10
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń99
  • Odpowiedzi9
  • Ocen na +0
10 ppt ?

Doradźcie mi czy warto wyjechać (10)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Doradźcie mi czy warto wyjechać

Napisał(a): gość -

Nie mam teraz pracy.Jestem po studiach,ale to już odległe wspomnienie.Nie jestem w związku.Nie mam nawet z kim uprawiać seksu.Nie mam przyjaciół.Nie dogaduję się z własną rodziną.Mam po 30.Jestem kobietą.Widzę w Internecie oferty pracy w Czechach.Jest ich bardzo dużo i łatwo się dostać.Czy wyjechać tam?
INTERIA.PL

Re: Doradźcie mi czy warto wyjechać

Napisał(a): minimax777 -

Czemu nie posluchasz WLASNEJ INTUICJI ??? Ona Ci najlepiej doradzi. Opinie innych nie sa zle ... ale wtredy gdy wiesz co sama chcesz zrobic. Jak sie zdecydujesz pojechac do jakiegos kraju ..to wtedy informacje od kogos moga pomoc sie zaaklimatyzowac.

Co najwazniejsze by ZROZUMIEC ...to ... Ludziom sie wydaje ze wyjazdy zmienia ich zycie, nowa praca, nowe znajomosci pomoga itp itd .. a to NIE JEST TAK. Kazdy z NAS ma w SOBIE LIMITACJE jakie mu zostaly narzucone przez rodzine/spoleczenstwo i nie jestes w stanie zmieniajac miejce zamieszkania od nich uciec ...bo ONE wypelniaja cala Twoja psychike/cialo. Nosisz je w SOBIE .. wiec zmiana lokacji nic nie da. Chcesz zmienic swoje zycie ... to POZBAC sie LIMITACJI .. a samo sie ono zmieni ...Jak to bedziesz robic i bedziesz onbserwowac ZMIANY ..to oczy Ci z orbit beda wychodzic ..z niedowierzania. Ale trzeba sie troche napracowac by do tego dojsc.

Daczego tak ???