26
ppt
Ten temat ma:
  • Wyświetleń1 tys.
  • Odpowiedzi13
  • Ocen na +2
26 ppt ?

Kto mi powie wytłumaczy (14)

pokaż odpowiedzi chronologicznie | od najwyższej oceny

Kto mi powie wytłumaczy

Napisał(a): gość -

Co może pociągać atrakcyjną laskę. dość wykształcona w facecie co zwykły fizyczny pracownik a tylko co skończył ,całkiem ładna ,z poczuciem humoru dość wygadana ,dalej pewno singielka jest bo ,od 6lat co ją zna co gada w realu albo nie patrzy niego tak jakby cały czas jej zależało przed tych lat 6 bo gdzieś.Mogła by mięć każdego ,męża możliwe .Kobiety opowiadał że patrzy na niego jakby napalona kontakt wzrokowy podczas rozmowy nie oderwie a jak bd patrzył też nie ,raz się schyliła jak wiedziała że jest w tym miejscu że widział jej bieliznę (ładne czarne bokserski z spod spodni jej wystawały a raz się oblizała a zamyślona bywa jak wie że jest gdzieś pobliżu a cieszy się z jego obecności.Nie jestem mistrzynią czytania z mowy ciała a uwodzenia ,nie znam się zbytnio .Raz jakby chciała mu coś powiedzieć môwił czy jak zapytała też o to czy ma kogoś a ona była wolna (wspomnę też jak była zajęta mieli dość kontakt niespodziewanie oznajmiła że jakoś tak się rozstała a w swoim środowisku nie ma nikogo godnego uwagi. Powiedzcie co sądzicie o tym ja na jak na moją intuicję kobiecą sądzę bez dyskusji leci na niego.Kobiety mistrzynie uwodzenia a ekspertki w zdobywaniu facetöw wyraźcie swoje opinie ,fajny tyłek ma môwił pośladki a jakoś co dla niego dziwne schudła mimo że źle nie wyglądała .Mnie pytał o to möj przyjaciel czy warto zagadać na poważnie,szanuję jego pasję chcę żeby doskonalił się .Jest nieśmiały facet to ,byliśmy razem coś ,nawet spoko nam w związku było rozstaliśmy się jakoś od tak ,chciałam bardzo z nim być ,ale to bardziej przyjaźń doszliśmy do wniosku że brakuje chemii .Byliśmy 2lata przeżył to wiem ,od 5lat sam .Ja znalazłam faceta i się w majôwkę zaręczyłam .Lubię bardzo gościa odpowiedzicie mi szczerze na pytanie kobiety mistrzynie uwodzenia ekspert