74
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń3 tys.
  • Odpowiedzi35
  • Ocen na +0
74 ppt ?

dziewczyna z blizną (36)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

dziewczyna z blizną

Napisał(a): Gość -

pytanie do panów: czy dziewczyna z dość widoczną blizną na twarzy może być atrakcyjna?

od kilku lat taka wlasnie powypadkowa blizna na brodzie spędza mi sen z powiek. jestem w trakcie terapii laserowej, ale nie ma gwarancji, że blizna nie będzie po niej widoczna, można ją tylko nieco spłycić.

zastanawiam się czy mężczyźni przywiązują do tego typu spraw dużą wagę. dodam, że pod makijażem blizna jest prawie niewidoczna, ale bez korektora czy podkładu ciężko jej nie zauważyć. odebrała mi zupełnie pewność siebie...

będę wdzięczna za odpowiedzi :)

pozdrawiam!
INTERIA.PL

Re: dziewczyna z blizną

Napisał(a): Gość -

Jest to nieistotne. W życiu razem jest co innego ważne niż blizna. Uważam że dziewczyna z blizną może być atrakcyjna tak samo jak i dziewczyna bez blizn. Atrakcyjność nie ma nic wspólnego z drobnym defektem twarzy. Znam panią która ma straszliwe blizny spowodowane oparzeniem na całej twarzy. Jako kobieta jest bardzo atrakcyjna a przy tym inteligentna i dobra. A to najważniejsze. Powodzenia głowa do góry.

Reklama

Re: dziewczyna z blizną

Napisał(a): Gość -

"pytanie do panów: czy dziewczyna z dość widoczną blizną na twarzy może być atrakcyjna? "

Jeśli pracujesz w aptece na peryferiach miasta, bo ostatnio taką dziewczynę widziałem (próbowała ukryć bliznę pod makijażem) to jesteś świetną laską. Szkoda, że ten biały fartuszek skrywa Twoje wdzięki bo jesteś bardzo seksi. Wierz mi każdy mężczyzna mógłby być Twój gdybyś tylko zechciała. Daj spokój z zabiegami laserowymi szkoda kasy, to Twój znak szczególny i nic więcej. Każdy jakiś ma. Jesteś bardzo ładna wierz mi znam się na kobietach.

Re: dziewczyna z blizną

Napisał(a): Gość -

Blizna odebrała ci pewność siebie, i to jest bardzo istotne, bo może rzutować w przyszłości na całe twoje życie i wybory, w
wielu sprawach.Odpowiedź na Twoje pytanie jest w tobie. Jeśli sama masz problem z akceptacją tego stanu rzeczy, nie wymagaj tego od innych.

Reklama

Re: dziewczyna z blizną

Napisał(a): Gość -

ja mam podobny problem. To jest okrooopne;(((((... Nienawidzę się. Miałam naczyniaka na ustach, naczyniak zszedł ale została lekko wypukły bąbelek. I to tego ma blady kolor w porównaniu z moimi ustami. Jak przykryję go szminką, praktycznie go nie widać, ale gdy mam sytuację gdy np; chcę pocałować jakiegoś chłopaka, od razu się odsuwam bo boję się że jak szminka zejdzie to to zobaczy.;(...Może znacie jakiś preparat na usta żeby był trwalszy i wytrzymalszy, bo chyba się zabiję.!
Nie cierpię tego... ;(((((((((((((((((

Re: dziewczyna z blizną

Napisał(a): Gość -

Gość ja mam podobny problem. To jest okrooopne;(((((... Nienawidzę się. Miałam naczyniaka na ustach, naczyniak zszedł ale została lekko wypukły bąbelek. I to tego ma blady kolor w porównaniu z moimi ustami. Jak przykryję go szminką, praktycznie go nie widać, ale gdy mam sytuację gdy np; chcę pocałować jakiegoś chłopaka, od razu się odsuwam bo boję się że jak szminka zejdzie to to zobaczy.;(...Może znacie jakiś preparat na usta żeby był trwalszy i wytrzymalszy, bo chyba się zabiję.!
Nie cierpię tego... ;(((((((((((((((((
sli kiedys twoja prawdziwa milosc na ktora napewno natrafisz powie ci ze to wlasnie ten bombelek go w tobie urzekl i jestes niepowtarzalna i jemu napewno to nie bedzie przeszkadzac-zaakcepyuj siebie

Reklama

Re: dziewczyna z blizną

Napisał(a): Gość -

Gość ja mam podobny problem. To jest okrooopne;(((((... Nienawidzę się. Miałam naczyniaka na ustach, naczyniak zszedł ale została lekko wypukły bąbelek. I to tego ma blady kolor w porównaniu z moimi ustami. Jak przykryję go szminką, praktycznie go nie widać, ale gdy mam sytuację gdy np; chcę pocałować jakiegoś chłopaka, od razu się odsuwam bo boję się że jak szminka zejdzie to to zobaczy.;(...Może znacie jakiś preparat na usta żeby był trwalszy i wytrzymalszy, bo chyba się zabiję.!
Nie cierpię tego... ;(((((((((((((((((
sli kiedys twoja prawdziwa milosc na ktora napewno natrafisz powie ci ze to wlasnie ten bombelek go w tobie urzekl i jestes niepowtarzalna i jemu napewno to nie bedzie przeszkadzac-zaakcepyuj siebieinni nie beda miec z tym problemu

Re: dziewczyna z blizną

Napisał(a): Gość -

Dziewczyno, Ty masz tylko bliznę na twarzy, ja - mam całe ciało w "plamkach" (mam problemy ze skórą, to nie jest zaraźliwe) :(, nie cierpię na siebie patrzeć, a już najgorzej jest w lato, kiedy nie da się wytrzymać w długich rękawach i spodniach :( Nie zniosłabym myśli, że ktoś mógłby dotykać tych blizn, więc wiesz... Głowa do góry.

