26
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń37
  • Odpowiedzi26
  • Ocen na +0
26 ppt ?

Koniec rządu Tuska? (27)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny
INTERIA.PL

Re: Koniec rządu Tuska?

Napisał(a): Gość -

mam nadzieję że szybki.
Organicznie nie znoszę wszelkiej maści obiecywaczy cudów ,za samo to powinien dostać dożywotnio polityczny wilczy bilet ,z absolutnym dożywotnim zakazem sprawowania jakichkolwiek stanowisk państwowych.

Re: Koniec rządu Tuska?

Napisał(a): Gość -

LEPSZY STARY WRÓG NIZ NOWY PRZYJACIEL, JAK MAWIAŁ KARGUL.Kochani dziennikarze, czy nie zauważyliście, że już wydaliście wyroki i na tych z afery hazardowej i tych ze stoczniowej, a gdzie tu pole do popisu dla sędziow i prokuratorów, to podobno oni rządzą w Polsce, jak twierdzi WPROST.To może im sie trzeba dobrac do d.., skoro Kamiński im tez nie ufa,a Tuska zostawcie.Czy ktos odrobine myślacy chce powrotu ludzi pokroju brata prezydenta?Trzeba posprzątać, a nie robić zadymę

Reklama

Re: Koniec rządu Tuska?

Napisał(a): Gość -

NARESZCIE!!!!Ten hipokryta Tusk dlatego, że nie potrafił się pogodzić z przegraną w walce o prezydenturę, doprowadził swoją nienawistną polityką do braci Kaczyńskich Polskę na pośmiewisko i nieustającą degręgoladę.A w sprawach społecznych jest nieudacznikiem.Niekompetencje ma wypisaną na czole.

Re: Koniec rządu Tuska?

Napisał(a): Gość -

zaruska45 Czy ktos odrobine myślacy chce powrotu ludzi pokroju brata prezydenta?Trzeba posprzątać, a nie robić zadymę
Tak, tylko rząd Tuska sypie się u podstaw, ja nie wspominałem nic o odwoływaniu JEGO. Aczkolwiek rozumie się samo przez się, że jak poleci rząd to poleci i jego zwierzchnik... Tak czy siak powrotu BRACI sobie nie życzę.

Może jakaś nowa lewica? Ale taka nowa, nie postkomunistyczna?

Reklama

Re: Koniec rządu Tuska?

Napisał(a): Gość -

zmywka777
zaruska45 Czy ktos odrobine myślacy chce powrotu ludzi pokroju brata prezydenta?Trzeba posprzątać, a nie robić zadymę
Tak, tylko rząd Tuska sypie się u podstaw, ja nie wspominałem nic o odwoływaniu JEGO. Aczkolwiek rozumie się samo przez się, że jak poleci rząd to poleci i jego zwierzchnik... Tak czy siak powrotu BRACI sobie nie życzę.

Może jakaś nowa lewica? Ale taka nowa, nie postkomunistyczna?
Czy wy sobie do cholery żartujecie?? Chcecie powrotu złodziei pokroju millera?? Ludzi którzy zaprzedają państwo?? Gdzie Wy macie oczy?? Najpierw było SLD, którzy wywodza sie z komunistycznej władzy, potem był bydujący czas rządów Kaczyńskich, którzy nieco podreperowali to wielkie bagno i stworzyli CBA, które wreszcie wzięlo obłudników za karki. TAK, TAK. Jakoś nie mieli zbytnio problemów wyrzucić leppera, jak dowiedzieli się że jest zamieszany w aferę gruntową. A Tusk?? Jezu.. Bez komentarza. Tylko obiecywanie, że szafy pełne ustaw i różowe stringi. Kłamca, kłamca!! Nie wiem czy zauważyliście, ale za czasów Tuska mamy fale strajków, sprzedawanie majątku państwa oraz te wielkie afery. To jego rząd jest za to odpowidzialny!! Poza tym mają jeszcze czelność powiedzieć że te afery to wina CBA i zrobić złodziejami tych, co chcą łapać złodziei. Prawda, czas rządów Kaczyńskich był bardzo nerwowy i głośny, ale budujący. Dobrze wtedy się żyło. A teraz?? Żal. Dlatego jeżeli to będzie Pan czytał Panie Prezydencie to niech Pan będzie pewien - mój głos będzie oddany na Pana i Pańską partię!!

Niech wróci Prawo i Sprawiedliwość!! JT!! (w skrócie Jak Tibia;P)

Re: Koniec rządu Tuska?

Napisał(a): Gość -

Zgadzam się z tymi głosami.Gdyby PO miało takich koalicjantów jak PiS, nie przetrwałoby nawet tygodnia.To, że z PiS-em tak się zakończyło to przede wszystkim wina przemądrzałych i zadufanych PO-wców, którzy nie wygrawszy wyborów chcieli dla siebie wszystkie kluczowe stanowiska w rządzie, uważając, że tylko oni mogą dobrze rządzić.Dzisiaj widzimy jak to jest.

Reklama

Re: Koniec rządu Tuska?

