121
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń2 tys.
  • Odpowiedzi97
  • Ocen na +0
121 ppt ?

Jak wybrać dobry lek przeciwbólowy? (98)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Re: Jak wybrać dobry lek przeciwbólowy?

Napisał(a): Gość -

Witam wszystkich. Jestem studentka socjologii i piszę prace na temat portali o tematyce zdrowotnej . W związku z tym zwracam się do Was z prośbą o wypełnienie ankiety skierowanej do użytkowników portali o tematyce zdrowotnej, która jest ważną częścią mojej pracy .Ankieta znajduję się po tym adresem www.wbadanie.pl/ankieta/231952911/ Chyba nie muszę wspominać, że bardzo mi na tym zależy i tylko dlatego zawracam Wam tym głowę ;))
Dziękuję bardzo za poświęcony czas
Pozdrawiam
INTERIA.PL

Ryszard1965r Najlepszy środkiem przeciwbólowym jest masażer do stóp.
Chcecie brać tabletki do końca życia?

Ja kupiłem sobie masażer do stóp i po miesiącu
miałem bóle głowy coraz rzadsze i teraz jak
wezmę tabletkę raz na dwa miesiące to góra.

Masuję już stopy rok i bóle głowy prawie ustąpiły.

Trzeba leczyć przyczyny a nie maskować za pomocą tabletek.
Rysiek a mózg pod moherowym beretem ten twój masażer chyba ci nie wymasował bo bredzisz jakbyś był na prochach

Gość
Rumcajsxx Och ach jakie my jesteśmy piekne, podziwiajcie tylko nas, a jakie mamy wpływy i znajomości, to chyba za sprawą tego seksalibii od fikcyjnych ubezpieczeń co dajemy dziewczyną na tandecie w Krakowie przy Powstańców Wielkopolskich, a jak lubimy URZĄD SKARBOWY, a rece mamy az po kostki, a niech nam która dziewczyna podskoczy to znika ! Małgorzata i Beata !
Lepiej w to nie wnikać, wiadomo, kto trzyma na tym rękę, moja koleżanka wzieła kredyt u alfonsiny, tutaj w Krakwie i teraz nie może go spłacić, bo jej ciągle dolicza, tak, że robi za darmo, na dodatek straszy ją i jej rodzinę!
Znany proceder, załatwia wszystko fagas i lepiej w to nie wnikać, wiadomo, z ta branża związane są narkotyki, handel kobietami, jednym słowem wiadomo, kto na tym trzyma rękę!