Re: dziewczyna z blizną

Napisał(a): gość -

Dziewczyno nie przejmuj sie pierdolami .Liczy sie osoba a nie jej znaki szczegolne ,pozatem blizny nie powstaja same i z reguly nie sa zawinone przez jej posiadaczke.Ja reaguje odruchem wymiotnym i zanikiem ochoty na sex kiedy dziewczyna ma tatuaze na ciele i kolczyki w roznych miejscach a szczegolnie imtymnych.Blizna na twazy jest mniej zauwazalna jak blizna pod piersiami po montarzu plackow plastikowych.Dlatego glowa do gory i przestan maskowac tapeta taka drobnostke a bedziesz szczesliwa..

Re: dziewczyna z blizną

Napisał(a): gość -

Hej, znam to uczucie, niestety ja moja blizne mam od dziecinstwa, mianowicie urodzilam sie z rozszczepieniem wargi, mialam kilka operacji i teraz to wyglada naprawde ladnie, ale mala blizna pozostala :( czesto jest ona powodem moich kompleksow.Nie wiem czy faceci zwracaja na to uwage czy nie, czesto wydaje mi sie gdy ktos na mnie patrzy ze widzi tylko te blizne,najgorsze byly dzieciaki w dziecinstwie ktore wysmiewaly przez to.W doroslym zyciu nie zauwazylam wysmiewania, jednak przez to wszystko zamknelam sie bardzo w sobie co skutkuje tym ze trudno mi poznac dobrego mezczyzne, bo wydaje mi sie czasami ze przez moja blizne na Niego nie zasluguje, poznajac nieodpowiedzialnych, ktorzy nie szanuja kobiet....Mimo wszystko uwierz w siebie, ja sie staram, choc ktos kto nigdy nie mial takiego defektu nigdy nie zrozumie o co nam chodzi.Pozdrawiam Cie serdecznie Anka

Re: dziewczyna z blizną

Napisał(a): gość -

Gość
Gość ja mam podobny problem. To jest okrooopne;(((((... Nienawidzę się. Miałam naczyniaka na ustach, naczyniak zszedł ale została lekko wypukły bąbelek. I to tego ma blady kolor w porównaniu z moimi ustami. Jak przykryję go szminką, praktycznie go nie widać, ale gdy mam sytuację gdy np; chcę pocałować jakiegoś chłopaka, od razu się odsuwam bo boję się że jak szminka zejdzie to to zobaczy.;(...Może znacie jakiś preparat na usta żeby był trwalszy i wytrzymalszy, bo chyba się zabiję.!
Nie cierpię tego... ;(((((((((((((((((
sli kiedys twoja prawdziwa milosc na ktora napewno natrafisz powie ci ze to wlasnie ten bombelek go w tobie urzekl i jestes niepowtarzalna i jemu napewno to nie bedzie przeszkadzac-zaakcepyuj siebie
Witam...
Sama mam kompleks bliznowy ,wiec rozumiem cie i wiem jak to przeszkadza na codzien i ile staran trzeba wlozyc w to aby swoje niedoskonalosci ukryc.
W dziecinstwie poparzylam sie wrzaca woda na prawej rece.Blizny przeszkadzaly mi przez cale zycie ,wciaz probowalam je ukryc obwijajac bandazami.
Dzis w doroslym zyciu postanowilam usunac je operacyjnie .Mimo zapewnien lekarza chirurga plastycznego o tym ze blizny beda mniejsze i slabiej widoczne zawiodlam sie, gdyz Niestety operacje plastyczne nie daly zadowalajacego efektu.Przeszlam 4 zabiegi zmniejszenia blizn i niestety na nic sie to zdalo gdyz wyglad ich jest gorszy niz przed operacjami.
Czytajac twojego posta Chcialam podsunac ci pewnien pomysl na ukrycie twojego kompleksu.Nasunela mi sie mysl o makijazu permanentnym.Zabieg makijażu trwałego pomaga skorygować kształt ust, taki Makijaż permanentny stosuje się także przy likwidacji blizn lub maskowaniu defektów skóry, np. plamy pigmentacyjne, blizny, przebarwienia, wprowadzając barwniki odpowiednio dobrane do koloru skóry. Mysle ze powinnas zasiegnac opini u jakiejs dobrej kosmetycznki lub wizarzystki ktora sie tym zajmuje.Byc moze taka wlasnie osoba i ta metoda bedzie ci pomocna , przywroci ci pewnosc i wiare w siebie.Oraz pozwoli na luzniejsze relacje w sprawach partnerskich.
Powodzenia i samych pogodnych dni bez jakichkolwiek kompleksow.
Pozdrawiam dora7979

Re: dziewczyna z blizną

Napisał(a): gość -

Ja także mam na twarzy widoczną, powypadkową bliznę, jakoś musiałem się z tm pogodzić, pewnym ludziom to nie odpowiada, wszystko zależy od tolerancji, ale z drugiej strony, byłem z naprawdę pięknymi dziewczynami i jakoś im to nie przeszkadzało... :0
« Wróć do tematów
Użytkownicy poszukiwali
  • blizna na brodzie
  • makijaz wypukle blizny
  • ładna dziewczyna z blizną
Do góry strony: dziewczyna z blizną