101
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń8 tys.
  • Odpowiedzi13
  • Ocen na +23
101 ppt ?

jak długo rośnie trawa? (14)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

jak długo rośnie trawa?

Napisał(a): ~Niedoświadczona -

[b][/b]Zachciało mi się trawy w ogrodzie. Proszę, powiedźcie mi i doradźcie w tej sprawie: ile rośnie trawa? Po jakim czasie mogę oczekiwać realnych efektów? Czy są może jakieś gatunki traw, które rośnie zdecydowanie szybciej niż inne? A może można jakoś przyspieszyć ten proces? Proszę, pomóżcie, bo już minęły 2 tygodnie odkąd zasiałam trawę i dalej nic nie rośnie! Ile można czekać? A może zrobiłam coś źle i dlatego ta trawa nie chce rosnąć.. Pomocy, jestem kompletnie ZIELONA w tych sprawach.
INTERIA.PL

Re: jak długo rośnie trawa?

Napisał(a): olianka -

Podlewanie, podlewanie i jeszcze raz podlewanie. Chyba, ze pogoda jest taka jak dziś :)
Pogoda ostatnio zdecydowanie nie sprzyjała porostowi trawy, więc to może być powód.

Poza tym, trzeba uzbroić się w cierpliwość. Inna kwestia, że jak trawa szybko urośnie, to później będziesz musiała częściej ją kosić, bo będzie szybko odrastać :)

Reklama

Reklama

Napisał(a): ~jado1 -

Po pierwsze trawa wysiana powinna być przykryta 1 cm ziemi. To jest podstawowa gwarancja sukcesu. Przy takiej pogodzie jak teraz powinna być podlewana codziennie . Trwa kiełkuje w okolicach 10 dni a młodą się kosi co tydzień. Trawę zasila się nawozem dwa razy do roku . Wczesną wiosna i w sierpniu aby się wzmocniła przed zimą. Dodatkowy zabieg to oprysk przynajmniej raz do roku preparatem typu mniszek lub podobnym na chwasty dwuliścienne.
Jeżeli będziesz trzymała sie tych zabiegów to gwarantuje piekny zielony dywanik w Twoim ogrodzie

Reklama

Napisał(a): ~jado1 -