzisz, bo faktycznie ta kamea trochę nie z tej bajki, na takich sweterkach się nie znam, ale kolor jego jest taki... blady?

Poza tym ciężko powiedzieć coś więcej...
Niech te przedstawicielki pokażą swoje foty, a poźniej niech krytykują .

Dziewczyno, jesteś przesympatyczna. Masz śliczny uśmiech, piękne zęby i fajną figurę. Nawet z kameą wyglądasz uroczo!

TEN, zdziadziałeś wśrod tych swoich netowych przyjaciołek
Dobrze, że nie powiedziane zostało, że "zwujałem" bo akurat tutaj jestem wielokrotnym :P

Re: Dlaczego nie mogę znaleźć faceta :( ?

Napisał(a): WednesdayTEN -

Edytt5
obserwator1971
Edytt5 ....

Ja tez nie bardzo wiem o co chodzi.... nikt jej urody nie odbierał ale i nikt jej nie mówił że ma wyglądać jak lafirynda. Patrząc na zdjęcie już moja 88 letnia babcia by powiedziała że w takim stroju to ewentualnie do kościoła a nie na randkę. Jest zgrabna i ładne... wystarczy jakąś skromną małą czarną do tego krótka kurteczka młodzieżowa, włosy trochę poprawić i już jest cudnie.
Przecież nie musi sobie brać do serca rad... tylko po co w takim razie prosi o radę?

PS. ja nie mam nic do ukrycia ale zdjęcia na forum nie umieszczę
to podeślij do mnie, ja im ładnie opiszę :)
OK :)))) jutro będę na poczcie to wyślę :)))
Oj nie bój się, poka-poka! :>

Re: Dlaczego nie mogę znaleźć faceta :( ?

Napisał(a): Gość -

WednesdayTEN
Edytt5
obserwator1971
Edytt5 ....

Ja tez nie bardzo wiem o co chodzi.... nikt jej urody nie odbierał ale i nikt jej nie mówił że ma wyglądać jak lafirynda. Patrząc na zdjęcie już moja 88 letnia babcia by powiedziała że w takim stroju to ewentualnie do kościoła a nie na randkę. Jest zgrabna i ładne... wystarczy jakąś skromną małą czarną do tego krótka kurteczka młodzieżowa, włosy trochę poprawić i już jest cudnie.
Przecież nie musi sobie brać do serca rad... tylko po co w takim razie prosi o radę?

PS. ja nie mam nic do ukrycia ale zdjęcia na forum nie umieszczę
to podeślij do mnie, ja im ładnie opiszę :)
OK :)))) jutro będę na poczcie to wyślę :)))
Oj nie bój się, poka-poka! :>
Dobrze, Tobie też wyślę :)))))

Re: Dlaczego nie mogę znaleźć faceta :( ?

Napisał(a): Gość -

Edytt5
WednesdayTEN
Edytt5
obserwator1971
Edytt5 ....

Ja tez nie bardzo wiem o co chodzi.... nikt jej urody nie odbierał ale i nikt jej nie mówił że ma wyglądać jak lafirynda. Patrząc na zdjęcie już moja 88 letnia babcia by powiedziała że w takim stroju to ewentualnie do kościoła a nie na randkę. Jest zgrabna i ładne... wystarczy jakąś skromną małą czarną do tego krótka kurteczka młodzieżowa, włosy trochę poprawić i już jest cudnie.
Przecież nie musi sobie brać do serca rad... tylko po co w takim razie prosi o radę?

PS. ja nie mam nic do ukrycia ale zdjęcia na forum nie umieszczę
to podeślij do mnie, ja im ładnie opiszę :)
OK :)))) jutro będę na poczcie to wyślę :)))
Oj nie bój się, poka-poka! :>
Dobrze, Tobie też wyślę :)))))
Pieniędzy Ci zabraknie na znaczki::))))))Taniej by było jakbyś tu zamieściła jednak...Jak ta dziewczyna w temacie...
« Wróć do tematów
Użytkownicy poszukiwali
  • nie moge znaleźć chłopaka
  • dlaczego nie moge znaaleźć chłopaka
  • dlaczego nie moge znaleźć chłopaka
  • Dlaczego nie moge znaleść chłopaka
  • Nie mogę znaleźć faceta
  • dlaczego nie moge znaleźć chłopaka forum
Do góry strony: Dlaczego nie mogę znaleźć faceta :( ?