2 tys.
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń145 tys.
  • Odpowiedzi602
  • Ocen na +8
2 tys. ppt ?

Jaka naprawdę jest praca w Niemczech? (603)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny
INTERIA.PL

Re: Jaka naprawdę jest praca w Niemczech?

Napisał(a): ~Dana -

Wszystkim, którzy chcą wyjechać do pracy za granicę polecam zacząć naukę języka kraju, na który się nastawiamy. Nawet z samymi podstawami będziemy się lepiej czuć. To po pierwsze. Po drugie widzę, że ktoś wyżej polecał agencję pracy tymczasowej MG solutions. Też z nimi wyjeżdżałam, jeśli kierunek Niemcy to zdecydowanie polecam się z nimi skontaktować, bo można naprawdę zarabiać ładne pieniądze i praca jaka mówią taka jest. Wszędzie trafiają się różni ludzie więc nie można się od razu nastawiać na źle, takie jest życie. Ja wyjeżdżam do pracy i sobie bardzo chwalę.

Reklama

Napisał(a): Gość -

Pracuję jako opiekunka osób starszych w Niemczech http://www.eu(...)com.pl/ już 4 rok. Mam stabile i pewne zatrudnienie. Przez cały czas mam zapewnioną pomoc podczas pobytu. Agencja Eurocare, która przekazuje mi zlecenia jest bardzo uczciwa, a współpraca z nimi jest bardzo przyjazna. Mam zapewnione wyżywienie i nocleg. Sami podopieczni są bardzo sympatyczni i przyjaźni. Daje mi to mnóstwo satysfakcji.

Napisał(a): ~IwoOp -

Widzę, że sporo tu osób, które pracowały lub pracują jako opiekunka osób starszych. Ja z polecenia mojej kuzynki zaczęłam współpracę z http://opieku(...)ech.eu/ (cwana zgarnęła za rekomendację 200 euro :p). Na legalu, z wszystkimi papierami, ponad 4000 tysięcy złotych, jest różnica - bo w Polsce zarabiałam najniższą krajową.

Reklama

Napisał(a): ~Monika -