Napisał(a): Gość -

Wolisz z Kaczynskimi modlic sie o lepsze jutro?
Mamy wrescie normalnego faceta nie skluca, stara sie nas Polakow zjednoczyc i dogadac sie z wszystkimi sasiadami, azeby gospodarzyc, handlowac a nie wojowac. Maja w swiecie racje, dac nam porzadzic sami sie zagryziemy. Te wasze skandale rozpoczely sie za rzadow Jareczka.

Re: Koniec rządu Tuska?

Napisał(a): Gość -

Nie znam się na polityce i nie oglądam za wiele telewizji ale słucham radia i to co się dzieje w rządzie to dla mnie laika to wszystko wina PiS te durnie z Jareczkiem na kaczych nogach wymyślają jakby zaszkodzić polityce TUSKA.Dlaczego te afery nie wybuchły wcześniej ,tylko teraz po aferze z CBA wybuchają jedna po drugim.JEstem polakiem ale wstyd mi za panów Kaczyńskich i związanych z nimi MOCHERÓW.

Re: Koniec rządu Tuska?

Napisał(a): Gość -

PO "rządzi" (bo to raczej nierząd) już od 1,5 roku, a takie matoły jak ty dalej twierdzą, że to co się dzieje to wina PiSu i Kaczyńskich. Kolego masz mózg wyprany przez media, już sam nie potrafisz myśleć. A polityka tuska (celowo z małej litery), to wyprzedaż majątku narodowego za grosze i włażenie w tyłek biurokratom z Brukseli. PO chce się tylko nażreć ile wlezie póki są przy korycie, a Polskę mają głęboko w dupie, co zresztą widać na każdym kroku.

Re: Koniec rządu Tuska?

Napisał(a): Gość -

tzn śmiejecie z PiS dlaczego to sami chyba nie wiecie, czytam zdanie takie jakie było mówione na tvn, mało tego media tak was skłociły żebyście bili ludzi PiS nie wiadomo dlaczego, tzn czarno na białym jest napisane że PO jest do kitu a sondaze w góre idą,tzn Kamiński kazał chlebowskiemu jechać na cmentarz i kazał mu to powiedzieć żeby go nagrać?, może odrazu powiecie że cba instaluje kameru u was w domu? nie dosc że nie potraficie szanować Polski to jestecie skłoceni, tacy z was POowcy patrioci jak te rakiety będziecie latali jak te rakiety patriot i bedzie łapali rosyjskie rakiety w zęby albo będzie latali dopoki wam głopota pozwoli, tzn tak slepo wierzycie PO jak dzieki PO nie bedziecie mieli co jesc i tak bedzie głosowałi na PO, nie dosc ze wasza mentalnosc jest tak zepsuta bardzo malo tego skloceni do potęgi, jak bedzie wszystko sprzedane co dalej? bedziecie sluzyc obcym?

Re: Koniec rządu Tuska?

Napisał(a): Gość -

Pomyślmy chwilę, co byłoby, gdyby nie było CBA ? Tymczasem to Biuro właśnie ulega "redukcji" i teraz już "każdy numer przejdzie na każdym poziomie", jak napisał Rafał Ziemkiewicz. Dalej np. będzie działać w tym rządzie Tuska Minister Pracy i Polityki Społecznej Jolanta Fedak, a zwracam na to uwagę, bo jestem od lat bez pracy, której wydaje się, że pracuje, gdy wprowadza głupie, groteskowe, wprost z Mrożka i z Orwella rozwiązania w rzędach pracy. Niestety słaba jest nadzieja, że premier wykaże trochę honoru i poda się z rządem do dymisji, ale i tak PO "zatonie", jak znikł z polityki KLD, UD i Unia Wolności.

Re: Koniec rządu Tuska?

Napisał(a): Gość -

Jestem głęboko przekonany,że rząd Premiera Tuska przetrwa do końca kadencji i sam Premier wygra wybory prezydenckie.
Ja osobiście nie należę do zwolenników obecnej formacji, ale jestem realistom i dlatego nie mogę liczyć na inny scenariusz.
Moim skromnym zdaniem najbardziej niewiarygodną formacją w dotychczasowym rządzeniu krajem była formacja PIS i nie chciałbym aby kiedykolwiek Ci Panowie rządzili.

Re: Koniec rządu Tuska?

Napisał(a): Gość -

zmywka777
zaruska45 Czy ktos odrobine myślacy chce powrotu ludzi pokroju brata prezydenta?Trzeba posprzątać, a nie robić zadymę
Tak, tylko rząd Tuska sypie się u podstaw, ja nie wspominałem nic o odwoływaniu JEGO. Aczkolwiek rozumie się samo przez się, że jak poleci rząd to poleci i jego zwierzchnik... Tak czy siak powrotu BRACI sobie nie życzę.

Może jakaś nowa lewica? Ale taka nowa, nie postkomunistyczna?
A skąd chcesz ją wytrzasnąć? POPIS zrobił wszystko, żeby zrobić w Polsce system dwupartyjny, więc przegrana PO oznacza powrót braci mniejszych razem z całim inwentarzem.
« Wróć do tematów
Do góry strony: Koniec rządu Tuska?