Komentarze (61)

Dodaj komentarz

Nikt kto nie trenował wyczynowo

Napisał(a): ~BOSS -

sportu nie wie ile to kosztuje zdrowia i wyrzeczeń!!! GRATULUJĘ szczerze wszystkim sportowcom, tórym się udało zarobić w sporcie(takich jest niewielu)
Odpowiedzi (1)

Świetny artykuł sponsorowany. Gratulacje ! :)

Napisał(a): ~Gabriel -

jak w temacie.
Odpowiedź (0)

KOGO TO OBCHODZI LDZIE

Napisał(a): ~IHAHA -

NIE MAJA KASY NA JEDZENIE A WY PISZECIE O MIESZKANIACH I WYLICZACIE , PRZELICZACIE JAK PRZEKUPY NA BAZARZE. A NIECH SOBIE KUPUJA MNIE TO WSIO RAWNO JA MYSLE O SOBIE I MOJEJ RODZINIE A WY MLODZI PO SZKOLE PISMAKI TO SZUKAJCIE LEPSZYCH TEMATOW BO TRĄCI MYSZKA.
Odpowiedzi (2)

..SPRZEDAM...

Napisał(a): ~PLMAN -

..MOZE KTOS CHCE KUPIC KAWALERKE W BARDZO DOBREJ DZIELNICY WARSZAWY..??
Odpowiedzi (1)

zostane sportowcem.

Napisał(a): ~kinios -

jestem studentką.mam 22 lata i rozglądam sie za kupnem mieszkania.niestety ceny są koszmarnie wysokie.nie do przeskoczenia.i mieszkam w srednim miescie.przytłaczające...
Odpowiedzi (4)

To nie jest fair

Napisał(a): ~Wściekły płatnik podatków -

Przecież Adam Małysz nie uprawia sportu za darmo, taksamo, jak nie robią tego inni sportowcy. Zwycięstwo na olimpiadzie, to sukces z jednej strony, ale kwota pieniżn, jaka zostaje przyznana to zarobek, powtarzam zarobek z drugiej strony. Zarobki są przecież opodatkowane. Dlaczego zatem sportowcy nie mają płacić podatku? Czym ich dochody różnią się od naszych? Oni uprawiają sport, a inni pracuj nastanowiskach. Kiedy ja chcę sprzedać firmę, to muszę zapłacić podatek, choć płac go na bieżąco. Powinni wziąć sportowców za doopę.
Odpowiedź (0)

zawsze

Napisał(a): ~666 -

myslalem,ze m-2 to kawalerka.moze cos sie ostatnio zmienilo??
Odpowiedzi (3)

Niech im płacą jak najwięcej !!!

Napisał(a): ~ja -